Olen seurusteleva tyttönen ja olemme poikaystäväni kanssa pian seurustelleet tasan vuoden....ja toivoisin mitä yleensä silloin tehdään siis miten silloin juhlitaan ja mitä yleensä toisille ostetaan silloin.....????????
AUTTAKAA!!!!!!!!
AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!
4
439
Vastaukset
- ......
älä osta mitään jos et tiedä mitä ostaa!!!!
- kaikkia se leipä elättääkin :)
jos sä olet seurustellut vuoden, etkä tunne kundikaverias niin hyvin, että tietäisit mitä hänelle ostaa.. en sano mitä ajattelen, se loukkais.
- Raili omalla nimellä
Ainutta oikeaa tapaa tuskin löytyy...
Ehdotan että keskustelette yhdessä
miten päivää juhlistatte, jos siltä tuntuu. Siitähän voi syntyä vaikka perinne tuleviin vuosiin!
Kirjoita kirje, jossa kerrot tunteis-
tasi. Osta albumi ja kokoa valokuvia
yhteiseltä ajaltanne kuvateksteineen.
Itse tehty lahja on aina parempi ja
henkilökohtaisempi...Kuuntele itseäsi
ja käytä mielikuvitustasi!
Onnea ja avoimuutta suhteellenne! - kitty
mielestäni miehen kuuluu muistaa naista yhdessäolon merkkipäivänä,saatan tietysti olla
hieman vanhanaikainen tän asian suhteen.omana vuosipäivänämme saan mieheltäni ruusun
ja vietämme iltaa kokkaamalla yhdessä hyvää ruokaa,siemailemalla viiniä
kynttilänvalossa jne... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm82784J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498