olen iloinen jos joku auttaisi selvittämään näiden kappaleiden nimet ja esittäjät..

nanna

Elikkäs.. Tarttisin seuraaville kappaleille esittäjät ja nimet.. ja suluissa on sit viel jotain vihjeitä noille kappaleille.. siis noiden sanojen lopus..

1. "Sen muistan hyvin mä niin, me sillon kun kohdattiin. Elokuussa ennen kouluu me juhlittiin. Sut kaupungilla kun näin, perääs katsomaan jäin ja pian autos tuli torilta päin.
(jotkut) kiiltäen, stereoita soittaen, sä avasit sun ikkunas ja katsoit mua hymyillen. Ei me tyttöjen kaa heti arvattukkaan, kelle kyydin mahdat tarjotakkaan. Ja juuri silloin katsoit silmin, mua niin kutsuvin. Sankareina pilviin me ajellaan, ajellaan.
Ajellaan me aivan kahdestaan, ajellaan vaikka Ivaloon tai Kouvolaan. Kyytiin tuun mä taisin rakastuu, näin viikonloppu parhaiten sujuu.."
(nainen laulaa..)

2. "Lupasin niin kai kuka ties. Itsesi sä lupasit vain. Olen vain suomalainen mies. Juuri sellainen sitä mitä mä hain. Sinua vailla kuvitella en maailmaani voi. Se tunne molemmin puolinen on, kun sydän soi katsoessa sinua sielu salamoi. On onni aina pelkkä laina oothan kuullut sä tään. Nyt pääsi paina vasten rintaani, vierelles jään. Rakkautein saa, sen myös mä annan, taivaan ja maan, kuut tähtineen.
On meillä aina tästä aina ikuisuuteen.."
(mies ja nainen laulaa vuorotellen..)

3. "Fifteen minutes a fame (monesti toistettuna)
Hey mother I am (salaisuus) for you.."
(huono vihje kappaleesta.. hmm.. nainen laulaa.. en oikein osaa suomentaa sanoja.. nopea poppis kappale..)

4. "Joo. Kiitti vaan vitusti. Vituttaa niin vitusti tämä saatanan elämä. Vittu. Kiitti vaan vitusti elämästä. Vuokra maksamatta, tili miinuksella, verikoirat kintereillä. Ei muuta ihmissuhdetta kuin esinahan ja sormien välinen hutera liitto. Pitkän (jotain) suunnitelmana kitataas vitun pitkä kalja. [niin vikkelään kun kurkku vetää] Muista poika aina vaan, niin paljon sitä (jotain) saa, kun uskaltaa rakastaa.."
(mies laulaa.. oikeestaan tää on joku rap-kappale.. Ja ton "muista poika.." kohan laulaa joku muija..)

5. "Life, nan naa naa na na. Life me life, nan naa naa na na. (3x toi life me life..) Nan naa naa na na. When we old we to power, we on in the best.." (tai jotain.. tähänkin tuli aika heikot vihjeet.. nainen tai kaks naista laulaa..)

6. "Mitä? Asut sä mutsis luona? MIKS?! Mutsi huoltaa, mutsi maksaa vuokran, mutsi ostaa jääkaapin ruokaa ja mulle jää varaa kustantaa bisset.."
(tää on siis Skandaalin kipale.. mut mikä nimi tällä rap-kappaleella on?)

7. "Seksi, seksi, pannaan päät sekaiseksi. Seksi, seksi, pannaan päät sekaiseksi. Tutti frutti makeaa, kuumaa ja kosteaa. Pois, pois on vähentää vaatteita. Pois, pois, saat katsoo mut et koskea. Oon sulle kiellettyä hedelmää. Ananas mansikka ja mandariini, sitruuna kiivi ja kirsikka on tutti frutti makeaa.
Seksi, seksi, pannaan päät sekaiseksi. Seksi, seksi, pannaan päät sekaiseksi. Tutti frutti makeaa, kuumaa ja kosteaa. Poi, pois voin ottaa pikkuhousutkin. Pois, pois, mut sen teen ehkä myöhemmin. Voit maistaa katseellasi hunajaa. Ananas mansikka ja mandariini, sitruuna kiivi ja kirsikka on tutti frutti makeaa.."
(nainen laulaa.. muuta en oikein osaa kappaleesta kertoa..)

8. "Ottaisin minä kossupaukun jos jostain saisin heti pullon tyhjentäisin sitten oksentaisin, heti pullon tyhjentäisin sitten oksentaisin.
Tiu tau tiu tau tili tali tittan, otetaan kossua kolalla. Siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla. Siitä me sitten känniin tullaan ja ollaan perseet olalla."
(tos oli koko kappale.. kuulostaa ihan pikkuoravilta, mutta ei mun mielestä oo ne..)

9. "Lähdin samoilta hiekkalaatikoilta ja pihoilta joilta muutkin kotipojat vietiin nukkuu joka ilta. Noilta kulmilta omenat vietiin naapureilta, papaattien jälet saattaa vielä löytä asfaltilta. Äiti tuu ikkunaan täällä huutaa minä, huusin muina miehinä, enkä ikinä hävennyt.."
(joku mies laulaa, rap-kappale, aika hidas..)

10. "No, mitäs simo?
-Ei mittää, luen tässä Aku-Ankkaa.
-Jaaha.
-Tiiätkö mitä?
-No mitä?
-Mikä tulee jyrkin jälkeen?
-Mitä?
-Mikä tulee jyrkin jälkeen? Veikkaappa, veikkaappa. Onnenpyörä. Mikä tulee pikkukakkosen jälkeen?
-No empä tiiä.
-Nii mikä?
-No en tiiä.
-Veikkaappa, veikkaappa. Ristoräppääjä.
-No nii, olishan se pitänyt arvata.
-Mä oon (jotain)
-Mitä?
-Mä oon (jotain)
-Mitä muuta simolle kuuluu?
-Mä oon soittanu trumpettia.
-Mitä oot soittanu. Häh?
-Trumpettia
-Nii sitä torvea.
-Nii, uskotko, uskotko?
-Tiiäkkö mitä?
-No mitä
-Ei mittää! Mikä tulle jyrkin jälkeen?
-Häh?
-Mikä tulee jyrkin jälkeen?
-No?
-Mikä? Veikkaappa, veikkaappa?
-Mua ei kiinnosta vittuakaan mikä tulee jyrkin jälkeen, piä se saatanan turpas kiinni!
-Saatana! *läps*
-Ai saatana mulla meni nokka poikki!
-Älä vittuile minulle."
(Se on tollanen vuoropuhelu kappale.. Toinen puhuu vähän epäselvästi ja sössöttämällä.. molemmat on miehiä..)

11. "Viikkoja ennen Ramin luona mietitään, laivalle mennään ja himokännit vedetään. Tällanen skaba voitas pystyyn laittaa, se joka aamuun asti bailaa kisan voittaa. Jo aulassa kattaan upeita kinkkuja, pitkään ei kyl enää tarvii olla sinkkuja. Laivan lipuessa pois kotisatamasta, otetaan huikka Veskun (jostain).
Hiljalleen alkaa takfriitkin aueta, kireä fiilis alkaa meillä jo laueta. Rami näkee kauniin tytön pujahtavan discoon, mehän voitais lähtee sinne viinaa kiskoo. Vesku alkaa esittämään hurjaa tanssia, tönäisee vahingissa Podaa ja Anssia. Miks sä mua tonit? En mä miten niin. Saman tien Vesku joutuu kiipeliin.
Laivalle, pyörimään disco lattialle. Merelle, ilmalaivan kannelle. Merelle, juhlimaan ruotsin puolelle. Aalloille, viettää lomaa pohjanlahdelle.."
(Hupaisa kappale. Mies/miehet laulaa. Kertosäkeen laulaa joku muija..)

12. "Minulla on koko suomi jos et kiinni saa, olen hevospooloo pelaamassa soita uudestaan.
Tai vastaajaan sä viestin jättää voit. (piip, piip) Minulla on pöytäkone jos et kiinni saa, olen pomon kanssa kolffaamassa soita uudestaan, tai vastaajaan sä jutun kertoo voit. (piip, piip)
sä oot vain ääni vastaajassa, en mobiirasta sua kiinni saa. hei kännykkämies kuuntele mua et mobiirasi taa voi piiloutua. kännykkämies.."
(kappaleen nimi voi olla toi kännykkämies. en oo ihan 100%varma.. nainen laulaa tässäkin ton kertosäkeen. ja mies laulaa muuten..)

13. "Kuulen kutsun henkien, vanki en oo rakkauden. Kuljen vain sua etsien, kohtaloa mä pelkää en. Tunteet mua kuljettaa kohti aikaa tulevaa, sinä aina vierelläin, onko se vain unelmaa? Tuli on irti käyn saalistamaan, sua pakoon en pääse enkä tahdokkaan. Lisää ja lisää, ei sulle riitä mikään. Lisää ja lisää, elät kovaa elämääs. Lisää ja lisää, ei sulle riitä mikään. Vaikka aurinko paistaa sä et valoa nää. Lisää ja lisää. Lisää ja lisää. Lisää ja lisää.."
(Nainen/naiset laulaa.. Hyvä kappale.. Ja sanoiltaan aika kaunis..)

14. "Mä haluun saalistaa, en tänä yönä tahdo nukkumaan. Mä valvon kunnes (jotain).."
(okei.. tossa oli siis tosi vähän siit kappaleesta mitä muistan.. Mut en muista enempää.. nainen laulaa ätnkin kappaleen..)

15. "The kisses on the sun. Whish (jotain) in my eyes.. (sit lauletaan jotenkin et) Laa laa laa la la..
(taas aika heikot vihjeet.. tota lallatusta kun voi olla aika mones kappalees.. nainen laulaa tämänkin kipaleen.. aikas nopee.. joten sanoista on vähän vaikee saada selvää, että noi sanat ei välttämättä oo oikein..)

16. "Oisitpa mato, mä olisin sun koukku. Oisitpa hiiri mä olisin sun loukku. Oisimpa Danny sä olisit mun Armi, mut näin ei oo voi hitsi voi harmi. Oisitpa avain mä olisin sun lukko. Oisitpa kana mä olisin sun kukko. Oisitpa oveni mä olisin sun karmi. Muta näin ei oo voi hitsi voi harmi. (jotain) Miks näin ei oo? Voi hitsi voi harmi, voi hitsi voi harmi, voi hitsi voi harmi. Miks näin ei oo? Voi hitsi voi harmi, voi hitsi voi harmi, voi hitsi voi harmi.."
(tää on tällanen miehen laulama "hitsi voi harmi" kappale..)

17. "Päivästä päivään ja yöstä yöhön tyylilyyli metsästää. Päivästä päivään ja yöstä yöhön tämä naaras saalistaa.."
(kertosäe jonka muistan.. aika hupaisa kappale, kun alkaa sanoja kuuntelemaan. nainen ja mies laulaa..)

18. "Tänään meillä on hyviä uutisia, ei enää suuria mullistuksia.."
(joku uutis laulu)

Elikkäs.. Jos noille kappaleille sais esittäjät ja nimet niin oikein paljon kiitoksia kaikille.. =)

11

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppu

      3. "Fifteen minutes a fame (monesti toistettuna)
      Hey mother I am (salaisuus) for you.."
      (huono vihje kappaleesta.. hmm.. nainen laulaa.. en oikein osaa suomentaa sanoja.. nopea poppis kappale..)

      Muistaakseni Waldo: 15 minutes of Fame


      5. "Life, nan naa naa na na. Life me life, nan naa naa na na. (3x toi life me life..) Nan naa naa na na. When we old we to power, we on in the best.." (tai jotain.. tähänkin tuli aika heikot vihjeet.. nainen tai kaks naista laulaa..)

      Opus: Live is Life

      6. "Mitä? Asut sä mutsis luona? MIKS?! Mutsi huoltaa, mutsi maksaa vuokran, mutsi ostaa jääkaapin ruokaa ja mulle jää varaa kustantaa bisset.."
      (tää on siis Skandaalin kipale.. mut mikä nimi tällä rap-kappaleella on?)

      Eikös tämä ole Flegmaatikkojen biisi? Nimi on Mutsin luona.

      9. "Lähdin samoilta hiekkalaatikoilta ja pihoilta joilta muutkin kotipojat vietiin nukkuu joka ilta. Noilta kulmilta omenat vietiin naapureilta, papaattien jälet saattaa vielä löytä asfaltilta. Äiti tuu ikkunaan täällä huutaa minä, huusin muina miehinä, enkä ikinä hävennyt.."
      (joku mies laulaa, rap-kappale, aika hidas..)

      Seremoniamestari (nykyisin pelkkä Sere) : Viesti

    • huffda

      4. Tommy taaberman - kiitti vitusti

    • huffda

      14. Nonstop - Haluun saalistaa

      18. Arvi Lind - hyviä uutisia

      tommosia muistaakseni... :)

    • Manna

      huuhaa-palstalla.Toivottavasti sait vastaukset.

    • jeppu

      3. "Fifteen minutes a fame (monesti toistettuna)
      Hey mother I am (salaisuus) for you.."
      (huono vihje kappaleesta.. hmm.. nainen laulaa.. en oikein osaa suomentaa sanoja.. nopea poppis kappale..)

      Daze (eikä mikään Waldo..): 15 minutes Of Fame

    • TT-83

      6 on Flegmaatikkojen Mutsinsa luona
      8 on teekkarilaulu, löytyy teekkarilaulukirjoista. Laulanu oon monta kertaa mutta kertaakaan en oo kuullu sitä nauhotettuna.

    • rips

      2 ole Anne Mattilan ja Janne Tulkin Sielu salamoi.

    • Jussi

      6. Flegmaatikot - Mutsin luona
      10. Korni Pipo - Simo
      11. Amentia All-stars - Hei, mennään laivalle

    • Itsekkin etsinyt!

      Gwen Stefani feat. Eve - Rich Girl

      En tiedä onko oikein kirjoitettu, mutta tätä itse etsin ja oli mulle oikea biisi toivottavasti auttaa sinua!

    • Jeesustar

      Joo eli toi 15 on ATC:n Around the wolrd... :D

    • macy-

      Se "päivästä päivään ja yöstä yöhön..."-kappale on Frederik & Mascara-Tyylilyyli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe