1.TUPAKOITSIJAT!! se on mailman saastaisin SYNTI!! piste!! heidät tulee ajaa pihalle seurakunnasta kunnes tuo KUVOTTAVA SYNTI on heitetty ulos heiltä!! ÄLÄ USKO tupakioitsijan lässytystä "olen uskossa" ei TÄSMÄÄ!!! tupakoitsija EI VOI OLLA USKOSSA!! tämä on KYLMÄ TOTUUS!!!!
2.ROKIN KUUNTELIJAT: sillä uskovainen EI VOI kuunnella ROKKIA!! sillä usklova ei voi sietää rokkia eikä pysty sitä kuuntelemaan koska TOSIUSKOVAINEN on PYHÄ eikä saasta!!
3. Homot,juopot,runkkarit,narkkarit..avoliittolaisert ja ennen avioliittoa seksiä harrastavat!!
MISSÄ on VANHAN AJAN HELLUNTALAISUUS??? jossa tupakiitsijat lensivät kaaressa ulos seurakunnasta ja rokkilevyt heitettiin ulos elämästä ja sytntisiä NUHDELTIIN ankaralla puheella " JOLLET SÄ TEE PARANNUST SÄ MEET HELVETTIIN!!!!!!!!! TAJUATSÄ!!! pastorit huusivat TÄYTTÄ KURKKUA tupakoitsijoille, jne että JOLLET TEE PARANNUST SÄ MEET HELVETTIIN!!!
ketkä EI PÄÄSE taivaaseen???? tässä vastaus"!!!!
44
606
Vastaukset
Niin jos on niin himossa tupakkaan että myy Jeesus yhden röökin tähden milloin vain niinkuin Juudas konsanaan,, niin miten silloin pääse Taivaaseen rööki suussa.. Kysyn vain ?? Ja toivon vastauxen ??
- Takaisin Raamattuun.
Rööki ja liha ja veri, ei peri taivasten valtakuntaa! Henki sielu palaa antajan luo.
Takaisin Raamattuun. kirjoitti:
Rööki ja liha ja veri, ei peri taivasten valtakuntaa! Henki sielu palaa antajan luo.
Niin jos on antautunut niin että Jumal on erottanut vanha aatami ja potkaistanut ulos rööki ennen muuten käy huomosti sillä sielulle jolle rööki on tärkempi kuin Jeesus...
- perämela
Mikä siinä onkin, kun mailmassa tapetaan koko ajan uskon tähden tänäänkin 500 uskovaa on päässy hengestään( stefanus-viesti) vain siksi että tunnustaa Jeesuksen Herrakseeen ja elää sen mukaan.
niin sitten tulee joku ja sanoo ettei pääse irti tupakasta !?
voisko sitä nyt ihan vaan myötätunnosta tosiuskoa kohtaan heittää sen paperossin pois. On hyvä, että ei ole enää sitä asenetta, että hameen pituus oli este kuoroon,,tai tukan värjäys,,,ym,,ym,,menneinä vuosikymmeninnä on tehty paljon pahaa tuolla asenteella....toki pyhitys paranus kuuluu asiaan,,,,mutta sitä on vähän vaikee toiselta vaatia,,ei SE KUKKO KÄSKIEN KIUKASE....Rakkaus se laittaa paranusta ja pyhitystä takemään,,,rakkaus ei huuda,
Muuten huorat ei oikein enää erottautuu massasta enää eikä laitettu helluntailaisesta niinkuin oli alussa kun sata vuosi sitten alkoi Helluntailaiset kokontua. Ja sitä sun karismaattinen henki sitten pitä hienona. ???
savonarola kirjoitti:
Muuten huorat ei oikein enää erottautuu massasta enää eikä laitettu helluntailaisesta niinkuin oli alussa kun sata vuosi sitten alkoi Helluntailaiset kokontua. Ja sitä sun karismaattinen henki sitten pitä hienona. ???
Tuota,,,Savonarola....miten me kohdataan uskosta osatomat ihmiset. jos me ollaan sellaisia armottomia kun sinä,olet kova hengeltäsi,ja luulen että Pyhä Henki toimii mullakin,...
