Tällaisena vaan.....?

Entä jos mie sanoisin,että minun herrani
hyväksyy minut sellaisena kun olen?
Joku alempana kirjoitti ettei nainen saisi koristautua tai käydä salilla.....
Saako kultti mies sitten?

Entä jos sanon herralleni:Minulla on lävistys,nenäkoru...
Kelpaanko näin sinulle.
Kysymys onkin siitä kelpaanko minä tällaisena uskon yhteisöön????
Minulla on tatuointi niskassa,
jossa lukee lapseni nimi.

Nuo kaikki ovat syntiä uskovaisten mielestä,
mutta JOS tulisin takaisin,VÄITÄN,
että herra ottaisi minut sellaisena kun olen.
Kuka teistä uskaltaa heittää ensimmäisen kiven?
Kuka on se synnitön?

28

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~~Siivetön~~

Tärkeintä on Leahimn se, miten Sinä itse asian koet ja näet!

Muidein mielipiteillä ei ole tällaisessa asiassa mitään merkitystä.

Ovatko noi asiat syntiä vai eivät, on täysin Sinun itsesi ja Jumalan välinen asia,
      koska niihin ei liity esim. toisen ihmisen vahingoittaminen.

Itse uskon, että Jumalalle on tärkeämpiä ja merkityksellisempiä monet muut asiat meidän ihmisten tullessa Hänen luokseen, kuin jotkit ulkoiset tekijät.

• "Entä jos mie sanoisin,että minun herrani
      hyväksyy minut sellaisena kun olen?"

Jes. 41:9 "Sinä olet minun palvelijani, sinut minä olen valinnut enkä sinua halpana pitänyt", 13 Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, tartun sinun oikeaan käteesi, minä sanon sinulle: "Älä pelkää, minä autan sinua".

Hagg. 2:23 Sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä otan sinut,..., sanoo Herra, ja panen sinut ikäänkuin sinettisormukseksi. Sillä sinut minä olen valinnut, sanoo Herra Sebaot."

Matt. 12:18 "Katso, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, minun rakkaani, johon minun sieluni on mielistynyt;

"Saako kultti mies sitten?"
      Tottahan nainen saa siveästi koristautua-
      hhmm, no mies saa korstauta vielä siveämmin kuin nainen-

Entä jos sanon herralleni:Minulla on lävistys,nenäkoru...
      Kelpaanko näin sinulle.
      Kysymys onkin siitä kelpaanko minä tällaisena uskon yhteisöön????
      Minulla on tatuointi niskassa,
      jossa lukee lapseni nimi.

Lävistys on hankalampi, juttu. kenties orjalle tahi orjattarelle.

2. Moos. 21:6 niin hänen isäntänsä vieköön hänet Jumalan eteen ja asettakoon hänet ovea tai pihtipieltä vasten, ja hänen isäntänsä lävistäköön hänen korvansa naskalilla, ja hän olkoon hänen orjansa ainiaan.

tässä on taas miehen oikeus, mutta jos Saarailla oli omia orjattaria, jotn tätä voi kaukaa lukien käyttää.

1. Moos. 16:1 Saarai, Abramin vaimo, ei synnyttänyt hänelle lasta. Mutta Saarailla oli egyptiläinen orjatar, jonka nimi oli Haagar.

ja hyvä tässä on että esikuvat ovat suloisia :)

1. Moos. 24:47

Ja minä kysyin häneltä sanoen: 'Kenenkä tytär sinä olet?' Hän vastasi: 'Olen Betuelin, Naahorin ja Milkan pojan, tytär'. Niin minä panin nenärenkaan hänen nenäänsä ja rannerenkaat hänen käsiinsä.

Tottahan toki :)
      Uskonyhteisöt ovat sitten toinen juttu, mutta älä sinä niistä välitä !

Est. 8:8 ....sinetöikää se kuninkaan sinettisormuksella; sillä kirjelmä, joka on kirjoitettu kuninkaan nimessä ja sinetöity kuninkaan sinettisormuksella, on peruuttamaton."

Jeesus tietysti on Kuningas ja Herra, mutta lapsesi on sinun, joten voidaan lukea:
      Sinä olet sinettisormuksella = tatskalla nimen vahvistanut, joten sitä ei voi muuttaa. hhmmm

no onpa likka lapsella hankalia kysymyksiä.

Totta kait Herrani ottaa sinut takaisin, ja onpa jopa mustasukkainen ja katellinen sinusta.
      Jaak. 4:5 Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: "Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka hän on pannut meihin asumaan"?
      jos oikein muistan niin kateellinen / kateus ja mustasukkaisuus ovat samoja sanoja hebreankielellä.
      joten Hyvä on että Jumala on sinusta kateellinen ja mustasukkainen.

ja juuri sellaisena kuin nyt olet.
      Kukaan paitsi Jeesus, ei ole synnitön, mutta toki voin Jeesuksen puolesta sillä Hän ei ole nyt lihassa eli kehossa maanpäällä, heittää ensimmäisen ja myös viimeisen kiven. :)

http://www.ridderborg.se/images/2006-10-13 016.JPG

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/3keskiviikko/muoti/korut/353027.jpg

Koska Jumalani on Kaikkivaltias, päätinkin heittää kolme kiveä :)

Jk, jos joku sitten narisee jäljestä päin, onko oikein tahi ei, niin Katso. taas tulen ja heitän kivenm mahdollisen myllynkiven mutta en sinua kohti.

• Jumala katsoo sydämeen ja sieltä helmen löytää.

Kaikkea hyvää sinulle. :)

• Eenokki 12

Ei kukaan kelpaa sellaisenaan kuin hän on.

Jumalalle kelpaa vaoin uusi luomus Jeesuksessa Kristuksessa, kirjoittaa Paavali.

• Ee nokki,
        nyt taas olen harhateillä, eli Totuuden vieressä et sisällä.
        Tee kurja parannus äläkä opeta toista ilosanomaa.
        Jos siis viettelet yhden näistä pienimmistä, parempi on että laita myllynkiven kaulan ja menet mereen uimaa...

Siis, Jumala valitsi sekä minut että Leanhin, mahdollisesti sinut,, hhmmm.
        no eni vei.
        Kaikki tulee siinä "tilassa" missä oli kun Jeesus kutsui.
        Kukaan ei ollut puhdas tahi synnitön,
        Mutta tämän Jälkeen on, minä ja muut, kuten Leahinm puhtaita, joten me olemme juuri nyt siinä asussa ja olomuodossa, mikä on Jumalan aikataulu.
        ei sinun.
        Uusi luomus on syntynyt, Herra ei vedä uutta luomusta tykönsä, sillä me olemme jo uusia luomuksia, mutta vanhan luomus on se mitä Jeesus vetää.

Siis:
        1. Kor. 15:45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.
        46 Mutta mikä on hengellistä, se ei ole ensimmäinen, vaan se, mikä on sielullista, on ensimmäinen; sitten on se, mikä on hengellistä.
        47 Ensimmäinen ihminen oli maasta, maallinen, toinen ihminen on taivaasta.
        48 Minkäkaltainen maallinen oli, senkaltaisia ovat myös maalliset; ja minkäkaltainen taivaallinen on, senkaltaisia ovat myös taivaalliset.
        49 Ja niinkuin meissä on ollut maallisen kuva, niin meissä on myös oleva taivaallisen kuva.

joten kurja syntinen, ee nokki. tee parannus äläkä sekaannut Jumalan Sanaa sillä et sitä käsitä.
        kurja

• Ja herra isoherra eenokki voisi myös vastata miulle.
        Teet varmaan samalla tavalla kun veljesi nim.teapot.
        Ensin riisti sanoillaan ja oli riivinrauta,
        Ja syytti anteeksi antamattoman synnistä.
        Ei ole tätäkään herraa näkynyt,
        eikä voi pitää sanoistaan kiinni.......

• k.kiusaantunut

Kiva leahimn, kun taas kirjoittelet. Sinua ehti jo kaivata, viestisi ovat aina niin raikkaita ja mukavan selkeitä lukea, etkä koskaan kirjoita liian pitkästi.

Jos Jumala on rakkaus ja haluaa ihmiselle hyvää niin hän myös silloin ymmärtää että sehän on kiva välillä laittautua ja olla edukseen ja niin että itsellä on hyvä olla.

Hyvä pointti tuo että jos naiselle laitetaan kieltoja niin miksi ei samalla tavall kysytä saako mies...

