Apo hei, onko sinulla jo vasara

valmiina?

24

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tuon takia vasaraa tarvita. Tuo koko juttu on pelkkä nettilegenda.

      • Muita väkivaltaisuuksia siellä toki tapahtuu.


      • The Net Legend

        Ja tämän syvän tietämyksen rintaäänellä sanot, koska...? Oletko ollut itse paikalla?


      • The Net Legend kirjoitti:

        Ja tämän syvän tietämyksen rintaäänellä sanot, koska...? Oletko ollut itse paikalla?

        Tuon roskajutun keksi juutalainen nettisaitti Algemeiner.com ja sieltä sen tyhmyyksissään poimi Sky News.

        Tarinan tueksi ei ole minkäänlaista evidenssiä, ja tuollaisten roskajuttujen levittäminen on täysin vastuutonta. Patmos tietysti tarttui täkyyn, mutta Mellerillehän totuudessa pysyminen ei ole niin keskeistä ollut tähänkään asti.



      • The Net Legend kirjoitti:

        Ja tämän syvän tietämyksen rintaäänellä sanot, koska...? Oletko ollut itse paikalla?

        Onkos hiiri ollut itse, kun uskoo kaikki soopan mitä jeesuksen nimeen levitellään?


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Onkos hiiri ollut itse, kun uskoo kaikki soopan mitä jeesuksen nimeen levitellään?

        Tietysti hiiri uskoo, eiväthän SEKL ja Patmos voi valehdella.


      • media kopioi toisiaa


      • paljon hulluutta
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Tällaisia on ylivoimaisen houkuttelevaa panna liikkeelle, kun pääkohderyhmä uskoo aina kaiken. Valitettavasti. :(

        Tällaista on ylivoimaisen houkuttelevaa panna liikkeelle, kun pääkohderyhmä uskoo aina kaiken. Valitettavasti. :( ------------
        ----------------------------------------------------"
        No tuosta voi sanoa, että totta toinen puoli, mutta siitä ei päästä mihinkään, että hullujahan nuo Allahin nimiin kirkuvat ovat ja pelkästään kristillisyys ilman mitään muuta syytä voi johtaa kidutukseen ja kuolemaan.
        Katsopa video!

        Syyriassa:
        http://www.shoebat.com/2012/08/21/leaked-explosive-videos-reveal-that-the-syrian-revolution-is-plain-evil/

        Ja sitten;
        Raymond Ibrahimin antamassa linkissä selostetaan kristittyjen lasten ristiinnaulitsemisia Irakissa:
        http://www.canada.com/ottawacitizen/news/story.html?id=e7649576-0ebe-4b4f-b803-9a2c64449c41


    • Joka iikalla alkaa Egyptissäkin olla kännykkäkamera, mutta kuvia naulituista emme ilmeisesti tule ihan äkkiä saamaan...;)

      Henkilökohtaisen hiirenhinkusi hiirimarttyyriksi kyllä ymmärrän, ja varmasti asia järjestyy kunhan sovit oikean henkilön kanssa hinnasta. Uskoisin myös että täällä monikin voisi irrottaa euron pari noin hyvään tarkoitukseen.

      • hirvittääkös ?

        Siinä potaskaa jauhavien suomalaisateistien itkunturske raikuu kaikumaan kun kerrotaan mitä kristityille tehdään maailmalla ja omatunto todistaa, että olette, siis monet teistä, näiden ihmispetojen hengenheimolaisia ja yllyttäjiä.


      • hirvittääkös ? kirjoitti:

        Siinä potaskaa jauhavien suomalaisateistien itkunturske raikuu kaikumaan kun kerrotaan mitä kristityille tehdään maailmalla ja omatunto todistaa, että olette, siis monet teistä, näiden ihmispetojen hengenheimolaisia ja yllyttäjiä.

        Yksikään sellainen taho, johon todennäköisesti voi luottaa, ei ole kertonut näistä naulaamisista inahdustakaan.

        Niitä kännykkäkuvia saamme kumma kyllä juuri näistä tapahtumista odottaa Jessen toiseen tulemiseen saakka. Kaikesta riittää netissä kuvamateriaalia, mutta ei tästä. Merkillistä.

