olen 150 -160 cm pitkä ja shettis on 105cm korkea olenko liian pitkä sille??
olenko liian pitkä??
6
125
Vastaukset
- tietäväinennaikkonen
Kyllä.
- minäwaa
Olet sille jo liian pitkä): Suosittelen ponin vaihtamista/myymistä. Jos haluat uuden voisit vaihtaa sen. JOs et halua luopua siitä voit ajaa,taluttaa,juoksuttaa ja pitää poni agilityä sen kanssa (;
- Feuro
Olet liian pitkä. Etsi nopeasti uusi poni, ellet halua menettää ryhtiä tämän takia!
- YLIPITKÄ!
Olet liian pitkä. Itse olen 166cm ja painoa 47kg ja olisin hankkinut 158cm korkean hevosen mutta olen kuulemma liian pitkä sillekkin.
- _katherine-
150cm ei ole vielä paha pituus tuon korkuiselle ponille, mutta 160cm on jo ihan liikaa.
- sheturakas<3
Olet jo aika pitkä. Huomaat kyllä itse milloin poni on liian pieni. Mutta ei se poni kuole jos mene silloin tällöin sillä enimmäksee se haittaa sinua itseäsi. Asiat on tapaus kohtaisia koska kukaan poni tai ihminen ei ole samanlainen. Kaikki ovat eri muotosia ja pitusia ja paksuisia. Jos tunnut pystyväsi mennä ponilla joskus niin mene. Mutta voit tehdä sen kanssa paljon muutakin. Mutta kannattaa vaihtaa pikkuhiljaa isompaan poniin. Se voi tuntua kamalalta kun on liian iso mutta elämä jatkuu. Tiedän kokemuksesta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2153647Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen143519Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä912608Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman122199Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling592160Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.111919Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue481745- 901601
- 791207
- 721163