Tuotamme enemmän kuin tarpeeksi ruokaa koko maailman nälkää näkevien ruokkimiseksi, harmi vain ettei ole tarpeeksi rahaa jolla se maksettaisiin
http://www.cruelhoax.ca/
Lopultahan rahaa ei oikeasti ole olemassa, vain velkaa.
Nälkäongelma ratkaistu
6
182
Vastaukset
- Kurn kurn
Mitä järkeä on pitää ihmisiä väkisin elossa!? Jos ruoka ei riitä, silloin kuollaan. Näin se on aina ollut.
- Kuka ensin
Aloitetaanko nälkään-näännyttäminen vaikka sinusta? Vapaaehtoisa haetaan.
- EI pilvilinnoissa
Tiedätkö mikä katastrofi siitä ensinnäkin syntyisi, jos kaikille olisi ruokaa yllinkyllin? Mieti sitä että jo nyt tietyt ryhmät lisääntyvät kuin rotat, vaikka elävät nälänhädässä!
Hyysärin aivot ei vain pysty käsittelemään sitä faktaa että seuraukset olisivat hirveät jos kaikille olisi ruokaa, ei nimittäin menisi kauan kun kaikille taas ei olisi ruokaa ja sen lisäksi väestön/ongelmien lisääntyminen olisi räjähdysmäinen.- Miten olisi?
Maailman väestöongelmaan on ratkaisu, vapaaehtoisuuden kautta. Oletko sinä ensimmäinen? Ja kuka on viimeinen?
- Oikeus ja totuus
Miten olisi? kirjoitti:
Maailman väestöongelmaan on ratkaisu, vapaaehtoisuuden kautta. Oletko sinä ensimmäinen? Ja kuka on viimeinen?
Maailman väestöongelmaan on ratkaisu. Lopetetaan totaalisesti niiden ruokkiminen jotka eivät siihen itse pysty.
- dfshgsgdgdfgsddgf
olen jo vuosia miettinyt että mitä tapahtuu eläimen lihalle kun se teurastetaan. mutta sekin selvisi kyllä. se säilötään eliitille maanalaisiin kaupunkeihin.
http://uusialku2012.vuodatus.net/blog/2779860
meille tavallisille pulliaisille sitten myydään teurasjätteitä suojakaasussa ja eineksinä kovaan hintaan.
ruokatuotanto riittäisi elättämään moninkertaisesti maailman ihmiset. nyt se ruoka vain tuntuu jonnekin katoavan. siitä tuon teorian kehitin. voi olla väärässäkin, mutta tavallisempaa on että olen oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374956- 823516
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584