        Kiihkouskovaisina te suomikretut itse olette kaikkien uskonnon nimissä riehuvien "ihmispetojen" hengenheimolaisia. Se että aatteen väri on vähän toinen, ei muuta peruskuviota eli oman jumalan luulotellun tahdon sokeankiihkeän toteuttamisen sairasta peruskuviota mihinkään.


      • anna nimiä
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Yksikään sellainen taho, johon todennäköisesti voi luottaa, ei ole kertonut näistä naulaamisista inahdustakaan.

        Niitä kännykkäkuvia saamme kumma kyllä juuri näistä tapahtumista odottaa Jessen toiseen tulemiseen saakka. Kaikesta riittää netissä kuvamateriaalia, mutta ei tästä. Merkillistä.

        Kiihkouskovaisina te suomikretut itse olette kaikkien uskonnon nimissä riehuvien "ihmispetojen" hengenheimolaisia. Se että aatteen väri on vähän toinen, ei muuta peruskuviota eli oman jumalan luulotellun tahdon sokeankiihkeän toteuttamisen sairasta peruskuviota mihinkään.

        ----Yksikään sellainen taho, johon todennäköisesti voi luottaa,---

        No jopas onkin kovasti epämääräistä tarinaa jälleen kerran. Helpottaa kovasti jos voit nimetä jonkun todennäköisesti luotettavan tahon oikein nimeltä.


      • anna nimiä kirjoitti:

        ----Yksikään sellainen taho, johon todennäköisesti voi luottaa,---

        No jopas onkin kovasti epämääräistä tarinaa jälleen kerran. Helpottaa kovasti jos voit nimetä jonkun todennäköisesti luotettavan tahon oikein nimeltä.

        Vaikkapa tunnetuimmat uutistoimistot. Ne eivät ainakaan tahallaan syötä julkisuuteen puuta heinää, koska asiakkaiden eli viime kädessä suuren yleisön luottamus on niiden liiketoiminnan ja rahavirtojen perusta.

        Hiiri varmaan lukee sen verran ihmistenkin lehtiä, että tuntee uutistoimistojen nimiä.


      • ettäs tiedät
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Vaikkapa tunnetuimmat uutistoimistot. Ne eivät ainakaan tahallaan syötä julkisuuteen puuta heinää, koska asiakkaiden eli viime kädessä suuren yleisön luottamus on niiden liiketoiminnan ja rahavirtojen perusta.

        Hiiri varmaan lukee sen verran ihmistenkin lehtiä, että tuntee uutistoimistojen nimiä.

        Siis et voi nimetä ainuttakaan, iniset vain että suurimmat uutistoimistot olisivat sinun kannallasi. Hah, helppoa ininää. Eivät ne puhu tuollaisista asioista koska silloin niiden oma toiminta vaikeutuisi kiihkomuslimimaissa. Ei niitä kristittyjen ongelmat kiinnosta, kiinnostaa vain se, että voi toimia kaikissa maissa mahdollisimman esteittä.


      • ettäs tiedät kirjoitti:

        Siis et voi nimetä ainuttakaan, iniset vain että suurimmat uutistoimistot olisivat sinun kannallasi. Hah, helppoa ininää. Eivät ne puhu tuollaisista asioista koska silloin niiden oma toiminta vaikeutuisi kiihkomuslimimaissa. Ei niitä kristittyjen ongelmat kiinnosta, kiinnostaa vain se, että voi toimia kaikissa maissa mahdollisimman esteittä.

        Ei minulla ole mitään kantaa johon uutistoimistot voisivat yhtyä. Hiirellä taas on sitä enemmän kantaa, mitä vähemmän se jostain tietää.

        Olen seurannut uutisten välitystä muutaman kymmenen vuotta, joten sanoisin että vinkumisesi on tosiaankin vain vinkumista.

        Ja nämä "ristiinnaulitsemiset" ovat siis jo vahvistettu uutisankka. Ankka jatkanee lentoaan kaatumaseuroissa ja hulluimpien fanaatikkokristittyjen jeesuspäissä, muualla se ei enää edes taaperra.


      • däpä däää
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään kantaa johon uutistoimistot voisivat yhtyä. Hiirellä taas on sitä enemmän kantaa, mitä vähemmän se jostain tietää.

