Samasta aiheesta on tuossa hieman alempana jo kysymys mutta osa vastauksista oli niin vanhoja, että kysyn uudestaan.
Olen nuori, alle kahden kymmenen ja haluaisin leikkauttaa hiukseni pixie tyylisiksi. Tuossa kyseisessä hiusmallissa onkin juuri se ongelma, että se pitää olla leikattu just oikein eikä vähän sinne päin joten en ole uskaltanut varata aikaa ihan summan mutikassa. Siis osaisiko kukaan suositella kampaajaa, joka on taitava leikkaamaan hiuksia, eritoten myös nuorille sopivia malleja?
Vielä lisäkysymykseksi, voisiko kukaan valaista, miten se aika sitten lopulta varataan? Minulla on lievä sosiaalisten tilanteiden fobia, joten en ole koskaan ennen itse varannut kampaamo aikaa enkä selvää vastausta kysymykseeni ole saanut. Pitääkö soittaa vai pöllähtää paikan päälle, keskeyttämään toisen hiusten leikkuu? Tähän asti olen suunnitellut Royal Glow:hun menemistä ihan vain heidän nettiajanvarauksensa vuoksi mutta kun äskettäin kuulin huhua, etteivät olisi kovin taitavia eivätkä heidän omat hiustyylinsä minua kummoisemmin häikäisekään... Korjatkaa tosi jos olen ihan kuutamolla :)
Kiitokset kaikille ihanille jeesaajille! :D
Paras kampaaja Mäntsälässä?
6
630
Vastaukset
- tsemppiä:)
en osaa sanoa leikkaustaidoista, mutta ajan saat varmaan helpoimmin kun vain soitat kampaamoon.
Voit tietysti piipahtaa kysymässä ihan ohikulkiessakin jos tykkäät mielummin niin. - tyytyväinen
Mene Bellitzaan ja kysy Paulaa, hän on Mäntsälän paras ja ajan hermolla niin nuorten kuin vanhemminkien hiusten leikkaamisessa.
- ♥
Salon 76 apteekin talossa, Anna ja Sanna :)
- tyytymätön
Anna ja Sanna, älä naurata.
- Kerralla oppinut
Jus haluat päästä rahoistasi mene s-marketin viereen , Vanillaa vastapäätä . Hiusten värjäys 280e kaikkien ylimääräisten nyppimisten kera . Että sinne vaan niin tiedät mitä kampaamossa käynti voi maksaa .
- köyhäkö
Kerralla oppinut kirjoitti:
Jus haluat päästä rahoistasi mene s-marketin viereen , Vanillaa vastapäätä . Hiusten värjäys 280e kaikkien ylimääräisten nyppimisten kera . Että sinne vaan niin tiedät mitä kampaamossa käynti voi maksaa .
Täh, miten tuo on mahdollista. Täytyy olla "varakas", kenellä on varaa käydä tuolla. Miten tuo pulju pysyy pystyssä vielä, täytyyhän niitä asiakkaita näköjään sitten olla, tai sitten lypsetään rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585554KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1973597Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182418Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91208Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT651048- 1021048
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181022- 831008
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965