No eipä ollut kovin kummoinen tämä leffa. Käsikirjoitus aika heppoinen. Vesku ja Samuli kyllä yritti kovasti ja karismaa heiltä löytyy, mutta jos käsis on huono, ei siitä kovin hyvää elokuvaa saa. Ei ollut komediaa eikä draamaa. Ei nasevaa dialogia.
Annan 2 tähteä (näyttelijöille).
Tie pohjoiseen
9
409
Vastaukset
- auts!
Vesku: Hyvä rooli Pojat-elokuvassa. Ulvova mylläri, so so... Huonoin kirjasta tehty leffa kautta aikojen. Muut: skeidaa.
Edelman: joopa joo, onko hän näyttelijä?
Kertokaa kun tuo leffa tulee jakoon jossain, voin säälistä katsoa. - sontaveljet
No mitäs odotit Kaurismäeltä? Ekkös oo ennen heitin kuviansa nähny. Tyylihän on se, että pannaan kamera käyntiin ja katkastaan kun puolitoistatuntia on kulunut. kaiki tapahtuu SES:n rahoilla, ja ompi suurta taidetta jota rupusakki ei tajua.
- narskutarallaa
Et vaan tajunnu elokuvan syvintä olemusta. Varmaan se olis vaatinut vähän elämänkokemusta ymmärryksen osalta.
- Cannes 1
Kaurismäki --> roadmovie --> Tie Vetelään --> Loiri --> Edelman --> Anna mun kaikki kestää....
- ei ennen kesken leff
ihan pyllystä oli.läksin kesken pois!!!!!
- ...haukotus....--
No en tiedä missä vika, ehkä minussa katsojana...mutta...loiri... sukkahousut päässä... sitten pissitään auton vieressä... aika lapsellista touhua.
illalla telkusta näkyi ruotsalaisen sarjan jakso nimeltä Äkta människor (Hubotit) ja oli kyllä älyttömän huolella tehty ja mielenkiinto nousi heti ja sukkahousupissamis-skenet unohtui onneksi sen siliän tien. - niinpänoinpa
Minuun tämä elokuva upposi totaalisesti ja varmaan vaikutusta sillä, että oma isäni päätti lähteä elämään omaa elämää ilman minua, kun olin viisi-vuotias ja isäni sukua en tuntenut enkä tunne vieläkään, eikä isäni koskaan vuosien jälkeenkään tullut etsimään.
Ehkä tämä elokuva toimii niille, jotka ovat joutuneet elämään tämän kaltaisessa tilanteessa ettei osata edes lääkärille kertoa perinnöllistä sairauksista. - paska leffa
meni ilta pilalle kun erehdyttiin ottamaan tämä kotimainen elokuva vuokraamosta. meni korkealta ja komeesti yli...surullista kun hyvillä näyttelijöillä ei parempaan pysty. trailerin vaan kun olis katsonut niin olis säästänyt aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833