Ikaalisten puolella samanlainen ketju, eli missä hämeenkyrön kaupassa on hyvä palvelu ja paras myyjä, mielestäni final ykkösessä on hyvää palvelua..
Hämeenkyrön paras asiakas palvelia
17
1285
Vastaukset
- Observer 87
Suomen kieli on vaikea oppia. Yhdyssanatkin saattavat tuottaa vaikeuksia.
- oppi kaada
Jokin kieliopin opettaja vai, kun niin nasevasti sanailet.
- veshut
etkö ymmärtänyt kysymystä?
- Finaalissa
on mukava asioida. kannatan.
- ulkopaikkakuntalaine
Mikä paikka tuo Final 1 on?
- Pizzeria ja
kebab-ravintola Kyröskosken keskellä Valtakadun varressa. Tilava ja valoisa, mukavat myyjät / kokit ja maukkaat tuotteet.
Tulinen kastike tosin saisi olla huomattavasti tulisempaa.
Hinnatkin ihan kohdallaan.
t: Kanta-asiakas
- rattojaska
R-kioski ja se mies myyjä
- lässynlää
Joo se miesmyyjä on niin ihku kun se kauppaa suolasta TAI makeeta TAI tulta TAI kenoo TAI lottoo TAI....
Niin ihku että en ole enää kahteen vuoteen ärrällä poikennut.
- Rapajuoppon
Viinakaupan myyjä ja hyvät viinat. Aina kolahtanu hyvin päähän.
- huksu12
Sammutin kauppias Mika on hyvin mukava palvelija.
- turhamuro
Ja tosi huumorin tajunen
- Sokosmarket
Sokos marketissa on hyvä palvelu. Ilo poiketa siellä aina ohi mennessään.
- alko.on.paras
Eipä taida Hämeenkyröstä löytyä mitään Sokosmarkettia! Ei tarvitsisi korpipitäjässä ruveta isottelemaan!
- pullonelonen
Pub koskenwoiman Perkko on paras
- Tiltuonparas
K-SuPerin Tiina on paras asiakaspalvelija jo Esson ajoilta alkaen, sitä luonnollisuutta parhammillaan.....
- Finaalissa
on hyvä palvelu.
Eikä Sarvessakaan ole moittimista!
Kosken Woimassa olen käynyt vaan kerran, joten en vielä ota isompaa kantaa. OK paikka. - eisittehä
Kirkonkylän okservatorion hoitaja on parasta aaaaaryhmää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579