mitäköhän teen pieleen. en saa serverille laitettuani .jpg:tä näkyviin tällä rivillä:
omalla koneella suostuu näyttämään.
tämä taas näkyy nätisti kuten ennenkin
olen tarkistanut että pitäisi olla varmasti tuolla ja tuolla nimellä kuin rimpsussani, kaikki serverin lisäkilkkeet pitäisi olla päällä.
ja taas joku newb kyselee :O
4
108
Vastaukset
Sulla on varmaankin kenoviiva vinoviivan paikalla siinä koodissa, jonka Suomi24 söi pois.
Vinkki: URLeja edes Suomi24 ei (vielä) riko, ainakaan pahasti.- ggdgfgdfg
Veikkaan että siinä oli img-tagit html koodeineen ja ne suomi24 söi pois :) \\\ /// mutta onhan tuo yksi hyvä asia varmistaa kuitenkin.
Tällä tiedolla ei nyt voi aloittajaa paljon auttaa :/ ggdgfgdfg kirjoitti:
Veikkaan että siinä oli img-tagit html koodeineen ja ne suomi24 söi pois :) \\\ /// mutta onhan tuo yksi hyvä asia varmistaa kuitenkin.
Tällä tiedolla ei nyt voi aloittajaa paljon auttaa :/Tietysti oli jotain tägejä, mutta minä siis kerroin, mikä oli vikana: kuvan URLissa img-tägin src-määritteessä oli ”\” kun pitää olla ”/”. Siis esimerkiksi src=”foo\bar.jpg”, kun pitää olla src=”foo/bar.jpg”.
Tai no voi se olla jotain muutakin. Palvelin lähettää väärän Content-Type-otsakkeen? Tiedosto on siirretty ns. Ascii-moodissa? Tiedosto meni sittenkin väärään paikkaan? Suojaukset on väärät, maailma ei näe? Mainostensuodatin suodattaa kuvan pois? Arvaillaan lisää, tää on kivaa!- hggfhgfh
Yucca kirjoitti:
Tietysti oli jotain tägejä, mutta minä siis kerroin, mikä oli vikana: kuvan URLissa img-tägin src-määritteessä oli ”\” kun pitää olla ”/”. Siis esimerkiksi src=”foo\bar.jpg”, kun pitää olla src=”foo/bar.jpg”.
Tai no voi se olla jotain muutakin. Palvelin lähettää väärän Content-Type-otsakkeen? Tiedosto on siirretty ns. Ascii-moodissa? Tiedosto meni sittenkin väärään paikkaan? Suojaukset on väärät, maailma ei näe? Mainostensuodatin suodattaa kuvan pois? Arvaillaan lisää, tää on kivaa!Minun arvaus on että kuvan polku oli c:\users\foo\documents\ eli viitattiin paikalliselle koneelle.
Vinkki: kannattaa käyttää suhteellisia polkuja jos et kuvia laita erilliselle mediapalvelimelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464975- 703032
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2991936Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621780Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331157Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137