Päätin pyhästi etten muruakaan kakkaa nakkaa vaikka mikä olisi. Nyt kuitenkin, vaikka en ikinä olisi uskonut olen saanut kuulla kuinka toinen osapuoli on vierittänyt kaiken minun syykseni. Tekisi hel..tisti mieli kertoa vähän totuuksia, kovasti joudun pinnistämään saadakseni suuni pysymään kiinni.
Lentääkö loka erotessa?
3
85
Vastaukset
En tiedä lensikö.
Muutin kauas pois ja ne jotka sinne jäivät oli enimmäkseen exän sukua ja tuttuja.
Mulle henk. kohtasesti ei ainakaan kukaan tullut kertomaan.- tiinaex...
eipä lentäny ei tarvinnu koska kerroin kaikille ystäville ja tutuille ja sukulaisille asian niinkun se oli että itse halusin erota koska mielestäni siitä suhteesta puuttui jotain en syytänyt ketään eikä mua kukaan syytelly ja kaikkien kanssa oon edelleen yli kahdenkymmenen vuoden jälkeen hyvissä väleissä.
- Ei loata.
Jos loka lentelee erotesssa ja sen jälkeen niin sitähän saa olla vain kiitollinen, että moisesta on eroon pässyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542