• hhmmm

"etkä koskaan kirjoita liian pitkästi."

no, Ef. 3:3 tämä salaisuus on ilmestyksen kautta tehty minulle tiettäväksi, niinkuin olen siitä edellä lyhyesti kirjoittanut;

Hepr. 13:22 Minä pyydän teitä, veljet: kestäkää tämä kehoituksen sana; sillä lyhykäisesti minä olen teille kirjoittanut.

hhmm

• Didou....

• leahimn kirjoitti:

Didou....

hhmm, mitä mahtaa olla, Ranskaa ??
        pitääkö soittaa siskon miehelle tahi kummitytölle tahi sanotko sen suomeksi ?
        hhmm

• leahimn
        Vastavoima kirjoitti:

hhmm, mitä mahtaa olla, Ranskaa ??
        pitääkö soittaa siskon miehelle tahi kummitytölle tahi sanotko sen suomeksi ?
        hhmm

he..lyhenne sanasta kuin myös.....

• Hyvä herra Eenokki,
      ethän loukkaannu jos sanon sinnuu Eesaoksi?
      Veli Eesau.....
      Minun kotikirkkoni hyväksyy miut tällaisena kun olen,
      sie heitit ensimmäisen kiven,oletko sie synnitön?

Siinä eräs syy miksi en palaja takaisin.....

• äl
        nyt hättäile, tulin heti kun kahvi oli valmista :)
        ja pysy vain täällä, esim, Siivettämän ja Mersun siipien suojassa, älä mene toisten pelloille, ettet tule tyrkityksi.

5 Sitten Booas sanoi palvelijallensa, joka oli leikkuuväen päällysmiehenä: "Kenen tuo nuori nainen on?"
        6 Palvelija, joka oli leikkuuväen päällysmiehenä, vastasi ja sanoi: "Se on se nuori mooabitar, joka tuli Noomin mukana Mooabin maasta.
        7 Hän sanoi: 'Salli minun poimia ja koota tähkiä lyhteiden väliltä leikkuuväen jäljessä'. Niin hän tuli ja on ahertanut aamusta varhain tähän saakka; vasta äsken hän hiukan levähti tuolla majassa."
        8 Niin Booas sanoi Ruutille: "Kuules, tyttäreni! Älä mene muiden pelloille poimimaan äläkä lähde pois täältä, vaan pysyttele täällä minun palvelijattarieni mukana.

9 Pidä silmällä, millä pellolla leikataan, ja kulje heidän jäljessään. Minä olen kieltänyt palvelijoitani koskemasta sinuun. Jos sinun tulee jano, niin mene astioille ja juo vettä, jota palvelijat ammentavat."
        10 Silloin Ruut heittäytyi kasvoilleen, kumartui maahan ja sanoi hänelle: "Miten olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin että huolehdit minusta, vaikka olen vieras?"
        11 Booas vastasi ja sanoi hänelle: "Minulle on kerrottu kaikki, mitä sinä olet tehnyt anopillesi miehesi kuoltua, kuinka jätit isäsi ja äitisi ja synnyinmaasi ja lähdit kansan luo, jota et ennen tuntenut.
        12 Herra palkitkoon sinulle tekosi; tulkoon sinulle täysi palkka Herralta, Israelin Jumalalta, jonka siipien alta olet tullut turvaa etsimään."

16 Voittepa vetää sitomistakin joitakin tähkiä ja jättää ne hänen poimittavikseen; ja te ette saa nuhdella häntä."

22 Niin Noomi sanoi miniällensä Ruutille: "Hyvä on, tyttäreni, lähde hänen palvelijattariensa mukana, niin et joudu sysittäväksi muiden pelloilla".

• Vastavoima kirjoitti:

äl
        nyt hättäile, tulin heti kun kahvi oli valmista :)
        ja pysy vain täällä, esim, Siivettämän ja Mersun siipien suojassa, älä mene toisten pelloille, ettet tule tyrkityksi.

5 Sitten Booas sanoi palvelijallensa, joka oli leikkuuväen päällysmiehenä: "Kenen tuo nuori nainen on?"
        6 Palvelija, joka oli leikkuuväen päällysmiehenä, vastasi ja sanoi: "Se on se nuori mooabitar, joka tuli Noomin mukana Mooabin maasta.
        7 Hän sanoi: 'Salli minun poimia ja koota tähkiä lyhteiden väliltä leikkuuväen jäljessä'. Niin hän tuli ja on ahertanut aamusta varhain tähän saakka; vasta äsken hän hiukan levähti tuolla majassa."
        8 Niin Booas sanoi Ruutille: "Kuules, tyttäreni! Älä mene muiden pelloille poimimaan äläkä lähde pois täältä, vaan pysyttele täällä minun palvelijattarieni mukana.

