Kuka hamekyttä mut käräytti ajamassa rööki hampaissa? Ajoin ihan tyhjää sivua ja norttia teki mieli. Vedin korkeintaan kolme tupakkia siinä päättärille ajossa ja pienen huikan kossua, niin joku oli kertonut ajomestarille, että mä olin tupakoinut bussissa, mutta onneksi käräyttäjä ei huomannut mun loivennus pulloa!
Nyt mulla on kamerakännykkä valmiina ja kyylään Jokiniementien kupeessa ohi kiitäviä tyhjää sivua ajavia busseja ja otan kuvia, jos joku vetää röökiä. Jotenkin noi puntit pitää tasata, en mä voi se syyllinen aina olla.
Reppukin on melekin tyhjä, vaikka oon myynyt yli 300 eurolla lippuja. Jostain vain oli raflarahat saatava ja onneksi oli reppu kotona, jotta sain ottaa sieltä pikavipin. Laitan ny perjantaina puuttuvan summan takaisin, joten on ihan turha tästä asiasta kannella.
Terveisiä Parta-Jugilta..
30
1714
Vastaukset
- Jugin Puolella
Jugi on hyvä jätkä ja kunnon kuljettaja, ei lipittele siellä hakunilan pomojen edessä, kuten eräät, jotka nuolee itselleen pyätätöitä ja lyhyempiä aamuvuoroja
- niin muutenhan
sankari lipittelee muidenkin edestä ja milloin kenenkin edessä. Kuitenkaan ei kykene lipittämmän sen edessä, jota kuitenkin vaatii toistuvasti lipittelyyn. ts. älä jugi esitä ketään sympatia henkilöä, sillä sullahan ei ole työkavereita, eikä edes ns. ystäviä.
- Pellet!
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/humalainen_bussikuski_karahti_ratista_vantaalla/. Tuliko Jugilla kilometrit täyteen??
- Parta-Jugi
Joo, vitu määä oon ny kunnoon pieruisha saatana ku kytätä vei kortin ja elannon multa, mitä vittua mää ny oikein teen kun en ossaa ajjaa kuin totä dösää ain ja vain.
Ei mul kyl paljo ollu mutta korti lähti komiasti vittu sentään. Haistakaa ny ny pitkä vittu jokainen vahingoniloinen tyyppi. - Jari Kihara
Nyt haluan sanoa muutaman hauskan sanan:
Kivespussi
koiranterskalapsi
rinkelivittu
saksalaistyyppinen anaalireijän pystydippiporausasento
kakkavittu - IPa vantaa
Olikohan Kihara ajellut promilleissa, vai oliko se Parta-Jugi? Vai Molemmat ?
- Tais olla
noita Veolian veijareita, kun kerran vallinojalla on ajellut. 973 linja lienee kyseessä.
- pussikuski vallinoja
Joo, kortti lähti ku ajelin Vallinojalla bussia kännissä. Juhlin siskon synttäreitä meidän lähi kapakassa ja join vähän omiakin juomia. Juhlat kesti jotain kahteen yöllä. Aamulla sitten oli töihin lähtö, mikä olis pitänyt tietenkin jättää väliin.
Varkon pihalta ku hain autoa, huomasin että bussi jonka otan oli aivan uusi ja siinä oli myös alkolukko. Aamu käynnistäjä ei ollut sitä laittanut käyntiin ja piti lähteä jo linjalle, joten mun piti saada auto käyntiin. Haisin viinalle kuin rankkitynnyri, joten en edes yrittänyt puhaltaa alkolukkoon. Huomasin valtavan paineen peräpäässäni ja älysin tilaisuuden tulleen. Tungin alkolukon puhallusosan syvälle persereikääni ja pieraisin pitkän ja voimakkaan pierun, jolloin alkolukko naksahti ja ilmoitti, että puhallus oli hyväksytty ja nolla promillea. Auto käyntiin ja sitten radalle.
Loppuosa tarinasta luki sitten lehdissä, ku kiinni jäin ratista. - Anonyymi
Terveisiä vaan. Korona tuli sairastettua ja sen johdosta oltua täältäkin pois vaikka sovinnonteko tämän marakatin,Koirannaama-Kähärän kanssa edelleenkin kesken hänestä riippuvista syistä. Kun hän ei uskalla, niin ei uskalla vaikka kurdivävynsä saisi ottaa mukaan ja rakastajansa Juhanankin. Työläisten etujen polkija sekä lakkorikkuri tuo Käde ja haluaa riidellä, mutta mä tarjoon sovintoo ja nyt kun tuo koronakin kärsitty.
Mutta nyt taas täällä ja kun nyt Helmigrillikin aukesi, nin koskas sopis , Ari Kähärä, ne sovintokaljat Helmessä / Ilanossa Kontulassa ?
Parta-Jugi - Anonyymi
Onnittelut Parta-Jugille koronasta paranemisesta. Kaikki saatu ei ole ansaittua ja mullakin on peräpukamat vaikka en ole niitä ansainnut.
- Anonyymi
Kiitos vaan vaikka ollaan tässä oltu jo duunissakin pitkään. Sovintoa vaan se kokoomuskäde ei saa vaan aikaiseksi kanssamme.
Emme enää Hanurilassa vaikuta, vaikka me Hanurilan Hymyweikot silti voimissame olemmekin ja kokoonnumme perjantaisin Helmeen. Ollaan kyllä aikeissa siirtyä kadun toiselle puolelle rav Pikkulintuun, josko se koirannaama sinne paremmin osaisi.
Nykyään operoimme Espoosta käsin täällä Nobinalla.
Helbillekin voisi ajatella siirtyä kun tietämämme mukaan siellä uusi Ojangon varikko ja tutut linjatkin, sekä ennenkaikkea se mölyapina Syvämulkku on oppinut viimein jo ihmisten käytöstavoille, jos se pitää paikkansa.
Parta-Jugi - Anonyymi
Tiedoksi Kähärälle sekä tissiposkille ja kuhmujen sekä mustelmien lupaajille, että kokoonnumme siis nykyisin perjataisin alk. klo 18 rav Pikkulinnussa Kontulassa.
Käykäähän kiikaroimassa vaikka senhän te jo osaattekin ettekä tulla face to face tapaamaan.
Partajugi- Anonyymi
Minäpä kävin siellä viime perjantaina fillarilla illalla ja ammotti tyhjyyttä. Ei taida itse Jugi sun muut Helbheikki ym. veijarit itse uskaltautua paikalle?
T. Helbin äijä
Ps. Kalajärven kopin joulusiivous alkaa ensi kuussa. Sieltä lähtee kaikki tarpeeton törky
- Anonyymi
Haista sinä Helbinäijä pitkä wittu !!!
Kyllä me siellä olimme, vaan etpä rohjennut juttusille !!!
Fillaria sulla ei kylläkään ollut. Eihän siellä ole fillaritelineitäkään. Ei näet ole mikään homomesta.
Me nähtiin kyllä ja sinä se sitten lienet ollutkin kun joku , ensin luultiin sitä kimuliksi, mutta sitten hyavaittiin että joku transuhomo, fillaristeja muistuttava kuvatus siinä seisoskeli 15 denierin sukkahousuissa orvon näköisenä uskaltamatta tulla sisälle.
Tule tänään 12.11 perjantaina kun olemme siellä koko kööri paikalla ja raahaa se Kähäräkin jotta saataisiin se sovintokin kasaan. Mutta älä niissä sukkiksissasi saavu, sillä niitä vain naisten säärissä haluamme katsella.
Kalajärveen mitä tulee, niin muistanet, kuten Heikkikin sanonut että ne parhaat kuvat tarttee sinun siivota sieltä pöntön sisäpuolelta ja ne ovat siellä SYVÄLLÄ !!!
tervetuloa tänään perjantaina klo 18 siis.
Parta-Jugi - Anonyymi
Eipä näkynyt Helbiäijää ( lue neitiä) Kontulassa eilen perjantaina ainakaan, eikä kuulemani mukaan silloin viikko sittenkään ilmestynyt.
Lienee jäänyt kielestään kiinni sinne Kalajärven vessakoppiin kun yrittää sontaluukun sisäpuolelta niitä tekstejä eliminoida. Fillarilla paikanpäälle kulkien tietenkin.
Karju Heinolasta - Anonyymi
Perjantaina tulemme !!!
- Anonyymi
Onko ensi perjantaina, kun tulen taas käymään isolla kirkolla ?
No on tänäkin perjantaina 25.11 tätävuotta.
Tervetuloa myös Kähärä ja hänen Kurdivävynsäkin vaikkapa.
Tarjoan sillekin .
Patra-Jugi - Anonyymi
No eipä todellakaan taaskaan näkynyt asianosaisia. Me "weikot" vaan. Eikä niitäkään entisiä pomoja jotka sinne Nobinalle ovat kuljettajiksi siirtyneet.
No niinhän se on että joka itsensä ylentää, se alennetaan.
Tänään taas uusi yritys, vaikka vahva epäily ettei kukaan tissiposki uskalla tulla kun me olemme siellä. Jää nähtäväksi tänäänkin.
Parta-Jugi - Anonyymi
Tänään paikalla allekirjoittanut, sekä Helbheikki, sekä Heinolan Karju. Myöskin eläkeläinen Rossi. Nyt muutamia mainitakseni.
Syvää osallistumista toivomme myös teiltä tissiposkilta.
Parta-Jugi- Anonyymi
Oliko kusiruutta narikassa odottamassa käyttöä?
- Anonyymi
Ei ehkä narikassa mutta Talkoo-Taavetin ruuttaryhmien hallinnassa useita seuraavia työtaisteluita varten valmiiksi täytettyinä ja käyttövalmiina rikkureita varten siankusta niskaan...
- Anonyymi
Myös tulevana perjantaina paikalla.
Yhtenä aiheena lakkojen jatkuminen mikäli ei hallitus ala neuvottelemaan SAK kanssa.
Tänä perjantaina odotellaan Pub Parisiin klo 18 alk. Syvin odotuksin "vaimonhakkaajaViralaa " paikalle.
Pyyteli Heikkiä ja mua puusouviin, mutta olikin ansa.
Emme menneet lankaan.
Parta-Jugi - Anonyymi
Eipä näkynyt ansanvirittäjiä perjantaina.
Että mitä pelkuriporukkaa kertakaikkiaan. Ei edes Helbin äijä fillaroinut paikalle. Toisaalta hyvä, että ei saatu porttikieltoa jo sinnekin jos ois jotain ylimääräistä hässäkkää se aiheuttanut.
Maanantaista alkaen nyt loman jälkeen jatkuu duunini kuten ennenkin, Ruhasta.
Helbheikki - Anonyymi
Ehkä ensi perjantaina ?
- Anonyymi
Tänäänkin
- Anonyymi
Joka perjantai alk. klo 18
- Anonyymi
Ei ollut kuin mustaa roskakansaa parveilemassa Pubin ympärillä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1233388- 781758
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151541Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos511293VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911165Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat961110- 681049
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80885Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867