Evoluutikot eivät ymmärrä biokemian perusteita

221

jokainen biokemiaa rehellisesti tutkinut on kreationisti: tuollaistta ei synny itsestään.

5

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No true scotsman-argument ftw!

    • jehovan kuva

      Rehellisiä ihmisiä on biokemiassakin murheellisen vähän.

      • Apo-Calypso

        Älä murehdi, Behen ja Leisolan kaltaisia taikuskoisia ja epärehellisiä pellejä on surkean vähän myös biokemistien joukossa.


    • karvainen apina

      Biokemia onkin yksi kreationismin kulmakivistä.

      Ei biokemiallisia reaktioita voi syntyä sattumalta vaan joku ne on suunnitellut. Esimerkiksi proteiinisynteesi on niin monimutkainen prosessi ettei se voi syntyä sattumalta. Tätä eivät evokit koskaan ajattele vaan he kuuntelevat gurujen ilosanomaa ja heidän voimauttavan kohtaamisen jälkeen levittävät Oppia, tätä salakavalaa tieteenvastaista evohypoteesia hatusta vedettyjen pitkien ajanjaksojen kuorrutuksella.

      • "Biokemia onkin yksi kreationismin kulmakivistä."

        Ja siksipä kreationismi kumoutuukin.

        "Ei biokemiallisia reaktioita voi syntyä sattumalta vaan joku ne on suunnitellut."

        Biokemialliset reaktiot eivät tapahdu sattumalta, vaan luonnonlakien mukaisesti.

        "Esimerkiksi proteiinisynteesi on niin monimutkainen prosessi ettei se voi syntyä sattumalta. Tätä eivät evokit koskaan ajattele vaan he kuuntelevat gurujen ilosanomaa ja heidän voimauttavan kohtaamisen jälkeen levittävät Oppia, tätä salakavalaa tieteenvastaista evohypoteesia hatusta vedettyjen pitkien ajanjaksojen kuorrutuksella."

        Haha. Kuuntelisit sinäkin, ettet jatkuvasti hakkaisi päätäsi seinään: kukaan ei luule, että nykyinen proteiinisynteesi olisi syntynyt sattumalta. Todisteiden mukaan se nimittäin on pitkällisen muuntelun ja valinnan tulosta. Opettele ensin miten evoluutioteorian mukaan asiat ovat tapahtuneet ja miten eivät, ennen kuin esität mietelmiäsi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe