Crossin öljy

Tietämätön

Heps minulla on madcow 125cc crossipyörä. Ja olisin ostamassa siihen öljyä. Se on 4-tahti, Mikä öljy sopii? Käykö tommonen perus täyssynteettinen moottoriöljy diesel ja bensiini koneille? Tokmannissa myydään Teboilin gold s 5w-40? käykö se?

Käykö tommen nesteen 10w30 ja 10w40 öljy? Mikä soveltuu mm hydrauliikka öljyksi.

9

14309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön

Moikka taas Käykö tommonen maatalouskoneiden yleiöljy neste farm universal 10w-30?

• dfgdfg

Moottoreihin on tapana laittaa moottoriöljyä - tuo moottori ei ole hydraulikoneikko eikä maatalouskone.

Katso käsikirjasta minkä tyyppistä öljyä se pyytää. Jos ei ole manuaalia kysy liikkeestä joka noita myy.

• valitsisin tuon
    • hesu.
    • Tietämätön
      • gdgf4444

Onko sulla traktori tai maatalouskone?

• Niinpäsniin

Onko tämä provo vai mikä? Tietysti moottoripyöriin pitää laittaa moottoripyöräöljyä. Niissä yleensä on kytkin öljykylvyssä, ja se vaatii omat ominaisuutensa öljyltä. Merkillä ei ole niin väliä, mutta siis 4-tahti moottoripyörän öljyä, ei mitään maatalouskoneöljyä, vaikka tiedänkin joidenkin laittavan pyöriinsä raskaaseen diesel-kalustoon tarkoitettua Mobil Delvacia. Litran purkki yleensä riittää kevarin moottorin öljynvaihtoon, joten kalliiksi se ei tule. Litran purkit moottoripyöräölyä maksavat alkaen n.6 euroa. Ja sellaisen purkin saa vaikkapa lähimmästä autotarvikeliikkeestä.

• "Arvi"

4-T skoottereiden ja moottoripyörien käyttöohjekirjojen mukainen öljysuositus on yleensä 10W-40. Ensimmäinen 10W kertoo kyseessä olevan talvilaadun ja viimeinen numero 40 kertoo öljyn paksuuden, mitä suurempi numero sen paksumpi öljy. 30 ja 40 ovat yleisimmät käytetyt paksuudet, autoissa 30 ja motoissa 40.

• Anonyymi

Käykö mobil Garden oil 4t sae 30 mankin moottoriin. Lifan 125

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe