kukaan ei vittuilisi enää kenellekään?
Olisitko palstalla jos
18
156
Vastaukset
- vp.
Jopa oli huono piisi.
Aloita etälespusuhde alrunan tai lartsan kanssa. vp. kirjoitti:
Jopa oli huono piisi.
Aloita etälespusuhde alrunan tai lartsan kanssa.Mul on jo kiikaris jotain muuta. :P
- niin?
kanasutra kirjoitti:
Mul on jo kiikaris jotain muuta. :P
ai mitä?
No kyllähän pieni vittuilu on ihan ok... välillä.
Ja joo olisin.No arvaa.
Olisin, etenkin silloin.
Vittuilu palstalla on aika heikkotasoista. Enempi määrällistä luonteeltaan, ja se ei paljoa jaksa kiinnostaa. Pari tyyppiä hallitsee kuivan sarkasmin, se on kaiken paras vittuilun muoto jota on ilo aina lukea.
Kieltämättä vittuilun määrä ja laatu on kaikin puolin romahtanut nyt kun eewari joutui laitoshoitoon eikä ole enää piristämässä päiväämme... Dazulla joskus on vähän yritystä täyttää eewarin saappaat, mutta voi voi....ei siitä pojasta ole niin isoihin saappaisiin.
Richartti kirjoitti:
Kieltämättä vittuilun määrä ja laatu on kaikin puolin romahtanut nyt kun eewari joutui laitoshoitoon eikä ole enää piristämässä päiväämme... Dazulla joskus on vähän yritystä täyttää eewarin saappaat, mutta voi voi....ei siitä pojasta ole niin isoihin saappaisiin.
Vittuilu on kuin karaokea. Moni tahtoo olla tähti mutta harva oikeasti on. Eewaria en tiedä, mutta dazu vaikuttaa olevan tosissaan jutuissaan. Parempi kyllä olis jos yrittäisi vain vittuilla.
Omia vittuilun tähtihetkiä on kun eräs korkeassa poliittisessa asemassa ollut tuttu tyyppi kysyi kirjoitustaan varten että miten sovinisti kirjoitetaan. Shovinisti, chauvinisti vai sovinisti. Tykkäs vähän huonoa kun kysyin että cv:täkö päivität..- puskalisko
bravo.bravi kirjoitti:
Vittuilu on kuin karaokea. Moni tahtoo olla tähti mutta harva oikeasti on. Eewaria en tiedä, mutta dazu vaikuttaa olevan tosissaan jutuissaan. Parempi kyllä olis jos yrittäisi vain vittuilla.
Omia vittuilun tähtihetkiä on kun eräs korkeassa poliittisessa asemassa ollut tuttu tyyppi kysyi kirjoitustaan varten että miten sovinisti kirjoitetaan. Shovinisti, chauvinisti vai sovinisti. Tykkäs vähän huonoa kun kysyin että cv:täkö päivität..minun veljeni on paras tuntemani vittuilija. En käsitä miten parilla sanalla voi saada aikaan niin suuren ja onnistuneen vittuilun.
Kyllä tää on mun kaltaisella masokistille, kuin veis tikkarin lapsen kädestä. Mut sanotaan nyt joo. :)
Jos kokonaan lopetettaisi mulle v-ttuilu, varmaan lopettaisin pikkuhiljaa palstailun.. Mutta jos taas nousisi maximaalisiin mittoihin, sitkin varmaan kypsyisin.. Nyt on ihan hyvä määrä, mulle v-ttuilun suhteen.
Muille ei tarvi v-tuilla, se on kuitenkin aina mulle v-ttuilusta pois :(- Onko kaunottareksi
sanominen vittuilua, vai mitä yrität sanoa?
- Nasdaq
Mitä on tämä vittuilu?
Jos kaksi naista vittuilee toisilleen, niin mä näen sen lesboiluna.
Ja jos kaksi miestä vittuilee toisilleen, niin mä näen sen niin, että niiltä puuttuu jokin ruuvi.
Vittuiluhan on vittuna esiintymistä. Eli jos minä pupuilen tai skruudailen, niin olen pupu tai syön.
Mä en oikein näitä ymmärrä. Valista kansalaista, sillä maksan veroja (28%)- ..
Häivy!
- puskalisko
kyllä en olisi. Mutta en pidä mistä tahansa vittuilusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439