Noh, joko on ideoita kehitteillä? Löytyykö täältä ketään, joka olisi innostunut menemään esittelemään yritysideansa Leijona luolaan?
Leijonan luola Suomi
12
1003
Vastaukset
- Ilmaista TV-aikaa
Kaikki viihteelliset hömppäyrittäjät, ja myös ihan vakavissaankin liikkeellä olevat uusyrittäjät, hereille nyt.
Saatte telkkarissa monen kymppitonnin edestä ilmaista mainosaikaa. Rohkea pääsee esittelemään puolelle miljoonalle TV-katsojalle omia uutuustuotteita ja yritysideaa.
Minulla valitettavasti on vain vanha yritysidea menossa jo kahdeksatta vuotta. Joten itsellämme ei juuri tällä hetkellä noiden TV-Bisnesenkelien lisärahoituksille (onneksi) ole tarvetta. Eikä kyllä olisi itellä kanttiakaaan telkkariin, sekin on pakko myöntää. - Vittumitäpaskaa!
Mä en kato jos Lisa markonvaimo Sounio ei oo mukana tyrkyttämässä viittä tonniaan joka välissä.
- Niitä hyviä aikoja
Markolla ja sen muijalla on nyt fyffeä takana. Nehän myi 330.000€ tappiota tehneen ja täysin sekavalla ja olemattomalla liikeidealla toimineen Dopplr-firman Nokialle käsittämättömällä 15 miljoonan euron kauppasummalla.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/960979?ahtisaari_marko
Kyseinen Dopplr romutettiin saman tien kun se Nokialle tuli. Mitään toimintoja ei yritettykään jättää jäljelle tai sulauttaa niitä Nokian sortimentteihin.
Tuohon aikaan Nokialla oli vielä rahaa millä mällätä. Ja Bilderberg-veljet Jorma Ollila ja Martti Ahtisaari saattoivat sopia tekevänsä Nokian pursuavan kassan turvin ihan millaisia veljeskauppoja tahansa. - joku
Miks suomalaiset matkii amerikkakaisii? talenttia, leijonaluola, bigbrotheria masterchef ja muuta :--- DD
- tylsääätäää
Koska ei suomalaiset keksi mitään "laadukkaita" formaatteja. Pakkohan sen on hankkia oikeudet ulkomailta.
- fosfaatti
Ei, vaan halvemmaksi tyulee ostaa formaattipaskaa kuin tehdä omaa.
Kansaan menee vaikka kuinka surkea formaatt,i kun ei parempaa ole tarjolla.
Luulevat vielä, että se on hyvää viihdettä. - drangons den
Tulee neloselta töllöön tuo.
- PusinessDude
Rahoitus kunnossa ilman moista hömppää.
Nou hätä. - JJeeelloonaah!
Tuore keskustelu oikeasti tuosta aiheesta:
http://quicktopic.com/50/H/auehwBkcs6YYN - Anonyymi
Roni back mitä hittoa tekee leijonan luolassa. Hehhhh. Luuleeko olevansa jokin kai hänelläkin on faneja. Hihhh
- Anonyymi
Minua harmittaa että entinen hoikka Jenni Kynnös on kadonnut kokonaan. Tilalle tuotiin tällainen paksuhko rahastomamma telkkariruutuihin.
https://i.media.fi/incoming/8hc114/9420889.jpg/alternates/FREE_1440/9420889.jpg - Anonyymi
ooh minulla ei ollut yhtään rahaa kun tulin Aasiasta reppureissulta, sitten minulla oli kahden vuoden päästä yli kaksi milliä, sain tämän kaiken omaisuuden kovalla työllä vaikka ei ollut yhtään rahaa eikä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2602055Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys161490Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2101297Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851135- 701015
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60933TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18914- 51856
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126840Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61823