Samasta aiheesta on tuossa hieman alempana jo kysymys mutta osa vastauksista oli niin vanhoja, että kysyn uudestaan.
Olen nuori, alle kahden kymmenen ja haluaisin leikkauttaa hiukseni pixie tyylisiksi. Tuossa kyseisessä hiusmallissa onkin juuri se ongelma, että se pitää olla leikattu just oikein eikä vähän sinne päin joten en ole uskaltanut varata aikaa ihan summan mutikassa. Siis osaisiko kukaan suositella kampaajaa, joka on taitava leikkaamaan hiuksia, eritoten myös nuorille sopivia malleja?
Vielä lisäkysymykseksi, voisiko kukaan valaista, miten se aika sitten lopulta varataan? Minulla on lievä sosiaalisten tilanteiden fobia, joten en ole koskaan ennen itse varannut kampaamo aikaa enkä selvää vastausta kysymykseeni ole saanut. Pitääkö soittaa vai pöllähtää paikan päälle, keskeyttämään toisen hiusten leikkuu? Tähän asti olen suunnitellut Royal Glow:hun menemistä ihan vain heidän nettiajanvarauksensa vuoksi mutta kun äskettäin kuulin huhua, etteivät olisi kovin taitavia eivätkä heidän omat hiustyylinsä minua kummoisemmin häikäisekään... Korjatkaa tosi jos olen ihan kuutamolla :)
Kiitokset kaikille ihanille jeesaajille! :D
Paras kampaaja Mäntsälässä?
6
560
Vastaukset
- tsemppiä:)
en osaa sanoa leikkaustaidoista, mutta ajan saat varmaan helpoimmin kun vain soitat kampaamoon.
Voit tietysti piipahtaa kysymässä ihan ohikulkiessakin jos tykkäät mielummin niin. - tyytyväinen
Mene Bellitzaan ja kysy Paulaa, hän on Mäntsälän paras ja ajan hermolla niin nuorten kuin vanhemminkien hiusten leikkaamisessa.
- ♥
Salon 76 apteekin talossa, Anna ja Sanna :)
- tyytymätön
Anna ja Sanna, älä naurata.
- Kerralla oppinut
Jus haluat päästä rahoistasi mene s-marketin viereen , Vanillaa vastapäätä . Hiusten värjäys 280e kaikkien ylimääräisten nyppimisten kera . Että sinne vaan niin tiedät mitä kampaamossa käynti voi maksaa .
- köyhäkö
Kerralla oppinut kirjoitti:
Jus haluat päästä rahoistasi mene s-marketin viereen , Vanillaa vastapäätä . Hiusten värjäys 280e kaikkien ylimääräisten nyppimisten kera . Että sinne vaan niin tiedät mitä kampaamossa käynti voi maksaa .
Täh, miten tuo on mahdollista. Täytyy olla "varakas", kenellä on varaa käydä tuolla. Miten tuo pulju pysyy pystyssä vielä, täytyyhän niitä asiakkaita näköjään sitten olla, tai sitten lypsetään rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768