Elikkä tuli tänään ostettua tollanen -96 TD transiitti. seissyt vuoren ja myyjän mukaan toiminut. mutta kun lähdin ni huomasin heti että ontu. ja tehoo on mielestäni hukassa. en uskaltanut hirveesti repiä ku nokkaremmi on just 10v sitten aikasintaan viimeks vaihdettu. käy nätisti eli ei ole hampaan pielessä. matkalla ontu jo vähän pahemmin ja sit sytty moottorin merkki valo ja meno halut väheni entisestään! sammutuksen jälkeen jonkin aikaa meni kunnes sytty. vaihdoin matkalla naftan suodattimen ilman apua. vähän ennen kotiin päsyä ku oli isoja mäkiä edessä irrtotin syöttöpumpun piuhan pari kertaa ja lähdin koittaan nopeeta kiihdyttään että onko tehoo ennen ku vika valo syttyy. tehoo oli taas varmaan sillai ku vaparissa ja edelleen aaltoilee meno mutta valo ei enään syttynyt. vaikee selittää mutta lyhkäsyydesään nypyttää/ontuu vähän kokoajan tasasellakin kaasulla ja tehoja hukassa.
Vastaukset 5
- Ford on paras.
Ei autossa mitään vika ole! Viat on Fiat Ducatossa ei missään muunmerkeissä.
- _µ_
-04 transitis samantapaisia oikkuja välillä sammuu risteykseen ja kaasua painaes tuntuu että käsky ei mene perille asti johdon päässä on ollut kelmekertaa mutta vika koodie ei ole löytynyt
- ransulla
vaiha kaasupedaali tuhon 04 malliin toimii sit paremmin.
mikäs se firma olikaan nimeltään mikä erikoistunut kuorma-autojen ja transiittien varaosien myymseen. nyt tarvisin kipeesti yhteystiedot ku hukannut
http://www.suomenyritykset.fi/PJ-KONE OY/11336613/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.951541Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471043- 15906
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768- 93746
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
- 14703
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27697- 68682
- 47674
- 59672
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 46579
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131565Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534