Menin pahoinvoinnin ja mahakivun takia hakemaan sairaslomaa terveyskeskuksesta. Lääkäri otti vastaan, teki normaalin sisätutkimuksen ja sanos, että viereisessä huoneessa on gynekologi vapaana, että hän vois varmuuden vuoksi ultrata. Miesgyne siinä sitten höpötteli lääkärille mm. että on endometrioosia, sikiö on munatorvessa jnejne. Ja minulle totesi, että nyt tuli lähete keskussairaalaan ja lääkkeellisesti keskeytetään raskaus.
Menin sairaalaan ja siellä kaksi henkilöä ultrasi minut. Kuulemma munasarjat näyttivät hyviltä, ei mitään ylimääräistä siellä ja kohdussa todella paksu limakalvo, mutta mitään ei näy. Hcg -arvot ovat 1400 ja viikkoja pitäisi olla 5 3, mutta toivon, että ovulaatio olisi ollut myöhemmin. Nyt pitäisi odotella vielä 4 päivää, että pääsee uusinta ultraan, jos sinne kohtuun olisikin ilmestynyt edes sikiöpussi niin voisi olla toivoa jäljellä.
Lääkäri sanoi, että on 10% mahdollisuus, että raskaus ei olisi kohdun ulkopuolinen.
Onko kenelläkään muulla ollut samanlaista tilannetta?
Ultrassa ei näkynyt _mitään_ rv 5+?
.
2
550
Vastaukset
- wagner12
No mulla valitettavati samakaltainen tarina.. 5 3 viikoilla ultraan ja kohdussa ei juurikaan mitään näkynyt.. hcg arvot samaa luokkaa kun sulla.. no 5 6 alko tuhruvuoto ja sponttaani alkuraskauden keskenmeno todettiin 6 2..joten se siitä.
- .
Harmillista.. Toivoin, että jollakulla olisi ollut onnellinen loppu tälläsessa tilanteessa, mutta jos rehellisiä ollaan niin mulla on ollut koko ajan sellainen olo tässä raskaudessa, että kaikki ei ole nyt hyvin. Kai se on jotain "äidin"vaistoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770