Ilmeisesti uusi verkkokauppa?
No, katselin ennen tilaamista tietenkin infosivut - siellä sanottiin laskulla maksamisesta että maksuaikaa on 30 päivää laskun laatimisesta. No, sitten kun tuli tilausvahvistus,niin siinä olikin että maksahan sitten 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta - eli 14 päivää netto.
Ja entäs sitten tämä: Nyt vasta tajuan senkin, että siis vaikka palauttaisin tavaran, niin se on maksettava! Mikä sinänsä on kyllä hoopoa - esim. elloksen ja taitaa olla myös netanttilan toiminta on niin, että jos palauttaa niin laskusta saa vähentää palautetun tuotteen eli esim. elloksella sitten jää vain ne käsittely- ja tomituskulut maksettavaksi jos palauttaa koko tilauksen.
Että joo! Olinpa taas tyhmä ja tosi typerä, tarvinkohan minä nyt ollenkaan niitä jalkineita jotka tilasin!
Mutta siis tuo että on maksettava vaikka palauttaisi - no, aloittava yritys ilmeisesti.
Zalando
10
2650
Vastaukset
- arvoiseaa
Eikös yleensä makseta ennenkuin palautetaan? Kansainvälinen firma kyseessä, ei aloittava.
- tsaisesku
miksei mulla tuu maksutavaksi muuta kuin luottokortti tai paypal.ei tule vaihtoehdoksi laskua ollenkaan.miten saa laskulle.pitääkö se laittaa jostain muualta ennen tilausten tekemistä..eikä mitään henk.tunnusta kysytä missää.t.tietämätön
- ei kaikki kohdallaan
Huomasin saman liian myöhään, että lasku on maksettava 30 pv kuluttua laskun laatimisesta..
Muutenkin tässä puljussa on jotain todella hämärää, myyvät luottotiedottomille laskulla ja se maksuaikakin saattaa jäädä hyvinkin lyhyeksi em. syystä.
Tilauksia on aivan älyttömästi, kaikki postit, siwat ja valintatalot täynnä zalandon paketteja.
Hinnatkin on monissa tuotteissa todella kovat verrattuna kivijalkaliikkeisiin.
Tästä on tulossa todellinen kultakaivos perintäfirmoille, liekö ovat kimpassa jo valmiiksi ja suunnitelleet koko bisneksen sille pohjalle.
Laatukin oli vaatteissa luvattoman huono vaikka kysehän pitäisi olla laadukkaista merkeistä. No tulipahan maksettua 200e parista paidasta, ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan tuolta mitään. - köllöklk
Ei taida kannattaa tilailla mitään, tässä uusin uutinen kyseisestä putiikista
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/11/1657731/nettikauppa-zalandosta-lukuisia-valituksia- +++
Mulla on hyvä kokemus Zalandosta. Tilasin lokakuussa vähän riskillä laskulle, vaikka olin lukenut huonoja kokemuksia keskustelupalstoilta, mutta kaikki meni oikein hyvin. Palautukset ja maksut rekisteröityi normaalisti. Epäilisin että heillä on ollut jotain teknisiä ongelmia? Mutta valikoima on ainakin mun makuun! :) Ja ei tarvi maksaa palautettavia tuotteita, niin kuin jossain aiemmassa viestissä luki.
- Ei voi moittia
Pari kertaa olen tilannut Zalandolta ja maksanut Paypalilla. Ei mitään ongelmia ole ollut ja tavaratkin olen pitänyt.
- no more
Ihan pelleilyä. Kortilla maksoin, toimitus kesti yli viikon johonkin siwakivaan ja sitten vielä paketissa ei ollut sitä mitä tilasin vaan joku ihan random-tuote!! No nyt sitten pitää palauttaa tuote omalla ajalla ja vaivalla vain saadakseen rahat takaisin. Ei muita hyvitysvaihtoehtoja (esim. että lähettäisivät alun perin tilatun tuotteen ilman uutta tilausta). Jäi yhteen kertaan tämä kokeilu.
- zalando on sikakalli
Zalandon ilmainen toimitus ja palautus on täysin tuotteiden hinnoissa ja lisäksi vielä 30% päälle.
Paikallisesti halpahallista saa yhtälaadukkaat miesten paidat ja takit noin 60% halvemmalla. - paha gangsta
mitäs olet mainoksen uhrü
- Anonyymi
Uskaltaako tilata, kun kaikki puhuu tullausmaksuista. Voiko niiltä välttyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851