Katso video monta kertaa, niin näet mitä tapahtuu. Täysin raukkamainen takaapäin teko.
Vauhtia ei ollut eli ei verrattavissa mihinkään aiemmin liigassa tapahtuneeseen. Et ole ilmeisesti seurannut jääkiekkoa etkä itse pelannut.
Olen pelannut 3v asti ja nyt ikä 50v. pelannut joka tasolla ja en ikinä nähnyt yhtä raukkamaista tekoa. Pelaan itse kovaa ja kunnioitan vastustajaa, mutta tämä rättipää osama tulee saamaan vielä tuomion joka suunnalta, ei kannata pelata Suomessa enää ja tietää sen itsekin. Tollanen jätkä pitää poistaa täältä kentiltä!
Yritin pellelle soittaa, mutta tietty ei vastannu, oli varmaan muitakin soittajia.
Miksi et Ben Amor vastaa???? Et kauaa....................................................
Jäätölö/Ben Amor
ilko
1
56
Vastaukset
- Neitejä
Ei Semir yksin ole syyllinen Peltosen pieksemiseen. Kyllä Jokerien johto nyt on käskyttänyt ja pistänyt Semirin vastuuseen. Hienoa Lämsä ja Valtonen näinkö niitä kannuksia haetaan. Koko jääkiekko yleisö nauraa teille. Jos Hjallis on fiksu, niin hän selvittää tämän ja vaihtaa valmennus kaksikon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540