Menin pahoinvoinnin ja mahakivun takia hakemaan sairaslomaa terveyskeskuksesta. Lääkäri otti vastaan, teki normaalin sisätutkimuksen ja sanos, että viereisessä huoneessa on gynekologi vapaana, että hän vois varmuuden vuoksi ultrata. Miesgyne siinä sitten höpötteli lääkärille mm. että on endometrioosia, sikiö on munatorvessa jnejne. Ja minulle totesi, että nyt tuli lähete keskussairaalaan ja lääkkeellisesti keskeytetään raskaus.
Menin sairaalaan ja siellä kaksi henkilöä ultrasi minut. Kuulemma munasarjat näyttivät hyviltä, ei mitään ylimääräistä siellä ja kohdussa todella paksu limakalvo, mutta mitään ei näy. Hcg -arvot ovat 1400 ja viikkoja pitäisi olla 5 3, mutta toivon, että ovulaatio olisi ollut myöhemmin. Nyt pitäisi odotella vielä 4 päivää, että pääsee uusinta ultraan, jos sinne kohtuun olisikin ilmestynyt edes sikiöpussi niin voisi olla toivoa jäljellä.
Lääkäri sanoi, että on 10% mahdollisuus, että raskaus ei olisi kohdun ulkopuolinen.
Onko kenelläkään muulla ollut samanlaista tilannetta?
Ultrassa ei näkynyt _mitään_ rv 5+?
.
2
473
Vastaukset
- wagner12
No mulla valitettavati samakaltainen tarina.. 5 3 viikoilla ultraan ja kohdussa ei juurikaan mitään näkynyt.. hcg arvot samaa luokkaa kun sulla.. no 5 6 alko tuhruvuoto ja sponttaani alkuraskauden keskenmeno todettiin 6 2..joten se siitä.
- .
Harmillista.. Toivoin, että jollakulla olisi ollut onnellinen loppu tälläsessa tilanteessa, mutta jos rehellisiä ollaan niin mulla on ollut koko ajan sellainen olo tässä raskaudessa, että kaikki ei ole nyt hyvin. Kai se on jotain "äidin"vaistoa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81528- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1081088Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli184749Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253726- 81725
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633