Näin saunatontun :/

saunatontunnäkijä

Eihän tätä kukaan tietenkään tule uskomaan. Se oli musta n.90 senttiä korkea ja sillä oli samanlaiset korvat kuin Batmanillä. En tiennyt, että saunatontut ovat mustia ja mieheni kysyi heti havaintoni jälkeen oliko se musta, niin kelasin, että mistä tiesit??Se oli chillaamassa aamulla saunan kuistilla katsellen järveä. En sairasta skitsofreniaa,käytä huumeita tai alkoholia. Se heijasti valoa, eikä ollut siten hallusinaatio. Kukaan ei usko, mutta ei se mitään, jos jotain kiinnostaa NIIN SE OLENTO OLI TOTTA! Turha alkaa vittuilemaan mitään, siinä yleisesti vain nolaa itsensä ja paljastaa häiriintyneen luonteensa.

14

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gyui90

No,mitä miehesi vastasi, mistä se tiesi?

• saunatontunnäkijä

Se oli edellisenä päivänä ostanut kirjan saunoista ja lukenut siitä, eli vielä synkronisiteettia mukana. WTF???

• Synchronisiteetti XD
        saunatontunnäkijä kirjoitti:

Se oli edellisenä päivänä ostanut kirjan saunoista ja lukenut siitä, eli vielä synkronisiteettia mukana. WTF???

Jos miehes oli vielä kuunnellut Police S ynchronicity - sain juuri telepaattisen viestin, että näin on tapahtunut - niin siinäpä sitä multisynktonisiteettiä vasta onkin, täh?

• kriirkrii

Mistäs tiedät että näkemäsi olento oli saunatonttu? Koska se oli saunan kuistilla?
      Mitä jos se olikin vain sun henkiopas tai joku vastaava? Tai Alieni? Tai haamu? Henki? Tai vaan joku eläin/eliö joka näyttää siltä.

• saunatontunnäkijä

En tiedäkään,mutta musta se oli kuten saunatontut.

• Milla Määkick
        saunatontunnäkijä kirjoitti:

En tiedäkään,mutta musta se oli kuten saunatontut.

Osa kissoistakin on mustia, mutta kissahan se ei voi olla kun chillaili. Tai no kissatkin kyllä chillailee aika usein.

• änimöl

Olen nähnyt samaisia henkiä... "Elävät tervan ja tuhkan tuoksussa".. ovat mielestäni demoneita.

• Yäki

Jos sen näkemisestä tuli kuvottava olo, oli ehta demoni. Saunatontuthan on pimeitä.

• saunatontunnäkijä

Kokemukseni oli erilainen, olivatko näkemäsi olennot saunalla? Olento oli katselemassa saunamme portsilla, yksiä Päijänteen kauneimmista maisemista, osaan lukea erittäin hyvin ruumiinkieltä ja olemusta, olento oli isohkopäinen ja hyväntahtoinen.
        Kristityt usein lukevat kokemuksensa demonisiksi, olen mystikko, joka uskoo Kristukseen ja jumalaan, muttei pidä Raamattua millään tapaan luotettavana lähteenä heistä kertomaan. Ilmestyskirjan hyväksyn.

• zoologi

Joo hallusinaatiothan eivät tunnetusti heijasta valoa niin tottahan sen on oltava! Mistä muuten tiedä että se on saunatonttu? Se saattoi olla demonikin, näkki tai vaikka musta enkeli? Tai sitten se oli kääpiölumimies.

• Kerberossi

Suosittelisin tarjoamaan tontulle viinaa. Tontuilla on aika karkeat tavat ja otteet - pirtu tai taskulämmin kossu on sopivaa juomaa useimmille tontuille.

Mikäli olet ihmisnaaras niin pimperon tarjoaminen tontulle on hyvin arvostettavaa ja kunnioitettavaa. Tontut eivät välillä "saa" vuosisatoihin ja tällaisesta kunnon tontusta saat uskollisen ja innokkaan leikkikaverin.

Pistähän sauna lämpiämään ja vinkkaa tontulle seuraavalla kerralla, jotta "tulukkoopa saunommaan".

• kaariporttityttö

Minulla on eräs tuttava, näkijä, jolle luonnonhenget ovat jokapäiväisiä. Hän ei ole mikään sairas tai huumeidenkäyttäjä myöskään, mutta hän on kertonut näistä olennoista paljonkin. Myös kuvaamistasi tontuista. Niiden energiaa voi tuntea kokeilemalla. Minä en myöskään lähtisi puhumaan mistään demoneista, koska minullakin on hyvin eriskummallisia kokemuksia ja maailmankatsomustani lähinnä on spiritualismi. Rakkaus on minun uskonto ja kadotus on rakkauden kadottamista. Mihinkään helvettiin en omien kokemusteni jälkeen usko, vain maanpäälle ihminen voi luoda helvetin. Minusta olet onnekas kun tapsit saunatontun ja ehkä voit antaa olennolle tilaa olla. Mahdutte varmasti samaan paikkaan. Ehkäpä voit saada jotain uutta ja mielenkiintoista opittavaakin...

• änimöl

Agreed.

• Ihanaaaaaa

Kaikki tontut ovat todellisia, keijut yms "satuolennot" myös. Itsellä on parvekkeella keijupuutarha, siellä käy keijut ja tontut. Seon uskomattoman kaunista ja upeaa kun niitä näkee. Ne jotka eivät ole nähneet eivät usko. Kannattaa rakentaa keijupuutarha, sen ei tarvitse olla iso, sitten näet! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1850
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      626
    Aihe