Ihmiset on tehty tähtipölystä

Saatanan ja Paholaisen temmellyskenttänä adventistien keskuudessa tunnettu loistava lehti Tekniikka&Talous valottaa ymmärrettävästi sitä, miten maailma ja ihminenkin on saanut alkunsa:

http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/kullan ja uraanin synty on yha mysteeri/a832164

""– Ihmiset on tehty tähtipölystä. Kaikki ihmisruumiin ainesosat ovat syntyneet supernovaräjähdyksissä. Ne olleet ainakin kahden räjähtäneen tähden ainesosina, Bell Burnell selittää.

Yhdessä räjähdyksessä ei vielä synny tarpeeksi kalsiumia, rikkiä ja muita elämälle tarpeellisia aineita. ""

Ja adventtikirkko kauppaa hölmöille beduiinien satuja kirjaimellisena totena?

Eikö edes hävetä yhtään?

19

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

      Itse kauppaat hölynpölyä. Kirjaimellisesti.

    • pyh!

      Meitä ei Raamatun totuudet hävetä. Sinä se häpeään tuomiopäivänä joudut.

      • >>> Meitä ei Raamatun totuudet hävetä.

        Ai onko siellä jotain totuuksiakin? No, ehkä jossain sukuluettelossa voi olla jotkut sukupolvet oikein nimetty. Hahahahahahahaha!! :-D

        T: Iloinen nauraja


      • Tottako vai valhetta
        iloinen_nauraja kirjoitti:

        >>> Meitä ei Raamatun totuudet hävetä.

        Ai onko siellä jotain totuuksiakin? No, ehkä jossain sukuluettelossa voi olla jotkut sukupolvet oikein nimetty. Hahahahahahahaha!! :-D

        T: Iloinen nauraja

        Tämä löytyi Raamattu 1933/38 tekstistä.

        1. Joh. 3:15
        Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.


    • tonkiantit.

      Varsinkin kaikki Antti-nimiset on valmistettu käsin atomeista tongeilla! Käsin!

    • ilmi-antaja

      Raamatun satukirjalla on rahastettu hyväuskoisia kautta aikain.
      Kaikki Raamatun tarinoihin uskovat ovat muita ihmisiä surkuteltavampia.

    • Bell Burnell//ssss

      Alussa oli Bell Burnell, ilman Bell Burnellia, ei ole syntynyt mitään, mitä syntynyt on.
      Hän Bell Burnell, hänen mielen henki liikkui tähtisumussa, saaden alkuräjähdys- kertomuksesta sanan, joka syntyi lihaksi, supernovaräjähdyksissä, että kertomuksen kalsiumi, sekä rikit ja sekoittaen muilla osilla, voidaan bushmannit uskomaan Bell Burdenin todistukseen. Tämä suurin todistus ja sanan arvo, on saavuttanut monet. Nämä uudet apostolit kertovat elämän synnystä, saavat aikaiseksi siemen joka voi elää. Pystyvät luomaan elämän kohtuun jne.
      Lopulta kertomus päättyy kaiken elämän loppumiseen ja kuolemaan.
      Näin Bell Burnell, vaipuu joukkoineen odotettuun hautaan, ja sen elämäntarkoituksen suureen odotettuun 70 ikävuoden saavutukseen.
      Näin suuri uskontunnustus saatiin monen huulille, joka on se SANA, joka läksi ihmismielestä.
      Minä olen alkuräjähdyksen suurin tulos, joka tunnustaa tämän, saa iänkaikkisen elämän, 0-70 vuotta, ja joku hieman yli, ominlupineen elettyä.

      Eimen.

    • Näin se etenee.

      Evoluutio yhdistettynä tieteeseen saa ihmisen elämään ikuisesti.
      n. 20 vuoden sisällä tämäkin on totisinta totta.

      Mikään "taivaallinen" uskovaisten esittämä satuolento ei ole kyennyt siihen vielä eikä tule koskaan kykenemäänkään.

      • katotaan...

