Mitä tuolla sitten ikinä haluttiinkaan niin kusethan sillä vaan tuli orgasmin sijaan!?
Vastaukset 2
- TITI11
en tajua , mulla ei tule niistä yhtään mitään ! useampaa eri i-doseria olen kokeillut. EI MITÄÄN
- nohuuuuhhhuh
Psygologista p_skaa. Niillä äänillä ei muuteta aivojen omaa taajutta mihinkään suuntaan joilla muka saadaan aikaan orgasmeja tai jotain muuta. Naurettavaa p_skaa, että muka tyyliin "56,2" MHz on "ekstaasi" tai "66,6" on "Gates of hell" jne. Lonkalta heitettynä.
Pointti on se, että erilaisilla äänillä saadaan aikaan resonointia, mikä tunnetaan fyysisesti päässä. Ja kun joku haluttu resonanssi on valmistettu ja sille annetaan nimi "Orgasmi", niin kuuntelija itse aiheuttaa sen orgasmin. Ne, joilla ei ole minkään valtakunnan kykyä... tai on heikot kyvyt... mielellään ohjata tuntemuksia, nämä i-Doser humpuukit ei vaikuta mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505