Lainaaja.fi ja Fixura

Kuksija

Onko kokemuksia ko puljuista? Lainantarjoajat sekä lainanottajat....

33

1268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmiltärahatpois

On. Huonoja. Koepallona pistin fixuraan 200 ekua kahdelle neljän tähden tyypille, toinen maksoi pääasiassa myöhässä, toinen väsyi erän 10/48 kohdalla, eli ei edes omiansa saa takaisin. Siirryin sitten kokonaan osakkeisiin. Siellä sivulla on lukema, joka kertoo keskivertotuotosta, se luku laskee koko ajan.

• höpölöpöhöpö

Olin ihan totaalisesti sotkenut raha-asiani, eli ottanut hirveästi vippejä ja luottoja. Fixurasta sain lainan jolla pystyin yhdistämään kaikki aiemmin otetut yhdeksi isommaksi lainaksi. Nyt yhtä lainaa helppo lyhentää kohtuullisella korolla ja rahaa jää myös elämiseen. Kiitos sijoittajat!

• huonot kokemukset

Tuotto ei kata luottotappioita.

• muu_an

Itse hain fixurasta lainaa 2000 ja sain sen, kiitos jonkun luotonantajan. Kerroin rehellisesti mihin lainan tarvitsen. Lainan aion myös hoitaa kunnialla pois:)

• 58932780271285

Sä taidatkin olla todellinen ihme näiden pers aukisten porukassa!
        Kyllä noissa lafkoissa rahoistaan eroon pääsee
        sijoitin 10 lainaan kesäkuussa joista 1 perinnässä, 3 hoitanut tähän mennessä
        ajallaan ja muut miten sattuu sopimaan....

• KKHS
        58932780271285 kirjoitti:

Sä taidatkin olla todellinen ihme näiden pers aukisten porukassa!
        Kyllä noissa lafkoissa rahoistaan eroon pääsee
        sijoitin 10 lainaan kesäkuussa joista 1 perinnässä, 3 hoitanut tähän mennessä
        ajallaan ja muut miten sattuu sopimaan....

Vastahan muu_an sanoi aikovansa hoitaa lainan, ei tehneensä niin :-)

• putkiukko

Sijoitukseni
      Tuotto, alusta saakka (vuotuinen): 12,82 %
      Tilisiirrot yhteensä: 700,00 €
      Takaisin maksetut lyhennykset: 109,99 €
      Korkovoitto: 70,18 €
      Salkun arvo: 770,18 €

Tilastot
      Raportti
      Aktiiviset
      Odottaa
      Lainanottaja hylännyt
      Maksetut

Sijoitettu juuri nyt: 690,01 €
      - Joista odottamassa hyväksyntää: 0,00 €
      - Joista hyväksyttyjä lainoja: 690,01 €
      Kaikki toteutetut lainat yhteensä: 800,00 €
      Tilin saldo: 80,17 €
      Nostot tililtä yhteensä: 0,00 €
      Oletetut tuotot *
      Oletettu vuosittainen tuotto (1 vuosi): 5,27 %
      Oletettu voitto yhteensä: 91,60 €
      13,28 %
      Oletettu vuosittainen tuotto jos lyhennetyt lainat korko sijoitetaan uudelleen (5 vuotta): 3,85 %
      Salkun oletettu arvo jos lyhennetyt lainat korko sijoitetaan uudelleen (5 vuotta): 1 523,53 €
      120,80 %

• ?

Fixura lainasi kun taas Lainaaja.fi perui hakemuksen.

• surkea systeemi

Yli viidennes lainoista on reilusti myöhässä tai siirtynyt jo perintään. Vuosituotto on miinusmerkkistä.

• viheltäen meni

Tuo on jo hyvä tulos. Minun sijoituksista vain 1/10 on ajoissa maksettu. Tällä tahdilla en tule saamaan alkusijoitusta koskaan takaisin. Laittamalla rahat sukanvarteen on turvallisempaa kuin vertaislainat.

• keutsi09
        viheltäen meni kirjoitti:

Tuo on jo hyvä tulos. Minun sijoituksista vain 1/10 on ajoissa maksettu. Tällä tahdilla en tule saamaan alkusijoitusta koskaan takaisin. Laittamalla rahat sukanvarteen on turvallisempaa kuin vertaislainat.

Ykskin meni silmäleikkaukseen ja leikkaus epäonnistui eikä hän enää nähnyt maksaa velkaansa takaisin.....

• Kuksija

Nyt tuli loppu, en anna enään rahaa persaukisille! Lainaaja.fi osallistuin 14 lainaan
      joista 1 perinnässä, 3 aikataulussa muissa maksuja rästissä. Nyt ostellaan vaan s-liikettä. Voi V.I.T.T.U........................................

• MQi1

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla näiden lainaajien jotka eivät maksa lainojaan takaisin, näkemyksiä tästä lainojen maksamatta jättämisestä. Rahaa on käytetty enemmän kuin olisi varaa ja sit otetaan lainaa muilta yksityisiltä henkilöiltä ja jätetään lainat maksamatta. Yritykset saisivat vielä luottotappioita kuitattua verotuksessa, mut yksityiset lainaajat eivät. Varastamista toi on. En tiedä miten nää huijarit itselleen perustelee tai oikeuttaa noi muilta ihmisiltä otetut lainat joita eivät maksa takaisin vaikka varmasti useilla on jo tiedossa ettei pysty maksamaan lainojaan ajoissa takaisin.

• 09786594

Olin yksi yksityisistä sosiaalitoimistoista Lainaaja.fi kuviossa. Rahat meni!
      Toivottavasti joku nauttii. Hyvä ettei tullu vielä lähdettyä laittaan tohon fixuraan rahaa
      koska ainoat voittajat tässä kuviossa on ko lafkat ja ilman mitään riskiä.

• et silleen...

Onhan tuolla kunnollisia takaisin maksajiakin mutta vain ehkä 0.00001%

• kallis suomi

Itselläni sieltä 2000€ otettu laina ja kaikki lyhennykset olen maksanut ajallaan. Koska tiedän että se on vertaislaina, se on ensisijainen maksettava laskuni....ja kannan huolta siitä jopa enemmän kuin muista laskuista. Jos sitä rahoissa pyöris, ei kai kukaan lainaa muuten vaan ottais, joten ainakin lainaajat voi tuudittautua siihen, että ovat ehkä auttaneet jotakin vaikeuksissa, jol ei muuten suuria voittoja teekään.
        Muuten kyseinen yritys rahastaa aika suuria välitys ja muita kuluja ja palkkioita välistä että ei se lainaajallekaan ole kannattavaa, jos muita vaihtoehtoja on. Itse korot on vain puolet (jopa alle) kaikista muista kuluista mitä lainattavaan summaan lisätään. Äkkiä sinun ottamasi 4000 €laina on kivunnut jopa 7000€ niin kalliin hinnan se lainaajakin lainaamastaan rahastaan maksaa.
        Lainaisin muille jos olisin rikas, mutta yritän nyt selviytyä kunnialla omista veloistani.

• Peikko Piia

Jep, sivuillaan kehuvat mahtavia tuottoja mutta on jäänyt edestä tuo - merkki pois;)

Pakkaselle menee ja pirusti...

Nyt pysyy hillot omalla tilillä

• Jokota

Eikö noista pitäisi maksaa verojakin noista tuotoista?

• durrr

Pitäisi. Mutta kun yksityishenkilö ei saa tappioita vähentää, niin arvaa kiinnostaako?

Onneksi verottajalle voi olla ilmoittamatta :)

• Turengin KEKKERUUSI

Jihaa, lainaajassa tilanne paranee taas meni 2 persaukisen lainat perintään.................... LURPS

• Peikko piia

Ja nyt lainaaja kehuu uutta systeemiään jossa hakijat tsekataa TODELLA TARKASTI, mukaan pääsee sijoittamalla 1000€ lainaajaan ja min.sijoitus 100€/laina. EI V.I.TTU IKINÄ! Kun ei vanhojakaan saa pois.

• Kuksija

Ja aina paranee nyt 11lainasta yhdestä tulee lyhennykset ajallaan ja yhdestä myöhässä, muut menee järjestäin perintään. Elän toiveissa että Jonnan näkökyky
      palautuu ja hän näkee maksaa lainansa takaisin.......

• AARETTI687897080

JONNA58 MAKSA VELKASI!!!!

• RiittaP

Pitkän aikaa näytti siltä, että kaikki rahat ovat menneet kankkulan kaivoon. Lainoja yritetään periä perintäfirman kautta 6kk ja sen jälkeen ne siirtyvät ulosottoon. Pari kuukautta menee oikeuden päätökseen ja vasta sitten alkaa homma pelittää. Minä olen nyt joidenkin lainojen kanssa päässyt tämän kuoleman laakson yli ja ulosoton kautta on alkanut tulla rahoja. Pari lainaa on tullut jo kokonaan korkoineen maksettua ja vaikka prosessi oli tooooooodella hidas, lopputulos on että lainat on maksettu alkuperäistä maksuaikataulua nopeammassa tahdissa.

Koska laina-ajat ovat pitkiä, lopputulosta on vielä tässä vaiheessa vaikea ennustaa. Mutta nyt kun on nähnyt että ajan kanssa tuo ulosotto puree, niin fiilis on jo paljon toiveikkaampi.

• kankkulankaivo

Minun ulosottoon menneiltä lainaajilta ei tipu senttiäkään takkaisin, niin persaukisia että suojaosuuden jälkeen ei jää perittävää.

• Oderiini

Minulla on Fixurasta laina 4000 , jota maksan aikataulussa, kuten asiat kuuluu tehdä.

Jos asiani alkaisivat mennä huonosti, maksaisin vertaislainan ensin kokonaan veks ihan vain sen vuoksi, että se on hyvä systeemi. Korkokin pienempi ainakin mun lainassa kuin missään keskisuuressa kulutusluotossa.

• dgddg

"Jos asiani alkaisivat mennä huonosti, maksaisin vertaislainan ensin kokonaan veks ihan vain sen vuoksi, että se on hyvä systeemi."
        Jos asiat menevät huonosti, sinulla ei välttämättä ole varaa maksaa lainaa. Pelkkä halu ei riitä, jos rahaa ei ole.

• Oderiini
        dgddg kirjoitti:

"Jos asiani alkaisivat mennä huonosti, maksaisin vertaislainan ensin kokonaan veks ihan vain sen vuoksi, että se on hyvä systeemi."
        Jos asiat menevät huonosti, sinulla ei välttämättä ole varaa maksaa lainaa. Pelkkä halu ei riitä, jos rahaa ei ole.

Aina on varaa maksaa tuollainen pikkusumma. Et tunne minua :)

• 6+10
        Oderiini kirjoitti:

Aina on varaa maksaa tuollainen pikkusumma. Et tunne minua :)

Jos aina on varaa maksaa tuollainen pikkusumma, mihin sitä lainaa tarvi alunperinkään?

• avoinperse

Hahaa sain fixurasta 5000 lainan! :D Nyt lähden ibizalle äkkilähdöllä! JA PERSAUKINEN EI MAKSA TEILLE TAKAISIN MITÄÄN

• joonass1

Lainaaja.fi on kyllä todella toimiva vertaislainapaikka! Hyviä kokemuksia sekä sijoitus että lainapuolelta, hyvät tuotot! Harmi että käyttäjät siirtyneet niin paljon tuonne Fixuran puolelle. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan sijoittajia myös lainaaja.fi:n puolella. Toimiva asiakaspalvelu, nopea siirrot ja tuotot. Ja en, en ole töissä lainaaja.fi:n puolella jos sitä mietitte :)

• Riitta P

Lainaajan puolella minäkin olen uskaltautunut lainaamaan hieman enemmän nettitutuille ja muille luotettavan oloisille hakijoille. Hommaa helpottaa, kun tutut vinkkaavat jos on sellaisen hakijan ilmoitus, joka on aiemmankin lainansa hoitanut. Käytännössä lainaan enää a) tutuille sijoittajille b) niille, joiden puolesta on hyvät todistajalausunnot (= tutut sijoittajat kertovat, että tämä tyyppi maksoi edellisen lainansa aikataulussa).

Ihme kyllä, Lainaajan puolelta ei ole luottotappioita tullut. Muutamasta lainasta selvisin tuurilla ja niiden jälkeen olen pysytellyt näissä, joista muilla on aikaisempia kokemuksia.

• aina on riski

Tuossa piilee ehkä jopa suurempi riski. Jos henkilö joutuu lainaamaan toistuvasti kallista rahaa, on hänen talous kuilun partaalla. Toivottavasti romahdus ei osu kohdallesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2470
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1071
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53