Mun gerbiili 2kpl totutettiin toisiin gerbuihin 2 kpl... no.. nyt sitten puolen vuoden jälkeen yksi vanhoista gerbuistai kuoli vanhuuteen. nyt 1 vanha ja 1 uusi tappeli ja ovat vereksillään. Nytkö vanhus joutuu sitte elämään yksin kun en haluais että kukaan kuolee.
Ja ainii tartteisin sitte n. 100l terraarion max 40e jos tiiätte ni ilmottakaa tänne.
Mut nii et onko teillä ollu samanlaisii tilanteita ku haluisin vähän tietää miten toimia
Ja en tiiä auttaako mutta luultavasti tappelu oli johtajuus tappelu kun vanhus joka kuoli oli ilmeisesti johtaja
gerbun elämä kyseessä
gerbun surija
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575