minä olen vain ihminen niinkuin sinäkin..

apua tarvitseva

mun elämä on aika sekavaa..oon yhes yhen pojanka.mun tuntuu..aika oudolta..se jätkä on unelma mut kummiski..se on jotenki liian kiltti..mut en haluu menettää sitä,mut mieles on kum.yx toinenki..varattu!!!

7

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep

Jos se jäbä on kiltti sulle ja sä tykäät siitä, niin seurustele sen kans. Jätä kaikki muut unelmat pois!

• *S*

Mul OLI kans jätkäkaveri, joka oli erittäin hellä, kiva ja ihana, se osas käsitellä mua, mut mäkin ajattelin toisia, yritin kyllä päästä eroon ajatuksistani, mutta... Nyt me ei enää olla yhdessä, se on yhen toisen muijan kaa, mul on ollu yhdenillan juttuja, etsin varmaan sitä samaa hellyyttä ku mä siltä sain. Mut eihän sitä irtosuhteista ikinä saa. Mut nyt oon päättäny, et mä haluun sen jätkän takasin, hinnalla millä hyvänsä!! Mä tiedän, ettei se rakasta sen nykystä tyttöystävää!!! Mä tiedän sen, en jaksa kyl selittää syytä, mut anyway. Elä elämääs onnellisesti sun jätkäkaverin kaa niin kauan ku teiän suhde toimii!!!! TSEMPPIÄ!!!

• *samassa tilanteessa ollut*
        *S* kirjoitti:

Mul OLI kans jätkäkaveri, joka oli erittäin hellä, kiva ja ihana, se osas käsitellä mua, mut mäkin ajattelin toisia, yritin kyllä päästä eroon ajatuksistani, mutta... Nyt me ei enää olla yhdessä, se on yhen toisen muijan kaa, mul on ollu yhdenillan juttuja, etsin varmaan sitä samaa hellyyttä ku mä siltä sain. Mut eihän sitä irtosuhteista ikinä saa. Mut nyt oon päättäny, et mä haluun sen jätkän takasin, hinnalla millä hyvänsä!! Mä tiedän, ettei se rakasta sen nykystä tyttöystävää!!! Mä tiedän sen, en jaksa kyl selittää syytä, mut anyway. Elä elämääs onnellisesti sun jätkäkaverin kaa niin kauan ku teiän suhde toimii!!!! TSEMPPIÄ!!!

Et sä voi olla jätkän kans, jota sä et todellisuudessa rakasta!Se on väärin sua itteäs kohtaan, ja ennenkaikkea sitä jätkää kohtaan!

Seurustelu ei tunnu samalta, jos sä seurustelet jätkän kans, jota et rakasta(ja mietit samalla, että oispa se toinen jätkä mun kans, eikä tää)
        kuin se, että seurustelet jätkän kans,jota rakastat(ja ajattelet vain sitä!)

Mutta toisaalta, päätös on yksin sinun!
        Älä hätiköi päätöksessäsi, vaan mieti, mitä sydämmesi sanoo!

ilmoita meille sitten kun olet päätöksesi tehnyt, että mikä se oli..=)

TSEMPPIÄ!!

• eräs...liian kiltti...

JUST!!! jos se jätkä on kiltti niin piä siitä
        kii!!! mistä muka löyät nykyään tarpeex kiltin
        jätkän???!

• mä vaa..

Mun neuvo: TOINA NAINEN EI OO ESTE, VAAN
      HIDASTE!!!
      mut muista myös että jos sun nykyinen on kiltti
      niin piä siitä kii!!! kilttejä on nykyään niin
      harvassa!!! mulla oli ennen sellanen ja jätin
      sen, nykyään kaduttaa vaikka en oo enään siitä
      kiinnostunu mut se OLI NIIN KILTTI!!!

• simpson200

joku on ihminen joku on elain ja joku on sekotus

• marjaterttu-a-123

Kirjoitan tässä vain umpimähkään, sillä olen niitä mummoja jotka vasta harjoittelevat tietokoneen käyyttöä. Koeilen saanko viestini läpi. Seurustelkaa ihmiset nuorina, kun on vanha ja jää yksin vaivojensa kanssa, elämä on kovaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1519
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1315
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      208
      1281
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1265
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1080
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      913
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      828
    Aihe