Jumalan monet kasvot

JUMALAN MONET KASVOT

http://www.uusielama.net/images/ue4_07.pdf

Jeesus tulee face to face . oletko valmis
https://www.google.fi/search?q=jeesus tulee - oletko valmis&hl=fi&client=firefox-a&hs=N0h&rls=org.mozilla:fi:official&channel=fflb&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xzc_UOaTF9SQ4gS4moC4Cw&ved=0CGMQsAQ&biw=1040&bih=495

http://ajankohtainen.wordpress.com/2011/06/21/jeesus-tulee-pian-oletko-valmis/

Matt. 24:44 Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.

Ilm. 3:3
Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen.

Ilm. 16:15
-Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -

MEIDÄN EI PIDÄ odotella antikristusta tai petoa, vaan olla valmuut kohtaamaan meidän isäntämme, Kristus. Työ pitää lämpimänä, sanoisin, mutta en tarkoita lain pilkkujen viilaamista, vaan rakastamista sanoin töin ja ajatuksin.

Matt. 7:12
Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.

Matt. 25:40
Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

NÄE vähäisessä kanssaihmisessä Jumala, joka on tullut kunniavieraaksesi.

Antti

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvojen kasvo
    • Kristus tosi Jumala

Jeesus Kristus on tosi Jumala. Jumaluus on meille vielä paljolti salaisuus. Mutta uudestisyntynyt ihminen on syntynyt Pyhästä Hengestä, joka on Ap.t. mukaan "Jeesuksen Henki" ja Jeesus toteaa Hengen olevan "Isän lähettämä". Jeesus sanoo, että joka on nähnyt hänet, Jeesuksen, on nähnyt Isän. Ja Jeesus on Isän kanssa täydellisesti yhtä.

http://www.luterilainen.com/files/kirjasia/MS_Jeesus on tosi.pdf

• Totta

2. Moos. 33:20
      Herra sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani, sillä yksikään ihminen, joka näkee minut, ei jää eloon."

Jes. 46:9
      Muistakaa menneitä aikoja, muinaisista alkaen: minä olen Jumala, eikä muuta jumalaa ole. Minä olen Jumala, ei kukaan ole minun vertaiseni.

Joh. 1:18
      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

Joh. 6:46
      Isää tosin ei kukaan ole nähnyt; ainoastaan hän, joka on tullut Jumalan luota, on nähnyt Isän.

Hepr. 12:14
      Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.

1. Joh. 4:12
      Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Mutta jos me rakastamme toisiamme, Jumala pysyy meissä ja hänen rakkautensa on saavuttanut meissä päämääränsä.

1. Tim. 6:16
      Hän YKSIN on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

Aamen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe