Valikon linlistä aukeaa sisältöä samaan ikkunaan?

tyhmeliini

Niin että voisiko tätä enää vaikeammin selittää...

Tarkoitus on luoda nettisivu jossa on ulkoasua määritelty noilla yms tageilla ja käyttää css-määrityksiä myös.

Esimerkki
##########################################################

Main Title of Web Page

content 1

content 2

Menut
HTML
CSS
JavaScript

##########################################################

Tarvitsisi siis saada nuo "menu" kohdan linkit aukeamaan "content" kohdassa. Olen plärännyt nettiä pari iltaa ja en kyllä keksi miten tuon saisi toteutettua edes jotenkin.

Olen tehnyt nettisivuja viimeksi 10-vuotta sitten ja näkyy tekniikat hieman muuttuneet matkan varrella.

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeksi tuollainen oli muodissa reilusti yli kymmenen vuotta sitten, kun isoisän vaari freimejä käytti. Jos todella haluat sellaista tehdä, kannattaa etsiä jokin 1990-luvun ohje freimien (frames) käytöstä. Voi toki käyttää myös iframe-elementtiä.

• Sama tyhmä

Ai sä olitkin Korpelan poika. Muistan suht hyvin sfnetin puolelta siltä ajalta kun olit tkk:lla. Silloin olit usein asia linjalla. Tiedän että tiedät mitä haluaisin, joten ei haittaa vaikka hieman ohjastaisit minua eteenpäin :)

• Yhä tyhmä

Olen todellakin 10 vuotta sitten viimeksi noita pakertanut, kuten jo kerroinkin. Jukalla oli vissiin huono päivä tai sitten pätemisen tarve...

En tiedä miski tämä saitti ei näytä noita muotoiluita tuossa alkuperäisessä viestissäni. Tarvitsisin siis oikeasti apua/esimerkkiä miten saa valikkolinkin avautumaan samalle sivulle siihen ns. päänäkymään. Vaikka jollain "href" tai jollain muulla määrittelyllä vai miten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3753
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      38
      2518
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      35
      2042
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      23
      1782
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1699
    6. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      100
      1622
    7. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1598
    8. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1466
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1457
    10. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22