minä olen vain ihminen niinkuin sinäkin..

apua tarvitseva

mun elämä on aika sekavaa..oon yhes yhen pojanka.mun tuntuu..aika oudolta..se jätkä on unelma mut kummiski..se on jotenki liian kiltti..mut en haluu menettää sitä,mut mieles on kum.yx toinenki..varattu!!!

7

449

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep

Jos se jäbä on kiltti sulle ja sä tykäät siitä, niin seurustele sen kans. Jätä kaikki muut unelmat pois!

• *S*

Mul OLI kans jätkäkaveri, joka oli erittäin hellä, kiva ja ihana, se osas käsitellä mua, mut mäkin ajattelin toisia, yritin kyllä päästä eroon ajatuksistani, mutta... Nyt me ei enää olla yhdessä, se on yhen toisen muijan kaa, mul on ollu yhdenillan juttuja, etsin varmaan sitä samaa hellyyttä ku mä siltä sain. Mut eihän sitä irtosuhteista ikinä saa. Mut nyt oon päättäny, et mä haluun sen jätkän takasin, hinnalla millä hyvänsä!! Mä tiedän, ettei se rakasta sen nykystä tyttöystävää!!! Mä tiedän sen, en jaksa kyl selittää syytä, mut anyway. Elä elämääs onnellisesti sun jätkäkaverin kaa niin kauan ku teiän suhde toimii!!!! TSEMPPIÄ!!!

• *samassa tilanteessa ollut*
        *S* kirjoitti:

Mul OLI kans jätkäkaveri, joka oli erittäin hellä, kiva ja ihana, se osas käsitellä mua, mut mäkin ajattelin toisia, yritin kyllä päästä eroon ajatuksistani, mutta... Nyt me ei enää olla yhdessä, se on yhen toisen muijan kaa, mul on ollu yhdenillan juttuja, etsin varmaan sitä samaa hellyyttä ku mä siltä sain. Mut eihän sitä irtosuhteista ikinä saa. Mut nyt oon päättäny, et mä haluun sen jätkän takasin, hinnalla millä hyvänsä!! Mä tiedän, ettei se rakasta sen nykystä tyttöystävää!!! Mä tiedän sen, en jaksa kyl selittää syytä, mut anyway. Elä elämääs onnellisesti sun jätkäkaverin kaa niin kauan ku teiän suhde toimii!!!! TSEMPPIÄ!!!

Et sä voi olla jätkän kans, jota sä et todellisuudessa rakasta!Se on väärin sua itteäs kohtaan, ja ennenkaikkea sitä jätkää kohtaan!

Seurustelu ei tunnu samalta, jos sä seurustelet jätkän kans, jota et rakasta(ja mietit samalla, että oispa se toinen jätkä mun kans, eikä tää)
        kuin se, että seurustelet jätkän kans,jota rakastat(ja ajattelet vain sitä!)

Mutta toisaalta, päätös on yksin sinun!
        Älä hätiköi päätöksessäsi, vaan mieti, mitä sydämmesi sanoo!

ilmoita meille sitten kun olet päätöksesi tehnyt, että mikä se oli..=)

TSEMPPIÄ!!

• eräs...liian kiltti...

JUST!!! jos se jätkä on kiltti niin piä siitä
        kii!!! mistä muka löyät nykyään tarpeex kiltin
        jätkän???!

• mä vaa..

Mun neuvo: TOINA NAINEN EI OO ESTE, VAAN
      HIDASTE!!!
      mut muista myös että jos sun nykyinen on kiltti
      niin piä siitä kii!!! kilttejä on nykyään niin
      harvassa!!! mulla oli ennen sellanen ja jätin
      sen, nykyään kaduttaa vaikka en oo enään siitä
      kiinnostunu mut se OLI NIIN KILTTI!!!

• simpson200

joku on ihminen joku on elain ja joku on sekotus

• marjaterttu-a-123

Kirjoitan tässä vain umpimähkään, sillä olen niitä mummoja jotka vasta harjoittelevat tietokoneen käyyttöä. Koeilen saanko viestini läpi. Seurustelkaa ihmiset nuorina, kun on vanha ja jää yksin vaivojensa kanssa, elämä on kovaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      118
      5705
    2. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      153
      5524
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      54
      4374
    4. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      88
      3844
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3841
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      33
      3670
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      57
      3408
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      226
      2694
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2403
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1319
    Aihe