KEPUn Juha Sipilän esiintyminen tänä aamuna oli suurimmaksi osaksi täydellistä KEPUlaista läpäläpää. Yksi asia kuitenkin yllätti positiivisesti:
Juha Sipilä oli sitä mieltä, että euron kriisimaiden tukeminen on järkevää. Hänen mielestään valtiovarainministeri Jutta Urpilaisen neuvottelemat vakuudet ovat erinomainen asia Suomen kannalta.
Mahtaa tämänkin palstan KEPUleita nyt ottaa pattiin, koska KEPUn uusi pj on täysin eri mieltä kuin tämän palstan tolliskot.
KEPUn Sipilä kannatti Urpilaisen neuvottelemia vakuuksia
19
88
Vastaukset
- kuningasartturi
vi..ttuáko se sulle kuuluu,
- ex-keskustalainen
Kuka on väittänytkään ettei keskusta halua tukea EU:n hulttiomaita?
- kepu syyllinen
Ei kukaan, jos tarkkoja ollaan ja muistellaan Kiviniemen aikaa.
Niin SIELTÄHÄN SE TUKIEN JAKAMINEN ALKOI.
MARIN suosiollisella avustuksella. - U Jutta
Minun eu-tuki rako vain leviää.
- < (((( ><
" Vakuudet oli parempi kuin ei mitään " , sanoi Sipilä ja jatkoi: "mutta vakuuskeskustelu vei keskustelun itse asiasta sivuraiteelle " .
Ketjun aloittaja ei ilmeisesti ole kuunnellut haastattelua kunnolla.- Lessunaama
"Vakuudet oli parempi kuin ei mitään"
Sipiiän haastattelua en ole kuunnellut (en ole avaaja), mutta Soini on sanonut noin. Ehkä Sipiläkin?
Kepu ei halunnut mitään vakuuksia ollessaan pääministeripuolue. Nythän se on täysin hakoteillä ja huutelee mitä milloinkin kuta kulloinkin milloin kenenkin suulla vailla mitään ratkaisua siihen ongelmaansa, että sen kannatus kaikkoaa. Kannatusta yritetään nostaa sillä keinoin, että kerrotaan hallituksen toimivan väärin. Mitään konkreettista ei anneta vaihtoehdoksi, vaikka Sipilä on näemmä tänään lukemani perusteella lupuaillut kaikkea kaunista (Sipilä haluaa sitä ja tätä). Se on sata varma. että vaikka ukko olisi Suomen diktaattori, ei sillä silti olisi keinoja toteuttaa lässytyksiään. Liekkö haluakaan?
- Hoh, hoh, hooooooooo
Mutta elättivareshan valehtelee. Tässä urea-aivon tuotosta
http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=profile;area=statistics;u=50 - ex-keskustalainen
Keskusta turvautuu samaan kuin SDP. Luvataan kaikki mikä nostaa kannatusta. Onneksi on perussuomalaiset jotka ovat vaihtoehto keskustalle ja SDP:lle
Tiedetään kyllä, etteivät perussuomalaiset lupaa enää mitään. Lupauksista luovuttiin samalla, kun kieltäydyttiin tarjolla olleesta hallitusvastuustakin.
- persulupaus=0
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Tiedetään kyllä, etteivät perussuomalaiset lupaa enää mitään. Lupauksista luovuttiin samalla, kun kieltäydyttiin tarjolla olleesta hallitusvastuustakin.
Persut lupaavat vain puheenjohtajien paikkoja toisilleen ja lopuksi riitelevät kenelle se lopuksi kuulukaan.
- Onneks on vaihtoehto
Jos vaihtoehtoja ei olisi, se olisi varsin huono juttu. Demokratiaa parempaa järjestelmää ei nimittäin ole käsittääkseni keksitty, vaikka siinäkin on puutteensa. Demokratia takaa myös yksilölle sen harkinnan vapauden, onko perussuomalaiset kannattamisen arvoinen? Jokainen päättää itse. Itse olen päättänyt, että kepulainen ei ääntäni saa. Persuihinkaan ei oikein voi luottaa, koska oletan sen nykyisen kannatuksenkin johtuvan vain siitä, minkä täällä eräs haukuttu kirjoittaja jo aiemmin kirjoitti. Persut tarjoaa yksinkertaisille ihmisille yksinkertaisia iskulauseita, joilla ei ratkaista mitään..
- muistipelaa
Eikös Kepu livennyt lopullisesti suuren rahan puolelle silloin kun kepulaiset käänsivät selkänsä Jäätteenmäelle ja antoivat lipposlaisten erottaa hänet.
- hyvä hallitus
Löytää se Sipilän tapainen sokea kanakin joskus jyväsen.
- Asko Eho
Sipilä oli täysin munaton haastattelussa. Hän on näköjään ymmärtänyt ettei pienimmän oppositiopuolueen edustajalla voi olla mielipiteitä.
- terkut Rovaniemeltä
Sipilän ainoa tehtävä on toimia kuolevan Kepun saattohoitajana.
- kysyvä?
Mainostiko Sipilä haastattelussa firmoihinsa valtiolta kahmittuja miljoonatukiaisia?
- voi tokkiinsa...
Ei sentään kehdannut...
- jarmojtuokko.
voi tokkiinsa... kirjoitti:
Ei sentään kehdannut...
Sipilän nössön kuoren alla piilee ahne ja häikäilemätön oman edun tavoittelija.
- hyvä näin
Fiksu kaveri tuo Sipilä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892