        Olen seurannut uutisten välitystä muutaman kymmenen vuotta, joten sanoisin että vinkumisesi on tosiaankin vain vinkumista.

        Ja nämä "ristiinnaulitsemiset" ovat siis jo vahvistettu uutisankka. Ankka jatkanee lentoaan kaatumaseuroissa ja hulluimpien fanaatikkokristittyjen jeesuspäissä, muualla se ei enää edes taaperra.

        ----ovat siis jo vahvistettu uutisankka.----

        Evokkien tunnetusti erehtymätön uutistoimisto eli tämän palstan evokkijengi, Apo päätoimittajana, lienee se vahvistaja ???


    • Kuten ennenkin sanottu: apologetiikan tarpeisiin soveltuvat myös tekaistut väitteet.

      Ei haittaa, onko väite väite tosi, koska Seurakuntalaisen lukijat uskovat lehteään kritiikittä. Sama pätee Netmissionin apologetiikkasivuihin, TV7:n ohjelmiin, Radio Dein haastatteluihin, Reinikaisen kirjoihin, Kontisen blogiin, Jehovalaisten "tiedekirjoihin"... kaikki pa$ka menee läpi, koska vastaanottajien lähdekritiikki on olematonta.

      Tästä on kreationismin historia esimerkkejä tulvillaan, ja lisää saatiin tässä.

      • käkätä vapaasti

        Ha ha, pelkkää katkeraa vuodatuslitaniaa ilman asiantynkääkään. Vain umpiateisti on luotettava, ha haa, kommunistit esimerkkeinä. Täysin faktaan nojaavaa porukkaa, olivathan he tieteen superkannattajia, ainakin omien sanojensa mukaan.

        Oletko perinteinen stalinisti vaiko jotain uuslahkoa?


      • Ikävä kyllä tämä on totta kokonaisuudessaan ja lyhentämättömänä. Kohta vuosi palstalla on antanut sen verran perspektiiviä, että allekirjoitan ilman empimäti.


      • käkätä vapaasti kirjoitti:

        Ha ha, pelkkää katkeraa vuodatuslitaniaa ilman asiantynkääkään. Vain umpiateisti on luotettava, ha haa, kommunistit esimerkkeinä. Täysin faktaan nojaavaa porukkaa, olivathan he tieteen superkannattajia, ainakin omien sanojensa mukaan.

        Oletko perinteinen stalinisti vaiko jotain uuslahkoa?

        >>Ha ha, pelkkää katkeraa vuodatuslitaniaa ilman asiantynkääkään.> Vain umpiateisti on luotettava, >ha haa, kommunistit esimerkkeinä. Täysin faktaan nojaavaa porukkaa, olivathan he tieteen superkannattajia, ainakin omien sanojensa mukaan.>Oletko perinteinen stalinisti vaiko jotain uuslahkoa?


      • tieteenharrastaja
        käkätä vapaasti kirjoitti:

        Ha ha, pelkkää katkeraa vuodatuslitaniaa ilman asiantynkääkään. Vain umpiateisti on luotettava, ha haa, kommunistit esimerkkeinä. Täysin faktaan nojaavaa porukkaa, olivathan he tieteen superkannattajia, ainakin omien sanojensa mukaan.

        Oletko perinteinen stalinisti vaiko jotain uuslahkoa?

        Kiva, kun vahvistit uutisen perättömyyden. Pitikö silti tehdä noin rumasti rääkyen?


      • illuminatus kirjoitti:

        >>Ha ha, pelkkää katkeraa vuodatuslitaniaa ilman asiantynkääkään.> Vain umpiateisti on luotettava, >ha haa, kommunistit esimerkkeinä. Täysin faktaan nojaavaa porukkaa, olivathan he tieteen superkannattajia, ainakin omien sanojensa mukaan.>Oletko perinteinen stalinisti vaiko jotain uuslahkoa?

        Ei onnistu! Jos hiiri vinkuu että olet stalinisti, ei auta vaikka ryssät olisivat tappaneet koko sukusi sinua lukun ottamatta. Todellisuus ja tosiasiat ovat kärpäsenpaskan arvoisia, kun raamatulla kiihotettu räyhähenki pääsee ulos pullostaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe