Zalando

tarkkana

Ilmeisesti uusi verkkokauppa?
No, katselin ennen tilaamista tietenkin infosivut - siellä sanottiin laskulla maksamisesta että maksuaikaa on 30 päivää laskun laatimisesta. No, sitten kun tuli tilausvahvistus,niin siinä olikin että maksahan sitten 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta - eli 14 päivää netto.

Ja entäs sitten tämä: Nyt vasta tajuan senkin, että siis vaikka palauttaisin tavaran, niin se on maksettava! Mikä sinänsä on kyllä hoopoa - esim. elloksen ja taitaa olla myös netanttilan toiminta on niin, että jos palauttaa niin laskusta saa vähentää palautetun tuotteen eli esim. elloksella sitten jää vain ne käsittely- ja tomituskulut maksettavaksi jos palauttaa koko tilauksen.

Että joo! Olinpa taas tyhmä ja tosi typerä, tarvinkohan minä nyt ollenkaan niitä jalkineita jotka tilasin!

Mutta siis tuo että on maksettava vaikka palauttaisi - no, aloittava yritys ilmeisesti.

10

2869

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvoiseaa

Eikös yleensä makseta ennenkuin palautetaan? Kansainvälinen firma kyseessä, ei aloittava.

• tsaisesku

miksei mulla tuu maksutavaksi muuta kuin luottokortti tai paypal.ei tule vaihtoehdoksi laskua ollenkaan.miten saa laskulle.pitääkö se laittaa jostain muualta ennen tilausten tekemistä..eikä mitään henk.tunnusta kysytä missää.t.tietämätön

• ei kaikki kohdallaan

Huomasin saman liian myöhään, että lasku on maksettava 30 pv kuluttua laskun laatimisesta..

Muutenkin tässä puljussa on jotain todella hämärää, myyvät luottotiedottomille laskulla ja se maksuaikakin saattaa jäädä hyvinkin lyhyeksi em. syystä.

Tilauksia on aivan älyttömästi, kaikki postit, siwat ja valintatalot täynnä zalandon paketteja.

Hinnatkin on monissa tuotteissa todella kovat verrattuna kivijalkaliikkeisiin.

Tästä on tulossa todellinen kultakaivos perintäfirmoille, liekö ovat kimpassa jo valmiiksi ja suunnitelleet koko bisneksen sille pohjalle.

Laatukin oli vaatteissa luvattoman huono vaikka kysehän pitäisi olla laadukkaista merkeistä. No tulipahan maksettua 200e parista paidasta, ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan tuolta mitään.

• köllöklk
      • +++

Mulla on hyvä kokemus Zalandosta. Tilasin lokakuussa vähän riskillä laskulle, vaikka olin lukenut huonoja kokemuksia keskustelupalstoilta, mutta kaikki meni oikein hyvin. Palautukset ja maksut rekisteröityi normaalisti. Epäilisin että heillä on ollut jotain teknisiä ongelmia? Mutta valikoima on ainakin mun makuun! :) Ja ei tarvi maksaa palautettavia tuotteita, niin kuin jossain aiemmassa viestissä luki.

• Ei voi moittia

Pari kertaa olen tilannut Zalandolta ja maksanut Paypalilla. Ei mitään ongelmia ole ollut ja tavaratkin olen pitänyt.

• no more

Ihan pelleilyä. Kortilla maksoin, toimitus kesti yli viikon johonkin siwakivaan ja sitten vielä paketissa ei ollut sitä mitä tilasin vaan joku ihan random-tuote!! No nyt sitten pitää palauttaa tuote omalla ajalla ja vaivalla vain saadakseen rahat takaisin. Ei muita hyvitysvaihtoehtoja (esim. että lähettäisivät alun perin tilatun tuotteen ilman uutta tilausta). Jäi yhteen kertaan tämä kokeilu.

• zalando on sikakalli

Zalandon ilmainen toimitus ja palautus on täysin tuotteiden hinnoissa ja lisäksi vielä 30% päälle.

Paikallisesti halpahallista saa yhtälaadukkaat miesten paidat ja takit noin 60% halvemmalla.

• paha gangsta

mitäs olet mainoksen uhrü

• Anonyymi

Uskaltaako tilata, kun kaikki puhuu tullausmaksuista. Voiko niiltä välttyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3567
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1919
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1743
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1601
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1468
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1453
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1406
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1371
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe