Olen liian tyhmä, ruma ja vanha että voisin kelvata ikinä kenellekään. Minut pitäisi tappaa, useimmat ihmiset toivovat että ajaisin rekan alle.
En voi ikinä kelvata kenellekään
27
305
Vastaukset
- Kylmät kädet
Tuo on aivan normaalia. Tuollainen ajattelutapa.
- wanha,eik nii kauni
Hei, halit sulle. Eipä asia nyt ihan noin ole.
Siinä mielessä vain se on, että sinä itse olet tätä mieltä itsestäsi, mutta kenelläkään sivullisella muulla ihmisellä ei todellakaan ole tuollaisia ajatuksia sinusta. Sinä olet Jumalan luoma ja sellaisenaan hyvä ja arvostettava. Kunpa vain saisit asian peilattua oikein elämäsi kokemusten ja tapaamiesi ihmisten kautta ja avulla.
Jos sinä nyt tosissasi noin sanot kuin aloituksessa, niin tajuat itsekin ettei tuollaista ajatusta sinusta todellakaan ole olemassa. Ajatus, käsitys, tuntemus on vain sinun, nyt just melkoisen epäluuloisessa ja masentuneessa päässäsi. Tässä on itrenkaisun (veren)makua suussa, voihhh!
Halit, ja hyvää yötä. Olisikohan huominen selkeämpi päivä. - M
En voi ikinä kelvata kenellekään. Olen tyhmä, ruma ja haiseva, kaikinpuolin vastenmielinen akka. Minut pätäisi tappaa.
- y5
Mistä se kenkä nyt puristaa? Onko joku sulle niin sanonut?
- ap
y5 kirjoitti:
Mistä se kenkä nyt puristaa? Onko joku sulle niin sanonut?
No kyllähän tuota kuulee kun miehet haukkuu... En sinänsä ihan ymmärrä tuota mutta yksinoleminen ahdistaa.
- en mäkään
Kuule jos kaikki mielestään tyhmät rumat vastenmieliset ihmiset delais pois,niin ei tänne monta ihmistä jäis...
pahinta on että itse ajattelet niin ja olet saanut itsesi uskomaan sen totuutena vaikka ei kukaan muu niin ajattelekaan
tolla alulla tarkotin,että harva on ulkonäköönsä ,luonteesennsa tapoihinsa tai käytökseensä aina 100% :n tyytyväinen - ap
en voi ikinä kelvata kenellekään
- kelpaat
Varmasti kelpaat. Usko pois, tässäkin maailmassa, tässä niin raa'assa ja julmassa maailmassa on joku, joka on sua varten luotu. On vaikeita aikoja, mutta se kirkkaampi päivä vielä koittaa. Pinnistele, koska se on sen arvosta. En tiedä sun elämästä mitään, kuka ikinä sielä kirjotatkaan, mutta tiedän että susta välitetään. Paina tää mielees, sua rakastetaan. En tunne sua, mutta välitän susta, ja siks haluun sulle vastata.
Ja jos tuntuu että ei ole mitään menetettävää, niin kokeile avata raamattu, kokeile rukoilla. Sä et menetä siinä mitään, mutta se saattaa antaa sulle enemmän kun koskaan tulisit tietämään. Meitä rakastatetaan, ihan oikeesti! Me ei olla yksin. SÄ KELPAAT! - ap
En ikinä. Kenellekään.
- pa
Mitäs vikaa sinkkuna olossa on? Ei yhtään mitään.
- ap
Mun ikäisen akan pitäis juhlia kymmenvuotishääpäivää kolmen kakaran kera. En kelpaa ikinä kenellekään.
- pa
So ? Mun ikäisen ukon pitäisi viettää lastenlasten synttäreitä. Mieluummin olen pysynyt sinkkuna. ei oo kukaan nalkuttamassa, : ) , syön mitä tykkään, siivoan joskus jos sille tuntuu....
- ap
Mä en haluaisi olla yksin.
- pa
Mullapa on skitsoidi pesoonallisuushäiriö ja haluan olla yksin.
Toisaalta voin myydä sulle moposkootterin ni pääset ihmnisten pariin.- ap
En mä semmosella välitä ajella. Myy se jollekin mopopojalle, tai -tytölle.
- pa
Heh, eiköhän sopiva ostaja aikanaan kohdalle osu.
Pointti on se, ettei laita itseään mihinkään sterotypiseen laatikkoon, mistä ei näe ulos.
Riittää, että kulkee silmät auki- eikä etsi.
Se on ollut rasittavaa, kun ei edes roskapussia voi joskus viedä ilman naisten ehdottelua. Tämä on tosi juttu. Olen kyllä tehnyt selväksi ei-kiitos-kantani. Nykyään saan olla rauhassa. =) - ap
Mäkin haluaisin ehdotella yhdelle miehelle. Sillä ei ole aavistustakaan mun ehdotteluhaluistani.
- uhjikol
Mun pitäisi tappaa itseni
- jikoölpäåö
Mun pitäisi tappaa itseni.
- etryui
- hui9o0p+
etryui kirjoitti:
- asfasfdsf
hui9o0p+ kirjoitti:
Kuka on käskenyt tappaa? Jos joku muu nini haistata sille pitkät ja elä ihan piruuttase vaan edelleenkin.
Jos taas itse oot käskenyt tappaa itses, niin mieti vähän että kuka oikeen luulet olevas? Että muka olet niin viisas ja kyvykäs että sinä osaat päättää kuka saa elää ja kenen pitää kuolla? Eikö muka maailmassa ole pahempia ihmisiä joiden pitäisi kuolla ennemmin kuin sinun? Mikset vaan jatkaisi elämää ja yritä tehdä jotain pientä hyvää niillä mahdollisuuksilla joita sinulla on?
- ftyguihojkp
En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään. En voi ikinä kelvata kenellekään.
- afdsfdasf
Tarviit jotain muuta ajateltavaa, mene lukemaan vaikka sarjakuvia tai jotain.
http://www.sarjis.info/
- nihjpokölp
En voi ikinä kelvata kenellekään.
- ghjuikop
en voi ikinä kelvata kenellekään. en voi ikinä kelvata kenellekään. en voi ikinä kelvata kenellekään. en voi ikinä kelvata kenellekään.
- riuttala76
No itse oon jo pidemmän aikaa tapaillut 17-vuotta itseäni vanhempaa rumaa ja tyhmää naista. Täysin mun pohjanoteeraukseni, mut aina luokseen houkuttelee lupaamalla tarjota ilmaista juotavaa ja vaikka en sitä kehu enkä juuri muutenkaan yritä miellyttää, niin kovasti vaan mun seurasta tuntuu pitävän. Oon sen verran rasittavaksi pummiksi jo ajan kanssa tullut et vähän kehnompikin kaveri on ok. jos mua jaksaa sentään katsella ja vielä lähtiessä tekstiviestillä kiittää seurasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636