Leijonan luola Suomi

Ketään?

Noh, joko on ideoita kehitteillä? Löytyykö täältä ketään, joka olisi innostunut menemään esittelemään yritysideansa Leijona luolaan?

12

1046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmaista TV-aikaa

Kaikki viihteelliset hömppäyrittäjät, ja myös ihan vakavissaankin liikkeellä olevat uusyrittäjät, hereille nyt.

Saatte telkkarissa monen kymppitonnin edestä ilmaista mainosaikaa. Rohkea pääsee esittelemään puolelle miljoonalle TV-katsojalle omia uutuustuotteita ja yritysideaa.

Minulla valitettavasti on vain vanha yritysidea menossa jo kahdeksatta vuotta. Joten itsellämme ei juuri tällä hetkellä noiden TV-Bisnesenkelien lisärahoituksille (onneksi) ole tarvetta. Eikä kyllä olisi itellä kanttiakaaan telkkariin, sekin on pakko myöntää.

• Vittumitäpaskaa!

Mä en kato jos Lisa markonvaimo Sounio ei oo mukana tyrkyttämässä viittä tonniaan joka välissä.

• Niitä hyviä aikoja

Markolla ja sen muijalla on nyt fyffeä takana. Nehän myi 330.000€ tappiota tehneen ja täysin sekavalla ja olemattomalla liikeidealla toimineen Dopplr-firman Nokialle käsittämättömällä 15 miljoonan euron kauppasummalla.
      http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/960979?ahtisaari_marko

Kyseinen Dopplr romutettiin saman tien kun se Nokialle tuli. Mitään toimintoja ei yritettykään jättää jäljelle tai sulauttaa niitä Nokian sortimentteihin.

Tuohon aikaan Nokialla oli vielä rahaa millä mällätä. Ja Bilderberg-veljet Jorma Ollila ja Martti Ahtisaari saattoivat sopia tekevänsä Nokian pursuavan kassan turvin ihan millaisia veljeskauppoja tahansa.

• joku

Miks suomalaiset matkii amerikkakaisii? talenttia, leijonaluola, bigbrotheria masterchef ja muuta :--- DD

• tylsääätäää

Koska ei suomalaiset keksi mitään "laadukkaita" formaatteja. Pakkohan sen on hankkia oikeudet ulkomailta.

• fosfaatti

Ei, vaan halvemmaksi tyulee ostaa formaattipaskaa kuin tehdä omaa.
      Kansaan menee vaikka kuinka surkea formaatt,i kun ei parempaa ole tarjolla.
      Luulevat vielä, että se on hyvää viihdettä.

• drangons den

Tulee neloselta töllöön tuo.

• PusinessDude

Rahoitus kunnossa ilman moista hömppää.

Nou hätä.

• JJeeelloonaah!
    • Anonyymi

Roni back mitä hittoa tekee leijonan luolassa. Hehhhh. Luuleeko olevansa jokin kai hänelläkin on faneja. Hihhh

• Anonyymi
    • Anonyymi

ooh minulla ei ollut yhtään rahaa kun tulin Aasiasta reppureissulta, sitten minulla oli kahden vuoden päästä yli kaksi milliä, sain tämän kaiken omaisuuden kovalla työllä vaikka ei ollut yhtään rahaa eikä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2038
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1713
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe