Valikon linlistä aukeaa sisältöä samaan ikkunaan?

tyhmeliini

Niin että voisiko tätä enää vaikeammin selittää...

Tarkoitus on luoda nettisivu jossa on ulkoasua määritelty noilla yms tageilla ja käyttää css-määrityksiä myös.

Esimerkki
##########################################################

Main Title of Web Page

content 1

content 2

Menut
HTML
CSS
JavaScript

##########################################################

Tarvitsisi siis saada nuo "menu" kohdan linkit aukeamaan "content" kohdassa. Olen plärännyt nettiä pari iltaa ja en kyllä keksi miten tuon saisi toteutettua edes jotenkin.

Olen tehnyt nettisivuja viimeksi 10-vuotta sitten ja näkyy tekniikat hieman muuttuneet matkan varrella.

3

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeksi tuollainen oli muodissa reilusti yli kymmenen vuotta sitten, kun isoisän vaari freimejä käytti. Jos todella haluat sellaista tehdä, kannattaa etsiä jokin 1990-luvun ohje freimien (frames) käytöstä. Voi toki käyttää myös iframe-elementtiä.

• Sama tyhmä

Ai sä olitkin Korpelan poika. Muistan suht hyvin sfnetin puolelta siltä ajalta kun olit tkk:lla. Silloin olit usein asia linjalla. Tiedän että tiedät mitä haluaisin, joten ei haittaa vaikka hieman ohjastaisit minua eteenpäin :)

• Yhä tyhmä

Olen todellakin 10 vuotta sitten viimeksi noita pakertanut, kuten jo kerroinkin. Jukalla oli vissiin huono päivä tai sitten pätemisen tarve...

En tiedä miski tämä saitti ei näytä noita muotoiluita tuossa alkuperäisessä viestissäni. Tarvitsisin siis oikeasti apua/esimerkkiä miten saa valikkolinkin avautumaan samalle sivulle siihen ns. päänäkymään. Vaikka jollain "href" tai jollain muulla määrittelyllä vai miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe