Rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta! aivan kumpaankaan en löydä oikeaaa vastausta! Apua!
...oon umpi rakastunut yhteen tosi tosi ihanaan ja mukavaan poikaan. se on ollu mun luokalla ala-asteelta asti.(nyt oon ysillä)se tietää mitä tunnen häntä kohtaan,mutta mulla ei oo aavistustakaan sen tunteista. ystäväni sanoo vaan: "ota asiasta selvää." oon yrittänytkin mut se on sellasta tyyppii et sen tunteista tai tuntemuksista ei saa selvää kun hänen paras ystävänsä. oon yrittäny varovasti kyselläkkin, mut siitä tulee aina sillä hetkellä jotenkin poissa oleva! me liikutaan mun tyttö frendejen kans samois "sivistyneissä" porukoissa. siis sivistyksellä tarkoitan et me ei olla mitään bile hirmui vaik kyl me osataan juhliakkin. mut en haluu olla töykee niitä kohtaan jotka käy koko ajan jonkun näkösissä pippaloissa. kyl nekin voi olla sivistyneitä...
sillä ei ole likka kaverii,mä en kuitenkaan uskalla kysyy voitasko alkaa hengailla, koska jos se ei tykkää musta tai en oo tarpeeks hyvän näkönen. mut kuitenkin jos se tykkääkin musta mut ei uskalla myöntää! neuvokaa ees vähän mitä pitäs tehdä
Rakastaa, vai ei
Rakastunut
0
140
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 566005
- 575452
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1103849- 543802
- 143735
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930