Päätin pyhästi etten muruakaan kakkaa nakkaa vaikka mikä olisi. Nyt kuitenkin, vaikka en ikinä olisi uskonut olen saanut kuulla kuinka toinen osapuoli on vierittänyt kaiken minun syykseni. Tekisi hel..tisti mieli kertoa vähän totuuksia, kovasti joudun pinnistämään saadakseni suuni pysymään kiinni.
Lentääkö loka erotessa?
3
65
Vastaukset
En tiedä lensikö.
Muutin kauas pois ja ne jotka sinne jäivät oli enimmäkseen exän sukua ja tuttuja.
Mulle henk. kohtasesti ei ainakaan kukaan tullut kertomaan.- tiinaex...
eipä lentäny ei tarvinnu koska kerroin kaikille ystäville ja tutuille ja sukulaisille asian niinkun se oli että itse halusin erota koska mielestäni siitä suhteesta puuttui jotain en syytänyt ketään eikä mua kukaan syytelly ja kaikkien kanssa oon edelleen yli kahdenkymmenen vuoden jälkeen hyvissä väleissä.
- Ei loata.
Jos loka lentelee erotesssa ja sen jälkeen niin sitähän saa olla vain kiitollinen, että moisesta on eroon pässyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4013043V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944576Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1154183- 513698
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳563415- 1203377
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512305- 432261
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312084On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151733