Aiemmin - jo kuukausien ajan taaksepäin - on toisinaan tuntunut vasemmassa nivusessa ("sisällä") seksin jälkeen. Ei aina, mutta silloin-tällöin. Nyt on vähän vaivannut muutoinkin kuin tuossa yhdessä tilanteessa, ihan arkielämässä. Mietin, että voikohan kyseessä olla jonkinlainen ärsyyntyminen seksistä johtuen. Vaihdetaan kyllä kumppanin kanssa asentoa useamman kerran aktin aikana, joskin läh.saarnaaja on yleensä se viimeinen, jolloin myös saan...
Onko vastaavia nivus-vaivoja ollut jollakulla? Oletko huomannut, että johtuu vaan "jalkojen über-levittämisestä" ja vaiva rauhoittunut jotenkin jollain aikavälillä? En haluaisi tuosta ainokaisesta pomminvarmasta autuudentuoja-asennosta luopuakaan... :-/
Kipu nivusessa / läh.saarnaaja
2
2500
Vastaukset
- venyy
Auttaisikohan venyttely? Itselläkin joskus nivuset ihan kipeenä ton asennon jälkeen, jopa pari päivää. Saattaa myös jalat krampata. Pitää siis itsekin sitä venyttelyä kokeilla.. Mullakin lähetyssaarnaaja kuitenkin se paras asento :)
- Anniina-123
Minulla nivusten nivelet kipeytyvät aina lähetyssaarnaajassa. Nautin eniten siitä, että saan levittää jalkani äärimmilleen, mutta se tekee aika hallaa nivelille. Monesti seksin loputtua mies joutuu auttamaan jalkani kiinni, kun ne ovat jumissa ja kipeät. Kipu loppuu sen jälkeen, kun jalat on saanut kiinni ja vaikka pari minuuttia kävellyt ja oikonut jalkoja.
En ota itse mitään stressiä asiasta, johtuu vain siitä jalkojen äärimmilleen levittämisestä - tai ainakin minulla siis. Muissa asennoissa samaa ongelmaa ei ole. Miehen kanssa nykyään nauretaankin usein seksin jälkeen sille, että minä uikutan ketarat levällään häntä auttamaan minua. Niin ja, vaikka ehkä kuulostaakin vanhan ihmisen ongelmalta niin minä olen 20-vuotias.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169