Jep, niin kuin Raamatuksessa lukee:niitä,joita rakastan,niitä kuritan,olen totaalisen kyllästynyt,tähän "rakastamiseen",eli sairastuin paksusuolentulehdukseen,kun lopetin tupakoinnin,tautiin johon ei ole olemassakaan parantavaa lääkettä.Olen rukolillut,käynyt "parantajan" luona,ei mitään apua,ainoa virsi on päässäni:kuolet paksusuolen syöpään.En muuta toivokkaan enää.Teen raskasta työtä,jeesus lupaa:annan levon työnraskauttamille. Höpö höpö sanon minä,ja vielä pitäisi työuraa pidentää,ei nappaa.
Jeesus rakastaa sinua?
11
60
Vastaukset
- Isä rakkaus on siinä
että Poika Jeesus joi kärsimysmaljan ristillä että meillä hänessä voi olla elämä ja rakkaus ja usko ja toivo. Jos vastaanotamme Jumalan rakkauden teemme parannuksen eli mielenmuutoksen Jumalan vanhurskauteen ja pyhitykseen. Jos hylkäämme Jumalan rakkauden niin hylkäämme Isän Jumalan evankeliumin Jeesuksesta ja rististään ja ylösnousemuksestaan ja lähettämästään Totuuden Hengestä ja antamastaan elävästä vedestä anoville nöyrille lapsenmielisille.
Tahdommeko rakastaa Isää ja Poikaa Jeesusta tekemällä opetuksensa mukaan? Vastauksen näemme tuomiolla kun Isän eteen menemme sielumme erotessa kuolevasta ruumiista, toki ylösnousemusruumiskin on ilman lihaa ja vertakin.- +++
2. Kor. 4:16 "Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu."
Vaikka olemme sairaita, voimme hengessä iloita pelastuksen lahjasta ja yhtyä ylistämään ja kiittämään Isää, Poikaa ja Pyhää henkeä. Hänen avullaa saamme voiman jatkaa matkaamme rauha sydämissämme tietoisena siitä, että Jumala pitää meistä huolen ja että Hänen kädessään on elämämme jokainen päivä.
Ps. 139:16 "Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut."
- uskovainen henkilö
Minun ei tarvitse tuskailla syntieni tähden, koska niitä ei ole, sillä Jeesus on etukäteen antanut kaikki anteeksi. Siksi olen hyvä ihminen, en elä synnissä. Kiitos Jeesukselle.
- Laodikea ajatteli
juuri niinkuin sinäkin, lue se Ilmestyskirjasta. Tietysti voit rakastaa Jeesusta ja iloita Herrassa, Isä sen tietää, mutta vaarana ihmisellä on myös itserakkaus ihan totuudellisesti eli Jumalassa se fariseus, joka ajatteli että on parempi kuin toiset myös.
Minä en tiedä tilaasi, enkä omaani myöskään lopullisesti, mutta Isä tietää, joten kannataa tutkia että Jeesus elää sinussa kuten Paavali opetti sinulle ja minulle, ymmärrät varmaan.
- raha ratkaisee.
Saanko huomauttaa että Jeesus rakasti Juutalaisia! ei teitä Jeesuksen sanoja vääristäneitä tahoja jotka palvotte Paavalia joka oli antikristus!
- lakkaa valheesta
Paavali on Jeesuksen valitsema apostoli, ja sinun todistuksesi on valhetta.
- Olen pahoillani
lakkaa valheesta kirjoitti:
Paavali on Jeesuksen valitsema apostoli, ja sinun todistuksesi on valhetta.
Olen itsekin tässä miettinyt samaa, miksi en parannu rukouksista, esirukouksista ja huudoista huolimatta. Rakastan Taivaan Isää ja Jeesusta, miksi ei tule apua vaivoihin. Kuulen jatkuvasti ihmeparannuksista ja Sinua rakastetaan, mutta eipä tunnu aivan uskottavalta.
- Mitä itse ajattelet
Olen pahoillani kirjoitti:
Olen itsekin tässä miettinyt samaa, miksi en parannu rukouksista, esirukouksista ja huudoista huolimatta. Rakastan Taivaan Isää ja Jeesusta, miksi ei tule apua vaivoihin. Kuulen jatkuvasti ihmeparannuksista ja Sinua rakastetaan, mutta eipä tunnu aivan uskottavalta.
syyksi kysymykseesi? Oletko pyytänyt esirukousta tai vastausta suoraan Isältä Jeesuksen nimessä?
- +++
Sapatinlepo on tuleva eli palkkamme odottaa taivaassa. Nyt olemme vielä täällä maanpäällä.
Maanpäällä on sairautta, kuolemaa ja syntiä. Taivaassa vastaa odottaa se oikea lepo, josta Raamattu kirjoittaa. Paras ja onnellisinkin (tai onnelliselta ulospäin näyttävä elämä) on tuskaa ja vaivaa täällä maanpäällä.
2. Kor. 4
17 Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,
18 meille, jotka emme katso näkyväisiä, vaan näkymättömiä; sillä näkyväiset ovat ajallisia, mutta näkymättömät iankaikkisia. Tässä raadollisessa ja epätäydellisessä maailmassa myös uskovat sairastuvat ja sairastavat. Emme ole saanet erityisvapauksia sen suhteen. Jeesus voi parantaa, ja on monia parantanukkin, mutta se paranaminen tapahtuu Jeesuksen tahdon mukaan. Kaikki eivät parane, silloinkaan ei pidä syyllistää itseään, silloinkin voimme jäädä Jeesuksen armollisiin käsiin lepämään. Maailmassa on kiire ja raskaus, Jeesuksessa voimme levätä ja turvata Häneen kaikkina aikoina ja kaikessa.
Muistin sinua rukouksin, voimia ja siunausta sinulle.- gipusisko
Minula on myös monia vaivoja. Olen kovin yksinäinen ollut aina. Olin yksinäinen kun en ollut uskossa, no kapakasta löytyi aina"kavereita" kun oli rahaa ryypätä kyllä. Mutta siis úskossa ollessa yksinäisyys on jatkunut ja on ollut murheita ja vaivoja ja apua olen rukoillut moniin tilanteisiin. Koen että ole apua saanut, mutta usein vastaus on ollut ei. Ymmärrän että tuo lepo työn raskauttamille tarkoittaalähinnä lepoa iankaikkisessa elämässä ja sellaissta lepoa jonka voi kokea henkisesti kun tietää että tämä elämä on vain väliaikainen kipuineen ja parempaa on tulossa.
Vaikka monesti ottaa päähän kun uskon kuitenkin että jeesus voisi auttaa vaan jostain syystä ei auta kuten haluaisin, niin silti tahdon kuitenkin uskoa häneen, siihen tärkeinpää asiaan että hän on syntieni sovittaja. jeesus sanoi että maailmassa teillä ON ahdistus. Ei meitä säästetä kun ei muitakaan kivun kokemiselta. Lopulta kun emme ole uskoon tulleetkaan tätä elämää varten, siksi että täällä hyvin pyyhkisi. Tahdon roikkua armossa kiinni kuitenkin ja tehkööt herra sitten omalleen mitä tahtoo. Se että luopuisin hänestä katkerana ei kuitenkaan ainakaan paranna tilannettani. Näin minä olen aatellut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834463Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243228Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392884Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172687Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172539- 162480
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432467Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132275MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142065Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281727