Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä. Kun hän nyt on vuodattamalla verensä tehnyt meidät vanhurskaiksi, hän vielä paljon varmemmin pelastaa meidät tulevalta vihalta. Jos kerran Jumalan Pojan kuolema sovitti meidät Jumalan kanssa, kun olimme hänen vihollisiaan, paljon varmemmin on Jumalan Pojan elämä pelastava meidät nyt, kun sovinto on tehty. Eikä siinä vielä kaikki. Me saamme myös riemuita Jumalastamme, kun nyt olemme vastaanottaneet Herramme Jeesuksen Kristuksen valmistaman sovituksen. Room.5:8-11
Se on tehty, mitään ei tarvitse lisätä. Jumalan Poika teki sen Golgatalla keskimäisellä ristillä. Meidän tarvitsee vaan uskossa ottaa vastaan. Jos et vielä ole Jeesuksen oma, niin nyt on pelastuksen hetki.
Syntisen rukous.
Rakas Taivaallinen Isä, tulen eteesi Jeesuksen nimessä. Tuon eteesi syntini, kaiken taakkani, kaiken sen mikä minua sitoo ja vangitsee.
Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä, jonka hän vuodatti Golgatalla.
Katkaise synnin ja saatanan kahleet minun elämästäni
Pane minuun kalliin veresi merkki
Haluan antaa kaikkeni sinun haltuusi
Sinä Jeesus olet elävän Jumala Poika , ja uskon sinuun. Aamen!
Ja Jeesus sanoo...Sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois.
Golgatan Risti
5
141
Vastaukset
- Usko Toivonen
Aamen!
>> Se on tehty, mitään ei tarvitse lisätä. Jumalan Poika teki sen Golgatalla keskimäisellä ristillä. >>
32. Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni." ( Joh. 12. )
Ja Jeesus sanoo : "Minä olen ylösnousemus ja elämä;" Kuoli että me voisimme Hänen kanssa kuolla Hänessä Ristillä ja Hänen kanssa nousta kuolemasta siis Uudestisyntyä Hänessä kun me emme ite voineet herättä itsemme kuolemasta siieltä Haudasta Hänen kanssa ..
- KTS (Ei kirj.)
Enemmän Axua ja vähemmän näitä saakelin dispensationalistis-pretribulanistis-sikaniskais-konservatiivis-karismaattisia fundamentaalis-siionistis-dominionistis-menestysteoloogis-salaliittolaisteoreettisia tinahattupäitä!
:o- oho--savislainenko?
Se olikin tyhjentävästi sanottu...
kuulutko savonarola-lahkoon? - §!
oho--savislainenko? kirjoitti:
Se olikin tyhjentävästi sanottu...
kuulutko savonarola-lahkoon?Suomessa on uskonnonvapaus,savonarolalla on yhdenvertainen oikeus
kuulu mihin uskontokuntaan haluaa,eikä hänellä ole mitään velvoitetta sitä
julkisesti ilmoittaa.
Uteliaisuus ei kuulu sivistykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1248236Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4317388SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2145634Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1374570Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en834547Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1034428Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr104132Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03810Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p62916Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil132680