Kalvotek Tampere

kdsgkskgkskgsg

Eli tarkoitus on laittaa auton laseihin tummennukset.
Tampereella toimii tollanen firma kun kalvotek.
Hinnat ainakin näyttää ihan kohtuullisilta. Ilmeisesti joku venäläisten paikka kun sivut on suomeks ja venäjäks.
Onko mitään kokemuksia tosta paikasta?

13

7595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkylveis

Ei oo kokemust mut en kyl veis kun kattoo sivuja.
      Pari suoraa lainausta sivuilta:

"Olemme toimivat alalla jo kauan aikaa. Tänä aikana kertynyt kuvia työmme." (oikeastihan tuo on uusi firma, ainakin netistä löytyvien tietojen perusteella)

"Sävytetyt autot - tämä on yksi vaihtelut miten viritys voi muuttaa ulkonäköä merkittävästi."

"Aste sävytysjärjestelmien autoa voidaan määrittää erikoislaitteet ja vain alueilla katsastuksessa."

Että sinne vaan autoonsa viemään

• SUOSITELEN!

TAMPEREEN PARAS. VEIN AUTON JA TULI TOSI HYVÄ JÄLKIÄ JA HALPA JA HIENO ON

• 11+10

Älä herranjestas laita mitään tummennuksia ikkunoihin. Kaikki kanssa-autoilijat luulevat että olet alle 20 vuotias kuski, kakkosvaihe juuri ajettu.
      Varo!

• kokeilejosuskallat

Eiköhän noi kaikki firmat oo aika samaa tasoo. Vähän epäilyttää kyllä kun sivut on tota tasoo

• a4poitsu!

oma autoni oli tuola kesällä.
      jälki oli hyvää, poislukien muutama pieni ilmakupla, jotka oli niin mitättömiä etten jaksanut niistä mennä rutisemaan.
      ja tosiaan tuo kielitaito ei ole pojilla kovin hyvin hallussa, eli kärsivällisesti saa selittää että saa asiansa selväksi ja puhelimessa asiointi varsinkin vaikeaa.
      mutta kyllä toi mun kokemusten mukaan on ihan ok vaihtoehto jos tummennukset tarvii

• Phoen

Ei kai se välttämättä tarkoita ettei pojat osaisi hommansa jos suomi ei ole täydellisesti hallussa tai kotisivujen tekeminen?

• Phoen

Tänään käytin -06 300srj. Bemarin tuolla ikkunoiden ja valojen tummennuksessa ja kaikinpuolin asiallista palvelua ja hyvää jälkeä kohtuu hintaan.

• Mb2012

Suosittelen! Käytin -12 vuoden mersuni siellä, äärimmäisen siisti työnjälki!!

• Käyin tänään Audia siellä ja tosi hyvät tuli! Voin suositella, hemmo jopa sanoi huonosta akustanikin erikseen. Meni sellanen 3h :)

• petri2

Autoni oli siellä ja jälki on erinomainen! Suosittelen!

• kalvotpaukkuu

Mitä mahtoi kustantaa takalasien tummentaminen? Sedan? Farkku?

• russian_roulette

Itse kävin kanssa tummentamassa lasin kyseisessä puljussa. Tummennukset ok, mutta.. autostani oli siirron yhteydessä rikottu siruavaimen lukija. Eli avain oli vedetty väkivalloin pois lukijasta ja lukitus systeemi nyt paskana. jätkät pesi kätensä pois että eivät ole rikkoneet vaikka olen 100% varma että heidän käsittelyssä mennyt. noh, milläs todistat.
      Eli viekää vaan autonne mutta jos saattuu ongelmia (lommoja,naarmuja asennuksen yhteydessä) niin itse korvaat koska nämä jätkät eivät myönnä virhettänsä.

• Sigita

Huolellista ja nopeaa työtä. -10 mallin farkku C mersun 7 ikkunaa 230€, aikaa meni jotain 1,5 tuntia
      Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      367
      1821
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1638
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1338
    4. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      930
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      401
      878
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      69
      869
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      714
    8. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      666
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      53
      656
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27