Uusi ilmiö on ettei 3€/kk kännykällä luotu WIFI verkko pysy enää pystyssä puolta tuntia kauempaa - miksi?
No noita kortteja 3€/kk on 2, mutta saa jatkuvasti nyt käynnistellä!
Olisko joku "huono yhteys kannattaa uusia" kamppanja?
Tämä rajoitukseton yhteys maksaa 36€/v, (tai kun 2 niin 72€, mutta toinen on tabletissa päivisin eli 2-yhteyttäon tarpeen).
Vaihtoehdoksi alkaa tuntua painostus 2 / 12kk / 20€ = 480€/v?
Onko kyse paikallisesta verkon kuormituksesta - ja siksi alan tippua jatkuvasti pois verkosta? Vai onko muilla samaa huomiota heikentyneestä halvasta nettiyhteydestä?
Saunalahti nettiyhteys pätkii ja katkeilee
Mikko Vilkastus
1
394
Vastaukset
- xxx.com.fi
"kännykällä luotu WIFI verkko"
Ylläolevat sanat tarkoittaa suomenkielellä " Ei mitään mahdollisuutta että toimisi"
Miksi et voi hommata aitoa internet yhteyttä? Miksi pelleillä ja sitten valittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873