Kuinka useesti te otatte?

kyllästynyt

Tää kysymys ois naisille, muuten myös
miehet saa tietenkin kommentoda...
Eli kuinka useesti otatte mieheltänne suihin?
Siis jos ootte ihan vakavassa parisuhteessa,
esim. seurustellu jo muutaman vuoden?

Ite oon nyt ollu avomieheni kans yhdessä
vähän päälle kaks vuotta, ja välillä kyllä menee
ne sen "suihinottovaatimukset" niin paljon yli
että huh! Siis mä kyllä tykkään oikeesti antaa
aina JOSKUS sellasia tajunnan räjäyttäviä
suihinottoja ja mies saa tulla mihin haluaa,
mutta en sentään joka päivä tai edes joka toinen!
Monesti tuntuu että mies ei edes pidä panemista
minkäänlaisena jos vertaa suihinottoon.
Aina vaan "ota suihin, voisitko antaa tänään
jotain hyvää, muistatko mitä eilen puhuttiin,
auta mua vähän ettei taas tarvi yksin touhuta,
lupasit eilen" JNE. JNE.!!
Ja noikin kun oon "muka luvannu", menee
silleen että mies ehottaa että voisitko sitte
taas huomenna tms., ja kun en välttämättä vastaa
mitään tai vaikka sanoisinki että ehkä, en tiiä
niin se on sitte seuraavana päivänä yhtäkkiä
ollukki jo lupaus.

On monta sellasta tapausta kun mulla on menny
kokonaan halut tän asian takia.
Siis jos esim. ollaan tehty niin että otan eka
suihin ja sitten paneskellaan(suihinotto sen
takia muka eka että mies kestää pitempään
panna, vaikkakin kyllä suihinototki venyy
silti yli puolituntiseks!:/) niin siinä menee
jo todella halu koko touhusta kun se suihiotto
vaan venyy ja venyy... Ja mä kun luulin että
se ois sellanen pikanen että ei pano keskeytyis
mutta sen ajan mitä otan suihin me oltais
keretty panna varmaan jo ainaki kolme kertaa!
Sitte on myös näitä tapauksia kun otan suihin
ja yhtäkkiä kesken kaiken mies alkaa vaatimaan,
että otan sen jälkeen vielä toisenkin kerran!
Aina muka pikasesti, mutta sitä se ei todellakaan
oo! Yks kommentti minkä se heitti yhteen väliin,
on todellaki jääny pahasti mun mieleen...
"Sitten sä voisit ottaa multa suihin koko yön",
ja kun mä vähän nauroin ja sanoin "niin varmaan",
niin hän lisäs vielä että "no miks ei?".
Siis luuleeko se tai joku todellakin että joku haluais ottaa suihin "koko yön",
edes puoltakaan siitä ajasta?
En helvetti ainakaan minä!
Kaikkien puolesta en tietenkään voi puhua.

Oon muutaman kerran sanonu tästä asiasta sille,
että siis en todellakaan jaksa kuunnella kun
se aina on kinuamassa kyrvän imemistä.
Jos tosiaanki haluaa sitä niin paljon niin
saa kyllä ihan vapaasti ettiä jonkun toisen
sitä antamaan. Tuskin löytää semmosta joka
niin paljon haluais antaa...
Aina se sanominen on auttanu,
...niin, muutamaks päiväks.
Sitte se on taas alkanu.
Ja kun oon muistuttanu siitä mitä oon asiasta
sanonu, niin kuulen vaan että "no kun sä
osaat niin hyvin ottaa ja kun se tuntuu niin
hyvältä että"!

Ja vielä jos mietitään asiaa tältä kannalta.
Mun pitäis vähintään joka toinen päivä ottaa
suihin, mutta mä en sais häneltä nuolemista
varmaan lähes koskaan verrattuna siihen miten
mä annan suutani sille.
Tästäkin asiasta oon sanonu, mutta eipä se
pitkälle auta.

Lopuks sanon vielä että todellakin tykkään
imee kultani kyrpää, mutta liika on aina
liikaa!

19

17545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä

Ottaa multa suihin ehkä kerran viikos. Ja kun on vuotoo sen halut on ihan muualla. Suihinotto on kyl lahja taivaasta.

• Ämmä

Jossei se anna sulle niin miksi ihmeessä sinä sille??? EI voi ymmärtää. Pitäisihän tuon vastavuoroista olla.
      EIkä se pakon kanssa ole hyvä asia.... Purase kerran niin menee halut ehdotella kokoajan/vaatia väkisin..... Tai sitten annat niin rajun suihinoton ettei äijäs käveleen pysty kun on kalut niin hellänä....

• Ämmä

no aina kun siltä tunuu, eiköhän tuota 3-4 kertaa vikkossa minimisään. Puolin jos toisin.

• juuso

vinkki! Syö jotain tulista chiliä tai ruokaa jossa on chiliä, alä kerro kaverille! Sitten annat suihin oton jota ei unohda, ja ei tee mieli ihan heti uudestaan!
        Itselle kävi vahingossa kun oli tullu tuoreella chilillä maustettua wokkia nautittua ja ruuan päätteeksi teki mieli seksiä, naiseni aloitti suihinotolla ja jossain vaiheessa huomasin että nyt kirvelee ja pahasti, onneks en antanu naiselleni suuseksiä, olis voinu tehdä kipeää!

mut chili o hyvä! ja ainahan voit syödä chiliä päivittäin, ei tee mieli suihinottoa enää!

• Jani

Kunnon lutkutus ainakin kerran päivässä. Muuten menee eukko kiertoon.

• jussi

ja ottaa. Imet mua ensin ja sit saat rajusti peppuun. Ja pyydät vielä lisää.

• mies

lapsena saanut kaiken minkä haluaa, niin miksikäs se siitä muuttuu aikuisenakaan. Eikö ukko ymmärrä, että hän aiheuttaa sinulle kyllästymisen koko seksiin ennen pitkää. Sitten vuosien päästä ihmettelee, että mihin se seksi on meidän suhteesta kadonnut. Yritä saada ukkosi ymmärtämään, että jos sinä joudut liikaa häntä palvelemaan, sinulta häviää pian halut koko seksiin. Kohtuus kaikessa.

• Rouva

Olen ollut naimisissa 25 vuotta.Ikäni on nyt 45 vuotta,mies samoin.Olen naimisiinmenon jälkeen ottanut mieheltäni suihin joka päivä.Kyllä,joka päivä.Ja se on mielestäni kunniatehtävä.Mies haluaa olla myös yhdynnässä joka päivä,minkä hänelle myös suon.Itse en saa siitä tyydytystä,eikä hän ole minua nuoleskellut tai sormeillut alapäästä.Minusta on on niin hienoa,kun saan ottaa häneltä suun täydeltä.Päivittäin hän haluaa suuseksiä suunnilleen 6 kertaa.Hyvinhän se onnistuu,kun olen itse työtön,niin voin käydä häntä myös työpaikalla imemässä.Joten suostu vaan aina,kun miehesi sitä tahtoo.

• ken
        Rouva kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 25 vuotta.Ikäni on nyt 45 vuotta,mies samoin.Olen naimisiinmenon jälkeen ottanut mieheltäni suihin joka päivä.Kyllä,joka päivä.Ja se on mielestäni kunniatehtävä.Mies haluaa olla myös yhdynnässä joka päivä,minkä hänelle myös suon.Itse en saa siitä tyydytystä,eikä hän ole minua nuoleskellut tai sormeillut alapäästä.Minusta on on niin hienoa,kun saan ottaa häneltä suun täydeltä.Päivittäin hän haluaa suuseksiä suunnilleen 6 kertaa.Hyvinhän se onnistuu,kun olen itse työtön,niin voin käydä häntä myös työpaikalla imemässä.Joten suostu vaan aina,kun miehesi sitä tahtoo.

tahtoo. Tuossa nyt ei ole päätä eikä häntää.

• Rouva
        ken kirjoitti:

tahtoo. Tuossa nyt ei ole päätä eikä häntää.

..uskoo,kuka ei.Pääasia,että on hauskaa!!!

• Anni

eli joka seksi-kerta ollaan ensi 69:ssä, noin 4-6 kertaa viikos.

• NAM

Kyllä vaimo lähes joka kerta kun rakastellaan niin ottaa suihin enemmän tai vähemmän ja on silloin tällöin alkanut suihinoton ihan telkkaria sohvalla katsellessa. Joskus esileikkinä ja joskus rakastelun lopuksi räjäyttää pankin suihinotolla ja käsihommilla! Koskaan ei ole tarvinnut erikseen pyytää. Tekee sen omasta vapaasta tahdostaan - ja todella hyvin tekeekin! Hyvän olen vaimon löytänyt itselleni sillä koskaan ei seksin suhteen ole tarvinnut vongata tai valittaa.

• nainen

suihinotosta ei tarvitse tehdä pääasiaa....tuntuu paljon paremmalta yllättää mies suihinotolla kuin et se vaatis sitä koko ajan...rakasteluun kuuluu muutakin ´kuin suihinotto;)

• kerran
        nainen kirjoitti:

suihinotosta ei tarvitse tehdä pääasiaa....tuntuu paljon paremmalta yllättää mies suihinotolla kuin et se vaatis sitä koko ajan...rakasteluun kuuluu muutakin ´kuin suihinotto;)

sais edes kerran vuodessa suihin oton vaimolta itse kyllä nuolen joka kerta kun ollaan silleen ja sauvan kanssa takuu orkku, mutta eipä tule vaimolta vaikka pyytäisi onneksi on vieraita naisia jotka ymmärtää seksin (HYVÄN)päälle jotain

• Ruben

Meilläkin vaimo ottaa usein poskeen. Ja vielä aina kun haluan koska haluan sitä aina (koska se tuntuu niin taivaallisen ihanalta), mutta koskaan en sitä vaimoltani vonkaa ja olen kokenut suihinoton ihanuuden mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Viimeksi yllätyin vaateostoksilla... Mutta homma toimii meillä myös toisinpäin. Vaimoni on kertonut mistä pitää ja mitä ja miten haluaa ja saa myös sitä. Harvoinpa tuo on kieltäytynyt, kun olen hissukseen hipelöimään ruvennut.

• Masa77

miehesi sitten on kiintynyt sinuun ja on hulluna suihinottoihisi. Kertomasi mukaan kuulostaa siltä että suihinottosi miehellesi on hänellä "huumetta".

Sen osaan ainakin kertoa, että mielestäni sinun ei tarvitse pelätä, että miehesi pettäisi sinua, kun hän kerran koukussa sinun taitoihisi ja toisaalta voidaan ajatella myös siten, että miehesi ajattelee, että tykkäät imeä häntä ja itsehän muuten kerrotkin kirjoituksesi lopussa asian pitävän paikkansa.

Jos miehesi ei mielestäsi nuole tarpeeksi sinua, voiko tämä johtua siitä, että et ole miehesi kanssa keskustellut asiasta vakavasti, koska selväähän on se että me miehet emme ole ajatustenlukijoita.

• Obuhov

No ite oon mies, mutta puhun molempien osapuolten puolesta...

Jos kumppanisi pyytää suihinottoja kohtuuttoman usein, voisit hyvin pyytää että joka kerta kun sinä otat häneltä suihin, ottaa hän myös sinulta... voipi olla että kyselyn määrä vähenisi rutkasti...

Itse aloitin juuri vähän aikaa sitten vakituisen suhteen. Otan aina huomioon ennen kaikkea kultani tyydytyksen eli joka aktin aikana hän laukeaa ainakin 3-4 kertaa ennenkuin edes harkitsen itse laukeamista.

Itse rakastan ottaa naiseltani suihin vaikken itse saisi sillä kertaa minkäänlaista palvelua... Kultani vastaa usein tähän palveluun yllättämällä minut väsyneenä ja alkaa vain yhtäkkiä riisua housuja ja tarttuu kaluun kiinni...

Suihinotto on mielestäni kaikkein kivointa seksin ja/tai 69:n yhteydessä... hyvä esileikki kuuluu hyvään seksiin ehdottomasti...

Kaiken kaikkiaan tälle kysymykselle ei ole kiinteää vastausta... aktiivisina viikkoina suihinottoa saa kumpikin kerran päivässä seksin ohessa tai ilman... hiljaisempina viikkoina ei välttämättä harrasteta kuin seksiä jos ei aika riitä...

Kuukautisten aikana muijani tykkää silloin tällöin pyyteettä ottaa suihin koska tietää etten voi ilman sotkua tehdä vastapalveluksia...

Joten järki käteen vaan ja sopusuhtaista suihinottoa molemmin puolin!!

• Nuori vaimo

Kuulostaa todella hermoille käyvältä. Sinä et ole miehesi huora, joten sinun ei todellakaan tarvitse olla jatkuvasti valmis täyttämään hänen toiveitaan.

Itse tykkään suihin ottamisesta. Mieheni pyytää tätä hyvin harvoin, ei koskaan vaadi, silloin yleensä innostun hänen rohkeasta aloitteestaan ja toteutan hänen toiveensa. Muuten ilahdun suuseksillä miestäni osana esileikkiä, kuuakutisten aikana usein ja muulloinkin, kun tunnen itse siihen halua tai tahdon hieman hemmotella miestäni.

Osana esileikkiä ehkä kerran viikossa ja muutaman kerran kuussa sitten oikein kunnon hemmottelua, johon kuuluu täyshoito ;)

Itse saan vastaavasti suuseksiä. En sitä vaadi mieheltäni, vaan hän antaa sitä silloin kun hänen itsensä tekee mieli minua hemmotella. Tietää, että nautin siitä todella.

Yhdessä ollaan oltu vuosia, nykysiin naimisissa. Meillä ei ole "suihinottovaatimuksia". Älä sinäkään suostu tekemään sellaista, mikä ei tunnu mielekkäälle, menee halut lopulta kokonaan. Keksikää jotain muuta uutta seksin suhteen, joka voisi innostaa molempia.

• nami

Itse haluaisin useasti, mutta vaimo antaa sitä vain ehkä vain n. parikertaa vuodessa. Tyydyn tähän, sillä ymmärrän naisia joita suuseksi saatta ällöttää. Painostamalla ei tapahdu muuta kuin, että pari suhde kuolee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      362
      6505
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      74
      4224
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      43
      3584
    4. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      136
      3508
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      95
      3494
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      245
      3443
    7. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      87
      3177
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      104
      2753
    9. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      221
      2480
    10. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      12
      2335
    Aihe