Tuohan on nyt Subilta tullut, mutta sehän on uusinta? Jos joku on nähnyt ko. sarjan kokonaan, niin voisi kertoa mistä siinä oikein on kysymys. En ole ihan perillä siitä.
Piru irti
3
2819
Vastaukset
- Kalmo
Semmonen kauhusaippuahan se oli. Juonikuvioita on paha ryhtyä selittämään, mutta kokonaisuutena homman nimi oli suunnilleen se, että Trinityn kaupungin paha (kirjaimellisesti) sheriffi pyrkii ottamaan huostaansa pojan, jolla on yliluonnollisia kykyjä, joita voi käyttää sekä hyvään, että pahaan. Poikaa houkutellaan puolelle jos toiselle. Yksi hyvistä on pojan sisaren aave.
- Lucas
Todella aivan paras sarja! Ja todella aliarvostettu.
- uusintaa toivoen
Sarja muistui mieleen, kun huomasin, että sheriffi Lucas Buckin roolissa ollut Gary Cole on tuossa Nelosen Good Wife-sarjassa.
http://www.imdb.com/title/tt0111880/?ref_=nm_flmg_act_114
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161