Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras kampaaja Mäntsälässä?

Bad Hair Day

Samasta aiheesta on tuossa hieman alempana jo kysymys mutta osa vastauksista oli niin vanhoja, että kysyn uudestaan.

Olen nuori, alle kahden kymmenen ja haluaisin leikkauttaa hiukseni pixie tyylisiksi. Tuossa kyseisessä hiusmallissa onkin juuri se ongelma, että se pitää olla leikattu just oikein eikä vähän sinne päin joten en ole uskaltanut varata aikaa ihan summan mutikassa. Siis osaisiko kukaan suositella kampaajaa, joka on taitava leikkaamaan hiuksia, eritoten myös nuorille sopivia malleja?

Vielä lisäkysymykseksi, voisiko kukaan valaista, miten se aika sitten lopulta varataan? Minulla on lievä sosiaalisten tilanteiden fobia, joten en ole koskaan ennen itse varannut kampaamo aikaa enkä selvää vastausta kysymykseeni ole saanut. Pitääkö soittaa vai pöllähtää paikan päälle, keskeyttämään toisen hiusten leikkuu? Tähän asti olen suunnitellut Royal Glow:hun menemistä ihan vain heidän nettiajanvarauksensa vuoksi mutta kun äskettäin kuulin huhua, etteivät olisi kovin taitavia eivätkä heidän omat hiustyylinsä minua kummoisemmin häikäisekään... Korjatkaa tosi jos olen ihan kuutamolla :)

Kiitokset kaikille ihanille jeesaajille! :D

6

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsemppiä:)

      en osaa sanoa leikkaustaidoista, mutta ajan saat varmaan helpoimmin kun vain soitat kampaamoon.
      Voit tietysti piipahtaa kysymässä ihan ohikulkiessakin jos tykkäät mielummin niin.

    • tyytyväinen

      Mene Bellitzaan ja kysy Paulaa, hän on Mäntsälän paras ja ajan hermolla niin nuorten kuin vanhemminkien hiusten leikkaamisessa.

    • Salon 76 apteekin talossa, Anna ja Sanna :)

    • tyytymätön

      Anna ja Sanna, älä naurata.

      • Kerralla oppinut

        Jus haluat päästä rahoistasi mene s-marketin viereen , Vanillaa vastapäätä . Hiusten värjäys 280e kaikkien ylimääräisten nyppimisten kera . Että sinne vaan niin tiedät mitä kampaamossa käynti voi maksaa .


      • köyhäkö
        Kerralla oppinut kirjoitti:

        Jus haluat päästä rahoistasi mene s-marketin viereen , Vanillaa vastapäätä . Hiusten värjäys 280e kaikkien ylimääräisten nyppimisten kera . Että sinne vaan niin tiedät mitä kampaamossa käynti voi maksaa .

        Täh, miten tuo on mahdollista. Täytyy olla "varakas", kenellä on varaa käydä tuolla. Miten tuo pulju pysyy pystyssä vielä, täytyyhän niitä asiakkaita näköjään sitten olla, tai sitten lypsetään rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe