Aihe

Terveisiä Parta-Jugilta..

Parta-Jugi

Kuka hamekyttä mut käräytti ajamassa rööki hampaissa? Ajoin ihan tyhjää sivua ja norttia teki mieli. Vedin korkeintaan kolme tupakkia siinä päättärille ajossa ja pienen huikan kossua, niin joku oli kertonut ajomestarille, että mä olin tupakoinut bussissa, mutta onneksi käräyttäjä ei huomannut mun loivennus pulloa!
Nyt mulla on kamerakännykkä valmiina ja kyylään Jokiniementien kupeessa ohi kiitäviä tyhjää sivua ajavia busseja ja otan kuvia, jos joku vetää röökiä. Jotenkin noi puntit pitää tasata, en mä voi se syyllinen aina olla.
Reppukin on melekin tyhjä, vaikka oon myynyt yli 300 eurolla lippuja. Jostain vain oli raflarahat saatava ja onneksi oli reppu kotona, jotta sain ottaa sieltä pikavipin. Laitan ny perjantaina puuttuvan summan takaisin, joten on ihan turha tästä asiasta kannella.

10

176

Vastaukset

• Jugi on hyvä jätkä ja kunnon kuljettaja, ei lipittele siellä hakunilan pomojen edessä, kuten eräät, jotka nuolee itselleen pyätätöitä ja lyhyempiä aamuvuoroja

• sankari lipittelee muidenkin edestä ja milloin kenenkin edessä. Kuitenkaan ei kykene lipittämmän sen edessä, jota kuitenkin vaatii toistuvasti lipittelyyn. ts. älä jugi esitä ketään sympatia henkilöä, sillä sullahan ei ole työkavereita, eikä edes ns. ystäviä.

• Joo, vitu määä oon ny kunnoon pieruisha saatana ku kytätä vei kortin ja elannon multa, mitä vittua mää ny oikein teen kun en ossaa ajjaa kuin totä dösää ain ja vain.
      Ei mul kyl paljo ollu mutta korti lähti komiasti vittu sentään. Haistakaa ny ny pitkä vittu jokainen vahingoniloinen tyyppi.

• Nyt haluan sanoa muutaman hauskan sanan:

Kivespussi
      koiranterskalapsi
      rinkelivittu
      saksalaistyyppinen anaalireijän pystydippiporausasento

kakkavittu

• Olikohan Kihara ajellut promilleissa, vai oliko se Parta-Jugi? Vai Molemmat ?

• noita Veolian veijareita, kun kerran vallinojalla on ajellut. 973 linja lienee kyseessä.

• Joo, kortti lähti ku ajelin Vallinojalla bussia kännissä. Juhlin siskon synttäreitä meidän lähi kapakassa ja join vähän omiakin juomia. Juhlat kesti jotain kahteen yöllä. Aamulla sitten oli töihin lähtö, mikä olis pitänyt tietenkin jättää väliin.
      Varkon pihalta ku hain autoa, huomasin että bussi jonka otan oli aivan uusi ja siinä oli myös alkolukko. Aamu käynnistäjä ei ollut sitä laittanut käyntiin ja piti lähteä jo linjalle, joten mun piti saada auto käyntiin. Haisin viinalle kuin rankkitynnyri, joten en edes yrittänyt puhaltaa alkolukkoon. Huomasin valtavan paineen peräpäässäni ja älysin tilaisuuden tulleen. Tungin alkolukon puhallusosan syvälle persereikääni ja pieraisin pitkän ja voimakkaan pierun, jolloin alkolukko naksahti ja ilmoitti, että puhallus oli hyväksytty ja nolla promillea. Auto käyntiin ja sitten radalle.
      Loppuosa tarinasta luki sitten lehdissä, ku kiinni jäin ratista.

• Terveisiä vaan. Korona tuli sairastettua ja sen johdosta oltua täältäkin pois vaikka sovinnonteko tämän marakatin,Koirannaama-Kähärän kanssa edelleenkin kesken hänestä riippuvista syistä. Kun hän ei uskalla, niin ei uskalla vaikka kurdivävynsä saisi ottaa mukaan ja rakastajansa Juhanankin. Työläisten etujen polkija sekä lakkorikkuri tuo Käde ja haluaa riidellä, mutta mä tarjoon sovintoo ja nyt kun tuo koronakin kärsitty.
      Mutta nyt taas täällä ja kun nyt Helmigrillikin aukesi, nin koskas sopis , Ari Kähärä, ne sovintokaljat Helmessä / Ilanossa Kontulassa ?

Parta-Jugi

• Onnittelut Parta-Jugille koronasta paranemisesta. Kaikki saatu ei ole ansaittua ja mullakin on peräpukamat vaikka en ole niitä ansainnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      11947
    2. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      5795
    3. Jättiselvitys: He saivat 100 000 euroa Business Finland tukea

Jättiselvitys Business Finlandin koronatuista: he saivat 100 000 euroa, yli tuhat peruutti hakemuksensa https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007660
      Maailman menoa
      87
      4265
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      96
      3328
    5. Onkobmaisasta rikostutkinta päällä?

Vauva palstalla oli lähipiirin viestit julkaistu mitä siellä täydellisessä pikku perheessä todellisuudessa tapahtuu... Aivan järkyttävää tekstiä jos p
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      2201