Rakkautta ja armoa paranuksenteko ja pyhityselämä=tasapuolisesti, niin hyvä tulee..
mutta enempää en lähde sanomaan.
Haluan vaan julistaa tlosanomaa Jeesuksesta.
siukista savonarolaaksu521 kirjoitti:
Tuota,,,Savonarola....miten me kohdataan uskosta osatomat ihmiset. jos me ollaan sellaisia armottomia kun sinä,olet kova hengeltäsi,ja luulen että Pyhä Henki toimii mullakin,...
Rakkautta ja armoa paranuksenteko ja pyhityselämä=tasapuolisesti, niin hyvä tulee..
mutta enempää en lähde sanomaan.
Haluan vaan julistaa tlosanomaa Jeesuksesta.
siukista savonarolaRakastaa sinä vaan ihmisiä,, muta varo ettei se ole lihallinen Rakkautta joka ei kerro totuutta heille ja rakastaa heidät hel.vettiin.
Koska se rakkaus vangitsee heidät niinkuin huume ja sokaisee heidät luottamaan sinua ja sun lipeä liperaalirakkautta..- Ompas kumma
savonarola kirjoitti:
Rakastaa sinä vaan ihmisiä,, muta varo ettei se ole lihallinen Rakkautta joka ei kerro totuutta heille ja rakastaa heidät hel.vettiin.
Koska se rakkaus vangitsee heidät niinkuin huume ja sokaisee heidät luottamaan sinua ja sun lipeä liperaalirakkautta..Sullahan siitä savonarola on vankkaa kokemusta, että koetat rakastella jokaisen kanssa. Hölötät rakkauden tunnustuksiasi niin miehille kuin naisillekin! Oot sinä todella sairas tyyppi.
Ja mitä tulee siihen,että olisit hengellisen liha, ei Raamatunkaan mukaan pidä paikkaansa, sillä Paavali kirjoittaa 1Kor kirjeessään näin: " Kylvetään heikkoudessa, nousee kirkkaudessa. kylvetään sielullinen ruumis, nousee hengellinen ruumis..." Jos sinä väität olevasi hengellinen ruumis, siis ilman lihaa ja verta, niin silloin olet väkisinkin kuollut tyyppi. Sillä hengellinen ruumis tulee vasta siitten kun Jeesus saapuu maan päälle noutamaan omansa pois. Silloin haudat avautuvat ja pyhien nukkuneiden ruumiit nousee ensin, silloin he saavat sen hengellisen ruumiin. Näin opettaa mm. John Bunyan, ja varmasti hän on paljon pätevämpi opettaja uskovaisena kuin sinä savonarola uudestisyntymää kokemattomana!
Jos olet kuollut, et siten voi mitenkään olla muuta kuin haamuna haahuilemassa. Sinä olet kuollut epäilyttävissä oloissa ja sinun sielusi on jäänyt tänne vaeltelemaan saaamtta rauhaa, koska rikos on selvittämättä (vaikka olisit tappanut itsesi ja se on selvittämättä). Ja kun ei ole ruumista ja lepoa Kristuskessa, niin sinulla on suuri viha ja katkeruus kaikkia Jumalan lapsia kohtaan. Se näkyy kaikista toimistasi. Elät suuressa syntielämässä!
- Hugo Boss
Suomen helluntaiseurakunnissa ei ennen tupakoitsija päässyt uskovan kasteelle. Arvostan ja kunnioitan helluntaiseurakuntia siitä, että vielä nykyisinkin helluntaiseurakunnat kannustavat seurakuntalaisiaan tupakoimattomuuteen.
HYVÄ
:O)
Suomen eduskunta on tuntenut vastuunsa, ja säätänyt tupakkalakeja, joilla rajoitetaan muun muassa passiivisen tupakoinnin haittoja ravintoloissa häätämällä tupakoitsijat joko ulos tupakalle, tai ravintolan ”savustamoon. Samoin vuoden alusta voimaan tuli voimaan uusi tupakkalaki, millä rajoitetaan tupakan myyntiä pistämällä tupakat piiloon.
