mun elämä on aika sekavaa..oon yhes yhen pojanka.mun tuntuu..aika oudolta..se jätkä on unelma mut kummiski..se on jotenki liian kiltti..mut en haluu menettää sitä,mut mieles on kum.yx toinenki..varattu!!!
minä olen vain ihminen niinkuin sinäkin..
7
457
Vastaukset
- jep
Jos se jäbä on kiltti sulle ja sä tykäät siitä, niin seurustele sen kans. Jätä kaikki muut unelmat pois!
- *S*
Mul OLI kans jätkäkaveri, joka oli erittäin hellä, kiva ja ihana, se osas käsitellä mua, mut mäkin ajattelin toisia, yritin kyllä päästä eroon ajatuksistani, mutta... Nyt me ei enää olla yhdessä, se on yhen toisen muijan kaa, mul on ollu yhdenillan juttuja, etsin varmaan sitä samaa hellyyttä ku mä siltä sain. Mut eihän sitä irtosuhteista ikinä saa. Mut nyt oon päättäny, et mä haluun sen jätkän takasin, hinnalla millä hyvänsä!! Mä tiedän, ettei se rakasta sen nykystä tyttöystävää!!! Mä tiedän sen, en jaksa kyl selittää syytä, mut anyway. Elä elämääs onnellisesti sun jätkäkaverin kaa niin kauan ku teiän suhde toimii!!!! TSEMPPIÄ!!!
- *samassa tilanteessa ollut*
*S* kirjoitti:
Mul OLI kans jätkäkaveri, joka oli erittäin hellä, kiva ja ihana, se osas käsitellä mua, mut mäkin ajattelin toisia, yritin kyllä päästä eroon ajatuksistani, mutta... Nyt me ei enää olla yhdessä, se on yhen toisen muijan kaa, mul on ollu yhdenillan juttuja, etsin varmaan sitä samaa hellyyttä ku mä siltä sain. Mut eihän sitä irtosuhteista ikinä saa. Mut nyt oon päättäny, et mä haluun sen jätkän takasin, hinnalla millä hyvänsä!! Mä tiedän, ettei se rakasta sen nykystä tyttöystävää!!! Mä tiedän sen, en jaksa kyl selittää syytä, mut anyway. Elä elämääs onnellisesti sun jätkäkaverin kaa niin kauan ku teiän suhde toimii!!!! TSEMPPIÄ!!!
Et sä voi olla jätkän kans, jota sä et todellisuudessa rakasta!Se on väärin sua itteäs kohtaan, ja ennenkaikkea sitä jätkää kohtaan!
Seurustelu ei tunnu samalta, jos sä seurustelet jätkän kans, jota et rakasta(ja mietit samalla, että oispa se toinen jätkä mun kans, eikä tää)
kuin se, että seurustelet jätkän kans,jota rakastat(ja ajattelet vain sitä!)
Mutta toisaalta, päätös on yksin sinun!
Älä hätiköi päätöksessäsi, vaan mieti, mitä sydämmesi sanoo!
ilmoita meille sitten kun olet päätöksesi tehnyt, että mikä se oli..=)
TSEMPPIÄ!! - eräs...liian kiltti...
JUST!!! jos se jätkä on kiltti niin piä siitä
kii!!! mistä muka löyät nykyään tarpeex kiltin
jätkän???!
- mä vaa..
Mun neuvo: TOINA NAINEN EI OO ESTE, VAAN
HIDASTE!!!
mut muista myös että jos sun nykyinen on kiltti
niin piä siitä kii!!! kilttejä on nykyään niin
harvassa!!! mulla oli ennen sellanen ja jätin
sen, nykyään kaduttaa vaikka en oo enään siitä
kiinnostunu mut se OLI NIIN KILTTI!!! - simpson200
joku on ihminen joku on elain ja joku on sekotus
- marjaterttu-a-123
Kirjoitan tässä vain umpimähkään, sillä olen niitä mummoja jotka vasta harjoittelevat tietokoneen käyyttöä. Koeilen saanko viestini läpi. Seurustelkaa ihmiset nuorina, kun on vanha ja jää yksin vaivojensa kanssa, elämä on kovaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524387S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1114209Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434120Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693968- 853394
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673279IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291140