Nettipoliisi ja Wallu Valpio

16

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asioista tietoinen.

" kättely" tarkoitta tässä asian yhteydessä aivan muuta kuin tuttavallista käden puristusta. Oot tosi tyhmä Kairakettu.

• Tarkoittaa mitä tarkoittaa, mutta asia on niin kuin se luetaan. Sinä tässä tyhmä olet.

• :-))

Asioista tietoinen. =Hölmöläinen.

• kättelyvetoa

kättely tarkoittaa etttä veetään tarkilta housut kinttuihin ja kätellään tosi kovalla kädellä sukukalleuksia .. hehhhh tarkin pojulla kuset housuiissa hiihhh
      ja yks työntää tangon sen perssuukksiiinn

• Jussuf (se sama)

Valpio on selvästi persu. Toinen persu, Liisa Sirainen, sanoi tuossa jokin aika sitten että "viedä saunan taakse" tarkoittaa "uusien tuulien haistelemista" ja nyt sitten Valpio sanoo jotain kättelystä joka sitten tarkoittaakin jotain muuta.

Medianlukutaito edellyttää myös ilmaisujen uudelleentulkintaa nykyisin. Tämä se on sitä persulaisuutta.

• Hottentottiko ?

Jussuf (se sama) on selvästi neegeri.

• Antakaa sen olla

Jussuf on edelleen se sama seonnut Tosijutskuhoratsu, jonka sairas mieli saa trollaamisesta kiksejä.

• Järjestäytynytrikoll
      • Ihkuu ei vaan!

http://www.ess.fi/upload/image/2011/10/25/forss.jpg

TAI monen litran KANNUA voidaan jakaa myös näin, vuoden ''kaljuin virkamies'' vai poliisin missi-kisojen ihannepoika?

Ps. Kalju kiiltää tosi hyvin, kyllä kuin papin kulli jouluaamuna!

(No ''vitsi vitsi'... älä mene ''missi-m'' itekemään palkinnon antaneille ainakaan).

• päiv. isoveli

"vaikka poliisista on puututtu Valpion kirjoitukseen, ei teksti vielä täytä rikoksen tunnusmerkistöä."

Suomeksi: kyseessä ei ollut ajatusrikos, vaan pelkästään väärinajattelu?

• AK-47 kills

Joko rasistiset kirjoitukset netissä ovat loppuneet, kun nettipoliisin täytyy keksiä muita syytöksiä palkkansa eteen ?!

• 8-vuotiaasta

8-vuotiaasta Eerikasta tehtiin syyttäjän käsityksen mukaan ainakin 12 lastensuojeluilmoitusta ennen kuin hän joutui poikkeuksellisen julman henkirikoksen kohteeksi.
        Kihlakunnansyyttäjä Eija Velitskin mukaan viimeinen vuosi ennen tytön kuolemaa oli erittäin kriittistä aikaa lapsen kannalta.

- Näyttää siltä, ettei kukaan suojellut tätä lasta. Ei kukaan, Velitski sanoi.

Poliisi kirjasi itse jo 19. kesäkuuta tutkintailmoituksen, sillä epäilyt viranomaisten laiminlyönneistä heräsivät hyvin varhain tytön kuoleman jälkeen.

Poliisi halusi kuitenkin odottaa ensin murhan esitutkinnan valmistumista ja syyttäjän kantaa ennen esitutkinnan käynnistämistä.

- Hiljaista tutkintaa on ollut jo kesästä lähtien. Tämä asia pitää tutkia ihan a:sta ö:hön. Koko tytön historia käydään läpi.

- Näin ei voi toista kertaa käydä, Velitski painotti.
        IS

• sfdasfasdf
      • kusipää on leimattu

Itse en yleensä pidä väkivallasta, mutta sanonpa, että en tuomitse tässä tapauksessa tekijää.

• luin lehdestä, juu.

Ihan mahdoton sanoa tuohon, kun ei tiedä, että missä asiayhteydessä Valpio on noin sanonut tai että mitä tarkoittanut. Nettipoliisien läsnäolo on kyllä loistojuttu foorumeilla, ja sitä asiaa vastaan ei minulla ainakaan ole yhtään mitään.

Kaikki nyt varmaan tietää, että Valpio(kaan) tuskin on mikään ihminen, joka kannattaisi mitään väkivaltaa, mutta pointti lienee ehkä se tuossa, että jos Wallu Valpio on saanut nettipoliisilta huomautuksen nettisanomisistaan, että kun Valpio on Suomessa tunnettu julkisuuden henkilö, hänellä voi olla myös ns. foorumiseuraajia tai faneja, jotka voivat ottaa vaikutteita julkkiksen sanomisista, joten siksi Valpiolla on erityinen vastuu ( joskin vastuu sanomisistaan on netissä tietysti ihan joka iikalla, oli itse kukin julkkis tai ei) miettiä mitä sanoo nettifoorumeilla - ainakin jos sanoo sanomisensa joissakin paikoissa, joissa voi olla lukijoita, jotka eivät häntä henkilökohtaisesti tunne muutoin, kuin julkisuuden kautta. On varmaan eri asia heittää jotakin juttua läpällä omille kavereilleen, joista kaikki tuntevat ihmisen huumorin ja luonteen, kuin kirjoitella julkkiksena jossakin missä on myös tyystin tuntemattomia. Luultavasti samasta syystä moni populistipoliitikko on viime vuosina saanut huomautuksia ja jotkut jopa tuomioita tökeröistä puheistaan netissä.

Minua harmittaa, kun tekisi mieli mennä tuonne Suomi24:n ylläpidon chattiin, jos ilmeisesti on nyt meneillään ja minulla olisi useakin kysymys liittyen lähinnä Suomi24- keskustelupalstakäytäntöihin, mutta en viitsi, koska sinne kirjoittaakseen ilmeisesti pitäisi luoda oma nimimerkki, toisin kuin on käytäntö näissä keskustelupalstakeskusteluissa, ja valitettavasti en luota tähän foorumiin Suomi24 häiriköiden vuoksi niin paljoa, että ottaisin riskin antaa omat tietoni ylläpitoon ja rekisteröityä ( en ole koskaan rekisteröitynyt tänne Suomi24:n), koska pelkään liiaksi, että joku voisi varastaa nimimerkkini ja alkaa esiintyä ns. "minuna" netissä, tai mistä sitä tietää, vaikka sitä kuvottavaa häiriköintikäytöstä tapahtuisi jo nyt ( kammottava edes ajatuksena se...), koska sen verran kuvottavia kommentteja olen teksteihini usein tässä Suomi24:ssa saanut.

Ylipäätään: on ikävää, jos aikuisia ihmisiä tarvitsee poliisienkin netissä paimentaa, että osaisivat käyttäytyä, oli kyseessä mikä vain. itse en seuraa minkäänlaisten julkkisten tekemisiä säännönmukaisesti netissä, enkä kuulu edes Facebookiin, vaikka ystäviltäni kuulen usein päivän ilmiöt, että mitä siellä tapahtuu. Linkkejä en tällä Suomi24- foorumilla keskustelupalstaviestien sisällöistä avaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      97
      1625
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      762
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      689
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe