Olen seurusteleva tyttönen ja olemme poikaystäväni kanssa pian seurustelleet tasan vuoden....ja toivoisin mitä yleensä silloin tehdään siis miten silloin juhlitaan ja mitä yleensä toisille ostetaan silloin.....????????
AUTTAKAA!!!!!!!!
AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!
4
428
Vastaukset
- ......
älä osta mitään jos et tiedä mitä ostaa!!!!
- kaikkia se leipä elättääkin :)
jos sä olet seurustellut vuoden, etkä tunne kundikaverias niin hyvin, että tietäisit mitä hänelle ostaa.. en sano mitä ajattelen, se loukkais.
- Raili omalla nimellä
Ainutta oikeaa tapaa tuskin löytyy...
Ehdotan että keskustelette yhdessä
miten päivää juhlistatte, jos siltä tuntuu. Siitähän voi syntyä vaikka perinne tuleviin vuosiin!
Kirjoita kirje, jossa kerrot tunteis-
tasi. Osta albumi ja kokoa valokuvia
yhteiseltä ajaltanne kuvateksteineen.
Itse tehty lahja on aina parempi ja
henkilökohtaisempi...Kuuntele itseäsi
ja käytä mielikuvitustasi!
Onnea ja avoimuutta suhteellenne! - kitty
mielestäni miehen kuuluu muistaa naista yhdessäolon merkkipäivänä,saatan tietysti olla
hieman vanhanaikainen tän asian suhteen.omana vuosipäivänämme saan mieheltäni ruusun
ja vietämme iltaa kokkaamalla yhdessä hyvää ruokaa,siemailemalla viiniä
kynttilänvalossa jne... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929