HYVÄ
:O) - body
Onneksi meille ihmisille ei ole annettu portin avaimia, onneksi, sillä meidän tuomio olisi väärä.
- Hermosavuille heti.
Näin Raamattu. 1Kor.6:9-10- Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei aviorikkojat, ei hekumoitsiat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit ei pilkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa. Rööki kieltoa ei ollut.
- pakis.
"Rööki kieltoa ei ollut"
voi hyvät hyssykät, eihän sitä voinnut olla kun ei ollut röökiäkään.
- jatkakaa, kiitos
Hahahahahah !!!! Paras viestiketju ikinä :-D
Kyllä saa kippurass nauraa kun lukee näitä keskustelja. HUH HUH !
Ei ole epätoivolla rajaa kun yritetään miettiä mitä tämä näkymätön, hajuton, mykkä luoja meistä haluaa :D Hahahahahahaha - Jochanan Buchanan
HYVÄ!
:O)- ? ? ?
Mikä???
- just poltin.
Eikä suomi24 palstoille kirjoittelevat paskanjauhajat.
Joo onneks viellä on uskoa jäljellä teidänkin jälkeen ja
minut tuomitsee Jumala eikä ihmiset.- ikuinen nikkis
Luona taivaan portin pyhä Pietar tarjoo Nortin...
Onko muuten taivaassa Norttia vai Marlboroo?
Entäs jos ei ole ollenkaan?
On vain ikuinen tupanhimo, muttei tupakkaa! - tuli ei sammu
ikuinen nikkis kirjoitti:
Luona taivaan portin pyhä Pietar tarjoo Nortin...
Onko muuten taivaassa Norttia vai Marlboroo?
Entäs jos ei ole ollenkaan?
On vain ikuinen tupanhimo, muttei tupakkaa!"On vain ikuinen tupanhimo, muttei tupakkaa!"
Sellaista on todennäköisesti helvetissä.
Tehkää parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois.
"Mikä siinä onkin, kun mailmassa tapetaan koko ajan uskon tähden tänäänkin 500 uskovaa on päässy hengestään( stefanus-viesti) vain siksi että tunnustaa Jeesuksen Herrakseeen ja elää sen mukaan."
Joo kyllä. Uskovat tappavat toisiaan aivan kuin se olisi elämäntyö.
En muista tilannetta, että vuosikymmeniin olisi ollut niin, etteivät kristityt olisi tappaneet toisiaan ja tällä vuosituhannella he ovat innostuneet muslimien nistimiseen. Muslimit luonnollisesti teilaavat kristtittyjä.
Onko öljy muiden muassa niin tärkeä, että se oikeuttaa kristittyjä käyttämään aseita.
Eikö kristityn tulisi kieltäytyä sodasta! Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.- kristitty? maa
"monet tulevat minun nimessäni..."
Uskovia alettiin apostolisena aikana kutsuja kristityiksi, myöhemmin riitti pelkkä kaste tuohon nimitykseen. kristitty? maa kirjoitti:
"monet tulevat minun nimessäni..."
Uskovia alettiin apostolisena aikana kutsuja kristityiksi, myöhemmin riitti pelkkä kaste tuohon nimitykseen.Joo rituaalinen ulkokultainen mekaaninen kaste antaa monille uskova status ja nimi.
- Takaisin Raamattuun.
savonarola kirjoitti:
Joo rituaalinen ulkokultainen mekaaninen kaste antaa monille uskova status ja nimi.
Mitä sanoo Raamattu? Gal.5:1. Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen. 4. Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta. Täällä on, niin lakihenkistä porukkaa, että jos uskova päästää, liian kovaäänisen pierun, niin siinä meni taivaspaikka.
- tupakki?
"Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja
epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."
"Teille on jo yleensä vaurioksi, että käräjöitte keskenänne. Miksi ette ennemmin salli
tehdä vääryyttä itsellenne? Miksi ette ennemmin anna riistää omaanne?
