ETSITÄÄN AVUSTAJIA TV-SARJAAN
Fisher King Production kuvaa Helsingissä ja Turussa 12-osaista TV-sarjaa Nymfit. Etsimme kuvauksiin avustajia Helsingin kuvausjaksoille:
17.-21.9.
- Suomalaisia ja kansainvälisiä, n. 16-60v. miehiä ja naisia mm. ravintolan ja liikkeiden asiakkaiksi, ohikulkijoiksi sekä muihin avustajatehtäviin.
1.-26.10.
- Paljon nuoria n. 18-30v. suomalaisia sekä kansainvälisiä miehiä ja naisia mm. opiskelijoiksi luennoille, yliopiston kahvilaan, juhlijoiksi ja moniin muihin avustajatehtäviin.
15.11.-13.12.
- 16-60v. miehiä ja naisia moniin erilaisiin avustajatehtäviin
- Ulkomaalaisia / ulkomaalaisen näköisiä miehiä ja naisia
- Nuoria, n. 18-30v. miehiä ja naisia yliopisto-opiskelijoiksi
Kuvaukset ovat arkipäivinä edellä mainittuina ajankohtina Helsingissä.
Kuvaukset kestävät avustajien osalta muutamasta tunnista päivään, riippuen roolista.
Korvauksena avustamisesta 2 Finnkinon elokuvalippua / kuvauspäivä.
Lähetä hakemus: [email protected]
Laita hakemukseen seuraavat tiedot:
Oma nimesi
Yhteystiedot (puhelin, sähköposti)
Syntymävuosi
Pituus ja paino
Vaatekoko ja kengän koko
Liitä mukaan 2 tuoretta valokuvaa itsestäsi (kasvokuva ja kokokuva)
Kerro myös, mikä olisi sinulle paras ajankohta tulla avustajaksi
Lisätiedustelut:
2.apulaisohjaaja Helsinki
Saku Suksi
[email protected]
044 7573000
http://www.fisherking.fi/?p=44
Etsitään AVUSTAJIA TV-sarjaan!
2
1036
Vastaukset
- AN79
En muista kuulleeni tuosta sarjasta, mutta nuo kuvaukset ovat työpaikkani lähellä Helsingissä. Nymfeistä olen lukenut lähinnä sarjakuvista.
- uvpycoyx
Äygpyfpyf murisuttaa ylipaljon ku oon 13 ja oon vrm tunnin yrittäny ettii jotai mut turhaan. Luulin et tää ois joku mut ei oo mun ikäsille. No ei mun äiti vrm ees haluu must näyttelijää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490