Ultrassa ei näkynyt _mitään_ rv 5+?

.

Menin pahoinvoinnin ja mahakivun takia hakemaan sairaslomaa terveyskeskuksesta. Lääkäri otti vastaan, teki normaalin sisätutkimuksen ja sanos, että viereisessä huoneessa on gynekologi vapaana, että hän vois varmuuden vuoksi ultrata. Miesgyne siinä sitten höpötteli lääkärille mm. että on endometrioosia, sikiö on munatorvessa jnejne. Ja minulle totesi, että nyt tuli lähete keskussairaalaan ja lääkkeellisesti keskeytetään raskaus.

Menin sairaalaan ja siellä kaksi henkilöä ultrasi minut. Kuulemma munasarjat näyttivät hyviltä, ei mitään ylimääräistä siellä ja kohdussa todella paksu limakalvo, mutta mitään ei näy. Hcg -arvot ovat 1400 ja viikkoja pitäisi olla 5 3, mutta toivon, että ovulaatio olisi ollut myöhemmin. Nyt pitäisi odotella vielä 4 päivää, että pääsee uusinta ultraan, jos sinne kohtuun olisikin ilmestynyt edes sikiöpussi niin voisi olla toivoa jäljellä.

Lääkäri sanoi, että on 10% mahdollisuus, että raskaus ei olisi kohdun ulkopuolinen.

Onko kenelläkään muulla ollut samanlaista tilannetta?

2

593

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wagner12

No mulla valitettavati samakaltainen tarina.. 5 3 viikoilla ultraan ja kohdussa ei juurikaan mitään näkynyt.. hcg arvot samaa luokkaa kun sulla.. no 5 6 alko tuhruvuoto ja sponttaani alkuraskauden keskenmeno todettiin 6 2..joten se siitä.

• .

Harmillista.. Toivoin, että jollakulla olisi ollut onnellinen loppu tälläsessa tilanteessa, mutta jos rehellisiä ollaan niin mulla on ollut koko ajan sellainen olo tässä raskaudessa, että kaikki ei ole nyt hyvin. Kai se on jotain "äidin"vaistoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe