... Kuolema

TimppaTT

Noh ... Se on vielä tekemättä

6

262

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riuttala76

Joo. Olen aivan samaa mieltä. Mut haluaisin kyl toteuttaa sen heroiinilla, vaan ei oo suhteita eikä rahaa toistaiseksi siihen. En niin onnekas vielä ole ollut et ois ees päässyt kokeilemaan, monenlaiset muut haluamani asiat oon kokenut jo. Joskus tosin Thaimaan matkasta haaveilin, vaan thai-hierontalaitokset riittää mulle aivan hyvin.

• älä huoli

Kyllä sekin aika vielä koittaa.

• Yhyyyyh

Mä en haluu kuolla :'(

• JK

VAIN NIIN

• ei oo kivaa

olisin valmis jo lähtemään.olen tyriny jo kaiken.voimat menny ja elämänhalu.masennuksen vuoksi eivät suostu eutanasiaan.naru kaulaan kun uskaltais .ei tää paljo naurata.

• viimenen drinkki
        ei oo kivaa kirjoitti:

olisin valmis jo lähtemään.olen tyriny jo kaiken.voimat menny ja elämänhalu.masennuksen vuoksi eivät suostu eutanasiaan.naru kaulaan kun uskaltais .ei tää paljo naurata.

Kun tulee se laki että eutanasia sallitaan niin on jo parempi tilanne tuossa että masentuneita vietäs tuolle puolen. Voi silloin itse toivoa lekurilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      966
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      780
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      751
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      717
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      633
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      572
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      68
      560
    8. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      545
    9. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      537
    10. 26
      531
    Aihe