Sen sijaan te itse teette vääryyttä ja riistätte toisen omaa, vieläpä veljien.
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä
miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen
nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä."- entinen tupakan orja
Ai että ahtaasta-portista ryömien piippu suussa?
"Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette."
Ei siis kannata tupruttaa Herran temppelissä.
"Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, ETTEIVÄT ne
tallaisi niitä jalkoihinsa ja KÄÄNTYISI ja repisi teitä."
- asdsxc
ja suuri saarnamies Jumalan valittu urho muroma oli kova tupakkamies...tuskinpa tuo oli taivaaseenpaasyn este..
- 898
Ihminen / uskova on oikean oppinsa kanssa kuin piikkisika, kaikki se sotkee, piikittää, alistaa ja orjuuttaa, sillä ihminen ei saisi olla vapaa ja oma itsensä.
Vallanhimon myrkky tuhoaa ja orjuuttaa ihmiset uskon muottiin.
Se on hirveää kun ihminen ei saa olla uskonnon orjuudesta vapaa, vaan aina on niitä uskon tyranneja jotka haluavat kukkoilla ja orjuuttaa sekä hallita toisia, he ovat suuria ??ja itsekkäitä uskon fariseuksia.
Vanha myrkky, ( kuka meistä on suurin ) ei ole minnekkään hävinnyt , vaan sillä hallitaan ja orjuutetaan ihmisiä. Me emme tiedä miten Urho joka Urhollisesti himoitsi piippun kävi ja onko hän nyt Taivaassa ???
Älkä puolustelko sun huono vaellus jonkun toisen saarnamiehen elämästä kun istut pubissa ja räkäisesti naurat että hyvin pyyhkii ja minulle käy,,, kun et tiedä miten saarnamiehille on käynyt. Et ole Jumala ja se joka viskoo Taivaaseen tai hel-vettiin ketään...- Valehteva on tuo
Sinähän sen tiedät ja puhut kokemuksen rintaäänellä. Elät bupiräkälöissä ja teet kaikkea syntiä mitä ikinä päähäsi pälkätääkään tehdä. Sitten hurkastelet olevasi synnitön ja hengelline! Valehtelija olet !!!
Valehteva on tuo kirjoitti:
Sinähän sen tiedät ja puhut kokemuksen rintaäänellä. Elät bupiräkälöissä ja teet kaikkea syntiä mitä ikinä päähäsi pälkätääkään tehdä. Sitten hurkastelet olevasi synnitön ja hengelline! Valehtelija olet !!!
Sitä siis toivot senkin,,, ateisti-rölli veikkaan koska ei kait uskonnollinen voi olla noin valehteleva hyökkävä : ) Mutta kyllä minä su rakastan silti : )
- Valeheleva on tuo
savonarola kirjoitti:
Sitä siis toivot senkin,,, ateisti-rölli veikkaan koska ei kait uskonnollinen voi olla noin valehteleva hyökkävä : ) Mutta kyllä minä su rakastan silti : )
Vai jo sinä alat miespuolisiakin rakastella! olet ssiis hinttikin kaiken kukkuraksi! Ala painua niin kauas kuin pippuri kasvaa! Minä kun en aio koskaan maata miehen kanssa! Tuliko selväksi hintti savonarolallekin tämä! Jos e i niin kyllä sulle vielä opettaja löytyy siihenkin kun nenä poskella mietit mitä koetat tehdä. Kaikki näet ei ole niin pitkäpinnaisia kuin esimerkisi minä olen! Lopeta tuo rakasteluhörhöilysi justiinsa!!!.
Ei tuo kirjoitukseni ole mikään toive, vaan ihan sinun omista kirjoituksistasi selvästi näkyvissä! Ethän muuten tietäis, jos et eläisi niin kuin huudat! Ja sitten vielä nimitteleysi alteiströllikasi on taas yksi synti lisää sinun syntilistaasi! En nimittäin ole ateisti! Enkä ole hyökkäävä ja valehteleva! Sinä sitä vastoin olet! Valeheleva on tuo kirjoitti:
Vai jo sinä alat miespuolisiakin rakastella! olet ssiis hinttikin kaiken kukkuraksi! Ala painua niin kauas kuin pippuri kasvaa! Minä kun en aio koskaan maata miehen kanssa! Tuliko selväksi hintti savonarolallekin tämä! Jos e i niin kyllä sulle vielä opettaja löytyy siihenkin kun nenä poskella mietit mitä koetat tehdä. Kaikki näet ei ole niin pitkäpinnaisia kuin esimerkisi minä olen! Lopeta tuo rakasteluhörhöilysi justiinsa!!!.
Ei tuo kirjoitukseni ole mikään toive, vaan ihan sinun omista kirjoituksistasi selvästi näkyvissä! Ethän muuten tietäis, jos et eläisi niin kuin huudat! Ja sitten vielä nimitteleysi alteiströllikasi on taas yksi synti lisää sinun syntilistaasi! En nimittäin ole ateisti! Enkä ole hyökkäävä ja valehteleva! Sinä sitä vastoin olet!Nenä poskella ??? Niinpä niin ei hyökkäävä? Jeesusko myöskin oli hintti kun ilmoittaa rakastavansa sua ?? Muuten ateistitkin myöskin valehtelevat ja riehuu kun sinä..
Tiesitkö että joku on kuollut sun puolesta Ristillä ?????
Lisätään tuohon tekopyhän tekemään aloitukseen vielä ylensyöjät, verojen kiertäjät ja valehtelijat...
- greeeeen
Vai että on tupakointi maailman saastaisin synti..!? Täytyy sanoa, etten jaa aloittajan uskoa. Saastaisimpia syntejä ovat minusta kaikki ne teot, joilla tieten tahtoen tai välinpitämättömyyttään vahingoitetaan lähimmäisiämme...
- rauhan(yhd.?)piippu
Aloitushan on ihan selvä provo! :-)
Saastaisin synti hmmm...
Eiköhän tupakoiva tee vahinkoa ruumistaan kohtaan?:
1.Kor 6:18
"Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta
haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan."
Onko itsemurha syntiä?
Lakkaako se olemasta syntiä, jos itsemurhan tekee hitaammin?
Entäpä kuolemaa ja lukuisia sairauksia aiheuttavan esimerkin antaminen muille?:
"8:12 Mutta kun te näin teette syntiä veljiä vastaan ja haavoitatte heidän heikkoa omaatuntoaan, niin teette syntiä Kristusta vastaan." rauhan(yhd.?)piippu kirjoitti:
Saastaisin synti hmmm...
"Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta
Onko itsemurha syntiä?
"8:12 Mutta kun te näin teette syntiä veljiä vastaan ja haavoitatte heidän heikkoa omaatuntoaan, niin teette syntiä Kristusta vastaan."Job 41:20
Sen sieramista käy savu niinkuin kihisevästä kattilasta ja kaislatulesta.- Rauhan(yhd.?)piippu
lappix kirjoitti:
Job 41:20
Sen sieramista käy savu niinkuin kihisevästä kattilasta ja kaislatulesta.pikkutyttö kysyi:
"Voiko taivaassaa hiihtää"
Johon uskova veli vastasi hetken pohdittuaan:
"Enpä tiedä, mutta siitä olen varma, että siellä toisessa paikassa ei voi ainakaan hiihtää"
Terveydelle vaarallinen savu näyttäisi viittaavan tuohon jälkimmäiseen paikkaan? - Provo on!!!
rauhan(yhd.?)piippu kirjoitti:
Saastaisin synti hmmm...
Onko itsemurha syntiä?
"8:12 Mutta kun te näin teette syntiä veljiä vastaan ja haavoitatte heidän heikkoa omaatuntoaan, niin teette syntiä Kristusta vastaan."Mitäs muuta kuolleelta haamuna kuljeksivalta tyypiltä voi odottaakaan?Å Provoilua ja muitten haukkumista! Sitä tää savonarolaa haamu tekee aina ja jatkuvasti!
- greeeeen
rauhan(yhd.?)piippu kirjoitti:
Saastaisin synti hmmm...
Onko itsemurha syntiä?
"8:12 Mutta kun te näin teette syntiä veljiä vastaan ja haavoitatte heidän heikkoa omaatuntoaan, niin teette syntiä Kristusta vastaan."Kyllä meidän pitäisi kuitenkin muistaa ennen kaikkea Jeesuksen opetus siitä, mikä on ratkaisevaa viimeisellä tuomiolla. Ei Hän puhunut siinä tupakoinnista mitään :) vaan siitä, että huono lähimmäisten kohtelu, johon kuuluu myös välinpitämättömyys, vie kadotukseen.
31 "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'
37 "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
(Matt. 25:31-41) - greeeeen
greeeeen kirjoitti:
Kyllä meidän pitäisi kuitenkin muistaa ennen kaikkea Jeesuksen opetus siitä, mikä on ratkaisevaa viimeisellä tuomiolla. Ei Hän puhunut siinä tupakoinnista mitään :) vaan siitä, että huono lähimmäisten kohtelu, johon kuuluu myös välinpitämättömyys, vie kadotukseen.
31 "Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Kaikki kansat kootaan hänen eteensä, ja hän erottaa ihmiset toisistaan, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Hän asettaa lampaat oikealle ja vuohet vasemmalle puolelleen.
34 Sitten kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa tänne, te Isäni siunaamat. Te saatte nyt periä valtakunnan, joka on ollut valmiina teitä varten maailman luomisesta asti.
35 Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne.
36 Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa. Minä olin vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.'
37 "Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi ja annoimme sinulle ruokaa, tai janoissasi ja annoimme sinulle juotavaa?
38 Milloin me näimme sinut kodittomana ja otimme sinut luoksemme, tai alasti ja vaatetimme sinut?
39 Milloin me näimme sinut sairaana tai vankilassa ja kävimme sinun luonasi?'
40 Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
(Matt. 25:31-41)Sivuhuomautuksena se, että en itse polta, eikä lähipiiristänikään löydy tupakoivaa uskovaa, joten kenenkään on turha ajatella, että puolustelisin jotakin. Minusta on vain ihmeellistä, että jauhetaan jostakin tupakoinnista ja musiikin kuuntelusta suurinakin synteinä, kun ennen kaikkea meidän tulisi miettiä sitä, miten itse kukin kohtelee lähimmäisiään.
- keuhkoahtauma+muuta
greeeeen kirjoitti:
Sivuhuomautuksena se, että en itse polta, eikä lähipiiristänikään löydy tupakoivaa uskovaa, joten kenenkään on turha ajatella, että puolustelisin jotakin. Minusta on vain ihmeellistä, että jauhetaan jostakin tupakoinnista ja musiikin kuuntelusta suurinakin synteinä, kun ennen kaikkea meidän tulisi miettiä sitä, miten itse kukin kohtelee lähimmäisiään.
Ei kannata yllyttää lähimmäistä tappamaan tai sairastuttamaan itseään, antamalla huonoa esimerkkiä, ja kannustaa heitä tupakoimaan.
- greeeeen
keuhkoahtauma+muuta kirjoitti:
Ei kannata yllyttää lähimmäistä tappamaan tai sairastuttamaan itseään, antamalla huonoa esimerkkiä, ja kannustaa heitä tupakoimaan.
Ja pahempaa ja enemmän huomiota vaativaa syntiä ei sitten ole, vai? :)
- Ketkä muut ei pääse?
Sinä aloittaja, silmäpuolessasi iso, ISO HIRSI ! ! !
- Näin Se On
Tulipa ihan tosissaan mieleen et pitäisikö ostaa piippu? Siis ihan tosissaan, tälläista nämä keuhkoajat saavat sitten aikaseksi että toisaalla posket lommolla imetään kun aloittajakin yrittää hakata lakia armoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917495- 373987
- 453520
- 2372842
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452502
- 1322411
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292309Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212284- 451982