        Onhan ne tieteenpojat ennenkin luvanneet sitä ikuista elämää, mutta kunhan saisivat sen sikiämään ensin, että kerkiäisi 20 vuoden ikään.
        Muutoin he joutuvat peukaloimaan Jumalan luomakunnan kuvaa, tarjouksia tehessään. Voip olla Jumalan puolelta sanomista, meinaan jonkun kuvahan sitä teissäkin on.

        Voihan se sikiäminen saada jonkunnäköisen humanoidin, jolla on yksi silmä otassa toinen persuuksissa. Mutta minä sitä takasilmää putsaan vain tarpeen mukaan kaupasta ostetulla silmänkirkastuspaperilla.

        Mutta toisaalta, ehkä teillä on odotusta siitä iankaikkisesta helvetistä, kun pääsette ominneuvoin siihen asti, että se homma toimisi.
        Pitäs saada porukka vain tottelemaan, etteivät tappaisi kesken iankaikkista ihmisluotuelämää, sitä pituusrupeamaa, ei se silloin iankaikkista ole.

        Mutta, minä en aio tulla teitin pippaloihin mukaan. Mulle riittää vain tämä aika täällä ja muutan ennemmin sinne iankaikkisuuteen.

        Siellä on Jumala kansansa keskellä ja homma aivan erilainen ja toimiva, mitä teitiin tulee. Siinä puolen ei oo, taatia, ei saeraotta, rampakin hyppää kuin peura ja mykän kieli on riemuun ratkennu.. Ihanaa!

        Että, voip olla, että iloonen nauraja alakaa 400 ikuusta vuotta kuunnellessa bushmannin juttuja, niin kolokuttelemaan toista ovea ja kysellä, etteikös pääsisi sittenkin sinnepuolen, korvat lumppasoo.

        Mutta varalta sanon, että siinä hommassa on sellaanen ovi, että sen sulkee Jumala. Sama se kävi vedenpaisumuksen aikoihin, mutta sehän ei teitä kiinnosta, että jätän sen kertomatta.

        ......

        jaa, enpä taida luvata sitä, että katotaan.

        Oon senverran vanha ja viikonlopun lehdet kertoo, että mulla jononpää lähestyy aika joutuin. Minä oon paremmalla puolen tässäkin, ei tartte oottaa 20 vuotta, se kohdallani toimii jo nyt.
        Kun tuo rintarustingin kohdalla puristaa viimeisenkerran, se on juhlahetki, se teitin tämänajan ikuisuustaivas loppu siihen ja minun alkaa aivan uusissa puitteissa.
        Elämänpuukin on evväänä ja oman satotavoitteet sillä on riittävän tihheenä.

        Kuis teil sitten on? Oliko evväistä mittää puhetta?


    • toivoa on

      Kannattaa harkita esim. syväjäädytystä.
      Tiede kehittyy niin nopeasti, että kuolleitakin pystytään lähitulevaisuudessa herättämään henkiin, jos vainajalta on vain saatu dna:ta talteen.

      • pyh!

        Olette hulluja. Paholainen on sokaissut teidät täydellisesti.


      • toivoako? ei varmaan
        pyh! kirjoitti:

        Olette hulluja. Paholainen on sokaissut teidät täydellisesti.

        Pojat toivoo ikuusta elämää pakastimessa. Hieman jäykkäähä se asento on.
        Entäpä kun sattuu tekninen vika, vaikka bushmannin jälkipolvella?
        Iloonen nauraja sulasi kesken keksinnön oletettua keksimistä.

        Eiköhän me "muut" Aabrahamilais-- uskovat pitäydy sanaan ja kun se ehtoolähtö tai muu lähtö aikaan tulee, se väliaikainen uni- lepo muuttuu näkemiseksi..

        siis muuttuu, tämä tarkoittaa, että toteutuu.LuojaJumala on luvannut, se toimii.

        Ei tarvii meitin pohtia, että keksiiköhän se bushmannin jälkipolvi meille toivoa!

        Paljoonhan tämä epäuskoisten porukka aikoo uskoa, ja elämänperustansa laskea tänään aivan tyhjänpäälle.

        Kyllä tuo rienaaja on kova poika, että noin mielettömään päämäärään uskottelee joukkonsa.

        Ensin lyöttää porukan päätä täällä seinään ja sitten oletetaan jatkoajan valomerkin jälkeen EXIT, muka ikuisuuteen heidännäköiseen elämään.

        Kuten totesin aikaisemmin, se ei toteutudu mahdottomuudessa, eivätkökö he huomaa, ettei se toimi. Pojilla kuitenkin (on) pikkupuukot käsissä ja lopettavat sen elämänsä toisiltaan. Se jääukkojen elämä on mahdoton, vanhan luonteensa takia. Ei ilonen nauraja kestä bushmannia, senhän huomaa jo täällä.


      • pöh
        pyh! kirjoitti:

        Olette hulluja. Paholainen on sokaissut teidät täydellisesti.

        Olet hullu. Adventismi on sokaissut sinut täydellisesti


    • Halipupunalle

      Suomessa uskonnonvapauslaki, joten jokainen saa uskoa mihin tahansa. Usko voi olla kantava elementti ja usein myös onnellisuuttaa tuottavaa. Ihminen voi olla onnellinen, vaikka eläisikin toisten mielestä harhoissaan. Miksikä näitten iloja pois ottamaan antaa kukkien kukkia. Elämä on liian lyhyt käydä analyyttiseksi ja laskemoivaksi. Opit elämään ehkä liian myöhään käyttäessäsi energiasi tois arvoiseen penkomiseen. Elämä ei ole aina sitä miltä näyttää ja nurkan takana on aina se jokin(?)

      Ilo, rauha, rakkaus, läheisyys, toivo ja onnellisuus elämän kuitiksi:)

    • Järjellä ajatellen

      Tyhjästä ei ole voinut mitään syntyä. Taikatemppuihin en usko vaan Jumalaan tieteiden Herrana.

    • Mite ny suu pannaan?

      No mutta teidän taruolentonnehan loi mukamas maapallolle elämää 6000 vuotta sitten ihan tyhjästä.
      Tuo teidän Raamatun taikuripellejumalahan sanoi vain sanan ja hupsis!, taas oli keto täynnä apinoita.

      • Jumala ei luo tyhjäs

        Taas tuota tietämättömyyttä.

        Kaikki pysyy koossa Hänessä, ilman Jumalaa ei ole mitään ja kaikki hyvä tulee Häneltä.

        Hyvä vain voidaan vääristää, ajatuksin, sanoin ja teoin.

        Siksi se on merkkinä, otsassa ja kädessä.

        Pahuuden merkki on heidän mielessä ja teot käsissä.

        Hyvyyden voima, eli luomisvoima Pyhässä Hengessä, saa aikaan Hänen omissaan, mielestään ja käsistään lähtevää Pyhän Hengen työtä.

        Se ei tule tyhjästä, vaan se on Jumalan työ.

        Kaikki hyvä on Hänestä lähtöisin. ts. väittämäsi tyhjäsä, ei pidä paikkaansa, koska Jumalalliseslla on päämäärä.

        Mutta teidän "tyhjästä" se on sitä satua ja tarupuhetta. Se häviää, koska se on tyhjästä tapahtunutta ja vääräleukaset siinä mukana.

        Teidän juttunne on sitä tyhjyyttä, että älä tuputa oppias Jumalanpuolelle.

        Jumalalla on tarkoitus, kaikki luodaan Uudeksi ja entinen teidän tyhyys jää matkasta pois.


      • Luoja

        Ei tietenkään ole taikonut. Älä lue Raamattua niin kirjaimellisesti. Jumala on aina ollut, koska elämä ja olevaisuus ei muuten ole mahdollista. Ihan samalla tavalla kuin mekin Jumalakin on olemassa. Me vain ollaan kuolevaisia vielä.


    • Luoja ja Lunastaja

      Minun Jumalani on suurempi kuin tuon kertoja Bell Burnell. Saahan sitä kuvitella ja mietiskellä, miten, koska ja kuinka. On aivan eri asia TIETÄÄ!!!

      Siksi uskon mieluummin Jumalan sanaa kuin ihmisen, joka on kuolevainen ja aivan varmasti vajavainen. Sana sanoo: "Alussa Jumala loi taivaan ja maan" jne.

      Siinä se on! Totuus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1517
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      876
    3. 38
      874
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      44
      688
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    Aihe