Noh ... Se on vielä tekemättä
... Kuolema
6
257
Vastaukset
- riuttala76
Joo. Olen aivan samaa mieltä. Mut haluaisin kyl toteuttaa sen heroiinilla, vaan ei oo suhteita eikä rahaa toistaiseksi siihen. En niin onnekas vielä ole ollut et ois ees päässyt kokeilemaan, monenlaiset muut haluamani asiat oon kokenut jo. Joskus tosin Thaimaan matkasta haaveilin, vaan thai-hierontalaitokset riittää mulle aivan hyvin.
- älä huoli
Kyllä sekin aika vielä koittaa.
- Yhyyyyh
Mä en haluu kuolla :'(
- JK
VAIN NIIN
- ei oo kivaa
olisin valmis jo lähtemään.olen tyriny jo kaiken.voimat menny ja elämänhalu.masennuksen vuoksi eivät suostu eutanasiaan.naru kaulaan kun uskaltais .ei tää paljo naurata.
- viimenen drinkki
ei oo kivaa kirjoitti:
olisin valmis jo lähtemään.olen tyriny jo kaiken.voimat menny ja elämänhalu.masennuksen vuoksi eivät suostu eutanasiaan.naru kaulaan kun uskaltais .ei tää paljo naurata.
Kun tulee se laki että eutanasia sallitaan niin on jo parempi tilanne tuossa että masentuneita vietäs tuolle puolen. Voi silloin itse toivoa lekurilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 87965
- 55712
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35594Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39536- 31459
- 34437
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...46423Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41419Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14411Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25408