9 Pidä silmällä, millä pellolla leikataan, ja kulje heidän jäljessään. Minä olen kieltänyt palvelijoitani koskemasta sinuun. Jos sinun tulee jano, niin mene astioille ja juo vettä, jota palvelijat ammentavat."
        10 Silloin Ruut heittäytyi kasvoilleen, kumartui maahan ja sanoi hänelle: "Miten olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin että huolehdit minusta, vaikka olen vieras?"
        11 Booas vastasi ja sanoi hänelle: "Minulle on kerrottu kaikki, mitä sinä olet tehnyt anopillesi miehesi kuoltua, kuinka jätit isäsi ja äitisi ja synnyinmaasi ja lähdit kansan luo, jota et ennen tuntenut.
        12 Herra palkitkoon sinulle tekosi; tulkoon sinulle täysi palkka Herralta, Israelin Jumalalta, jonka siipien alta olet tullut turvaa etsimään."

16 Voittepa vetää sitomistakin joitakin tähkiä ja jättää ne hänen poimittavikseen; ja te ette saa nuhdella häntä."

22 Niin Noomi sanoi miniällensä Ruutille: "Hyvä on, tyttäreni, lähde hänen palvelijattariensa mukana, niin et joudu sysittäväksi muiden pelloilla".

"kansan luo,jota ennen et tuntenut...."
        En mie minnekkään mene,olen oppinut pitämään varani....
        ja tuo kafee oli hieno juttu.
        Mutta sekään ei sopinut joillekin.....

he..olenkin toisten pelloilla,
        sillä en kuulu perinteiseen kirkkoon......
        Kieleni on kärkäs,sitä jotkut ei ymmärrä......

Jätä miulle muutama tähkäpää.....

• leahimn kirjoitti:

"kansan luo,jota ennen et tuntenut...."
        En mie minnekkään mene,olen oppinut pitämään varani....
        ja tuo kafee oli hieno juttu.
        Mutta sekään ei sopinut joillekin.....

he..olenkin toisten pelloilla,
        sillä en kuulu perinteiseen kirkkoon......
        Kieleni on kärkäs,sitä jotkut ei ymmärrä......

Jätä miulle muutama tähkäpää.....

Ole vain Siivettömän sekä Mersun lähellä, vaikka kafeeella, ja hyvä tulee :)
        ja älä välitä muista, Jumala on kanssani. Immanuel.
        Hyvä on että tähkäkelpaa, siitä saa hyvää ja tuoretta ja tervettä leipää :)
        Ja Boos on tietysti Jeesus ! sukulunastaja.

lue koko rakkaus kirje

• Eenokki 12

En minä suutu...sanoi jukolan jussikin, mutta päreet paloi kun pikku eero liukas luikku lauloi että lopulta jussin pinna paloi.
        Eenokki puhuu totuuden ja toimen sanoa ajattelematta miltä se tuntuu kohteissa johon se sopii Apostolin opetuksen mukaan.

Minun kotikirkkoni kyllä hyväksyy homot(rovastiksikin) lesbot ja runkkarit,ja muut kastetut pakanat, mutta minua he eivät ole koskaan hyväksynyt, enkä tosin ole enää sen kirkon jäsen.
        Olen lutherilainen.
        ps. en ole koskaan väittänyt olevani synnitön.
        Olen pyhä ja syntinen.
        Anteeksiantamus on jokapäiväistä minulle ja sitä pyhyyttä katselen Kristuksessa olevaa, tee sinäkin niin.
        Ja tuo teepotta on minun innokas..vihamieheni, samoin Mohikaani, mutta ymmärrän kyllä heitä enkä vihaa ketään palstalla kirjoittelevaa ihmistä.
        Jokaisella on muuttumisen välttämättömyys ja Jumala tahtoo oikeista opillisista synneistäkin sekä antaa armonsa jokaiselle joka turvaa Jeesukseen ja Hänen pyhyyteensä.

• Eenokki 12 kirjoitti:

En minä suutu...sanoi jukolan jussikin, mutta päreet paloi kun pikku eero liukas luikku lauloi että lopulta jussin pinna paloi.
        Eenokki puhuu totuuden ja toimen sanoa ajattelematta miltä se tuntuu kohteissa johon se sopii Apostolin opetuksen mukaan.

Minun kotikirkkoni kyllä hyväksyy homot(rovastiksikin) lesbot ja runkkarit,ja muut kastetut pakanat, mutta minua he eivät ole koskaan hyväksynyt, enkä tosin ole enää sen kirkon jäsen.
        Olen lutherilainen.
        ps. en ole koskaan väittänyt olevani synnitön.
        Olen pyhä ja syntinen.
        Anteeksiantamus on jokapäiväistä minulle ja sitä pyhyyttä katselen Kristuksessa olevaa, tee sinäkin niin.
        Ja tuo teepotta on minun innokas..vihamieheni, samoin Mohikaani, mutta ymmärrän kyllä heitä enkä vihaa ketään palstalla kirjoittelevaa ihmistä.
        Jokaisella on muuttumisen välttämättömyys ja Jumala tahtoo oikeista opillisista synneistäkin sekä antaa armonsa jokaiselle joka turvaa Jeesukseen ja Hänen pyhyyteensä.

Veli Eesau..mie olen ortodoksi......?

• Eenokki 12
        leahimn kirjoitti:

Veli Eesau..mie olen ortodoksi......?

Ortod. on samankaltainen usko kuin lutherilaisuuskin.
        Ne jotka eivät sen kirkon sisällä usko samaten kuin homokirkon pakanat niin he eivät ole mikään kirkko, mutta tosi uskovat täyttävät Raamatun mukaan kirkon tunnusmerkit.
        Venäjän ortod. on aivan erilaista kuin on ortod. suomessa.
        En sano että sinun pitäisi jättää se kirkko.

• Eenokki 12 kirjoitti:

Ortod. on samankaltainen usko kuin lutherilaisuuskin.
        Ne jotka eivät sen kirkon sisällä usko samaten kuin homokirkon pakanat niin he eivät ole mikään kirkko, mutta tosi uskovat täyttävät Raamatun mukaan kirkon tunnusmerkit.
        Venäjän ortod. on aivan erilaista kuin on ortod. suomessa.
        En sano että sinun pitäisi jättää se kirkko.

Ortodoksi kirkossa saattaa olla ainoa "paikka" missä on "todistettavissa" käsien päällepanon kautta suora linja Pietariin...

no oppi on vähän niin ja näin, mutta Herra on voimallinen ja väkevä-
        Oli sitten missä tahansa, missä saa hetken levätä niin aina on Herra etsivä omansa.

Minun Jumala on Kaikkivaltias :)
        joten ei turhaa ole surra tahi miettiä huomista.
        hhmm
        Jos on tarvis, Jumala tempaa kenet haluaa tulisesta pätsistä.

No tässä on kuitenkin hyvä ja ihana sekä suloinen esikuva tahi vertaus.

eli vain särjetty astia ja vieläpä usein, on parasta A-Luokkaa !
        Tulisessa uunissa eli pätsissä on tämä astia valmistettu, ja Jumala tietää miksi.
        ja vain Parasta-A luokkaa oleva astia on sitten todellinen apu.
        Näistä astioista, jotka ovat kultaa kalliimmat sekä Jumalan että Paavalin silmissä, saavat vain harvat ja valitut jouda Herran antamaa vettä tahi viiniä.

joten Kukaan ei tiedä mitä tahi miten Jumalani toimii.

• Niin on sanottu että ihminen saa tulla Herralle sellainen kun on ,, Mutta Uskoon tullut sitten,, hän tulis muuttua !!

Jos vastustaa muuttumisen Kristuxen kuvan kaltainen tai niinkuin Hän on tässä ajassa niinkuin Raamattu opettaa. Niin huonosti käy..

• No hengen jättiläinen.
        Sota on Jumalan, ei meidän.

Jes. 30:15 Sillä näin sanoo Herra, Herra, Israelin Pyhä: Kääntymällä ja pysymällä hiljaa te pelastutte, rauhallisuus ja luottamus on teidän väkevyytenne;

Jumala muutta jokaisen kiven itselleen otolliseksi, että kaikki saavat lohdutusta ja apua. hhmmm

• Ja sie vielä!Savis!
        En ole sanonut etten olisi uskovainen!
        Kuulun vaan erilaiseen kirkkoon kuin sie!
        Otat näköjään jumalan muodon
        j a huonolla suomen kielellä tuomitset kaikki!

Enkä olisi tässä nyt,
        ellei kaltaisesi suuret kirkonmiehet
        ja saarnaajat,olisi tehneet selvää pienen ihmisen
        elämästä!

Enkelikään ei sen jälkeen tuntunut enkeliltä......

• Eenokki 12

Niin on sanottu että ihminen saa tulla Herralle sellainen kun on

Niinhän sitä sanotaan paljosta muustakin, mutta tässä iässä ja armossa eläneenä kyllä tietää mitä liha sanoo ja ajattelee.

Kyllä minä kuin sain armon tulla sellaisenaan...eli syntisenä mutta olin sellainen joka näki itsensä pelastamiseen nähden itsensä mahdottomaksi, että voisin tulla uskoon.
        Sen sijaan uskoin Jumalan mahdollisuuksiin pelastaa minut yksin uskosta yksin armosta ilman lain tekoja.
        En ollut enää sellainen, vaan olin Jumalan työn alla jo kauan aikaa sitä itse tietämättä.
        Nämä jotka ovat tulleet uskoon sellaisenaan, heille ei olla saarnattu lakia vaan armoa on tungettu ahnaaseen kitaan ja sitten he aloittavat sen kirotun uskostaan joikhaamisen puhumaan rakkaudestaan eikä heillä ole käsitystä mitä Jumala sanassaan vaatii ja miten Herra pelastaa.
        Älkää antako pyhää koirille ja heittäkö helmiä sikojen eteen etc...jos nämä minua vihaavat eikö toki enempi Jeesusta joka puhuu kuin taivaan pasuuna?
        Inhoan sellaisia hempeitä hemmoja tai hehkuvia hempukoita enkä minä istu siellä missä nämä lihapallerot istuvat.Se on näin Savis.

• Nyt on pakko käydä kaupassa jos vaikka kahvia tekis mieleni.
      ja pala pullaa.

• Mie yöksi töihin.....
        Hyviä kahvi hetkiä.....

• Hyvä on hoivata niitä jotka Herra tiellesi antaa, ja Herra antaa voimaa yltäkyllin ja jatkuvasti että jaksaa sen työn tehdä mitä Jumala sitten itse kullekin antaa.

joo ja lisää kahvia. ettei uni tule silmään.

• Parahin Lea, meitä ihmisiä on joka lähtöön. Itse olen oppinut uskossa olo vuosieni aikana, että jos uskoisin ja tottelisin jokaista uskovaa, olisin pian niin solmussa, sekaisin ja ahdistunut ettei pahemmasta väliä.

Onneksi Jumala on takonut päähäni loistavan elämänohjeen:"tarkista asia Raamatusta".Eli jos en jotain asiaa löydä Raamatusta se on sonoroo, en silloin siihen usko enkä sitä vaali.

Uskovainenkin ihminen saa pitää itsestään ja kunnostaan huolta, siinä ei ole yhtään mitään pahaa, päinvastoin. Itsekkin liikun (lenkkeilyä ja kahavakuulailua) n.3 krt viikossa. Muuten vaimoni kävi näyttämässä tänään upeeaa meikkiään ennen kuin läksi seurakunnalle :) Muistin kehua, enkä todellakaan paheksunut :)

Lea sinä kelepaat tatuoinesi, lävistyksenisi ja nenäkoruinesi Jumalalle. Äläkä anna kenekään muun sanua mitään muuta. Olet Jumalalle äärimmäisen rakas,tärkeä ja arvokas, muista tämä aina :)

• Eenokki 12

Ketähän ketkua se jussipussi on kuunnellut
      Ei ainakaan Apostolia eikä Jumalaa.
      Uusi luomus on Jumalan rakkauden kohde koska ovat Kristuksen kaitta uudeksi luotu.
      Ne maalatut muotiluomukset synnin ja kauhistuksen ihmiset ovat puolestaan itse perkkeles koristellut vai kuinka savis?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe