Törmäsin tällaiseen tekstiin netissä. Onko kukaan törmännyt näihin?
http://evvk.com/homokaasu/raportti_20.html
Katkelmia:
"Salainen poliisi valitsee hyvin varhaisessa vaiheessa Rooman kirkon toimeksiannosta keistä aletaan kasvattamaan homoseksualisteja. Uhri ei tiedä, että hän on joutunut erikoisen kohtelun alaiseksi. Esimerkiksi minulle on alettu syöttää homo-kemikaaleja, kun olen ollut 12-14 vuotias."
"Kun olin saanut selville, että minua oli myrkytetty kymmeniä vuosia, agentit yrittivät kääntää minun huomioni muualle, etten vain syyttäisi roomalais-katolista kirkkoa myrkyttämisestä (...) Taulut kääntyvät yöllä nukkuessani ylösalaisin, vaikka turvalukot ja ketjut ovat päällä. Jättämällä merkit käynnistään agentit toivovat, että kuluttaisin kaikki varani turvallisuuteen, parempiin lukkoihin ym:hin laitteisiin. (...) Tehdäkseen varmaksi sen, että en lähde pois sairaalasta, agentit laskivat huoneeseen kaasua, joka teki erittäin vaikean olon. (...) Kaasuja, joita huoneeseen lasketaan, on monenlaisia. Jos paniikkia aiheuttavaa kaasua lasketaan yhden päivän ajan, nenään ei tule rupikerrosta. Mutta jos sitä lasketaan pitempään, kerros ilmestyy. (...)Minulta edelleenkin kielletään naimisiinmeno ja seksiäni manipuloidaan monella tavalla. Homoseksuaalisuudesta voin sanoa, että en tunne koko maailmassa yhtään miestä, josta voisin varmuudella sanoa, että hän on homo. (...) Ruotsin viranomaiset yrittivät syyttää minua Palmen murhasta, koska olin kirjoittanut murhaa edeltäneen raportin. Myöskin käytetään monenlaista hämäystä ja petosta. Minulle yritettiin uskotella, että kaikki seurakuntani miehet ovat homoja ja naiset lesboja, että minäkin hyväksyisin sen.
"Kun puna-aatteen kannattajat ovat huomanneet, ettei heidän petoksensa onnistu,he yrittävät saada minut raiskaamaan lapsia tai yhtymään eläimeen saadakseen minut johonkin laitokseen."
http://evvk.com/homokaasu/raportti_25.html
Luettuani kaikki kirjoitukset minusta koko homman ydin on tässä virkkeessä:
"Seksi näyttelee merkittävää osaa tässä operatiossa." :)
Mitähän tälle herra Rissaselle kuuluu nykyään? Kirjoitukset ovat 1980-luvulta.
Rooman kirkko, homokemikaalit sekä Palmen murha?
6
303
Vastaukset
- ...
Voi jestas sentään. Mitä tuo oikein oli? Olen minä salaliittoteorioihin tutustunut ja kyllä kaikenlaisia salaliittoja varmaan onkin, mutta tuo on jo jotain... en tiedä mitä.
En tiedä kuka on Paavo Rissanen, enkä tietenkään sitäkään mitä hänelle nyt mahtaa kuulua, jos kuuluu enää mitään. Löysin yhden ihan kummallisen kirjoituksen.
http://www.niksula.cs.hut.fi/~suomi/homokaasu.html
Noista jutuista tulee mieleen Rauni-Leena Luukanen-Kilde. - A the ist
Homokaasuhan on jo pitkään ollut legenda, johon kaikkia muita internet-hörhöjä ja tarinoitaan verrataan. Mittapuu, joka yhä jättää monet tuoreemmat yrittäjät varjoonsa. Hienoa että se yhä silloin tällöin pulpahtelee pintaan täälläkin, aina kannattaa muistutella uusia sukupolvia tästäkin asiasta :)
- 1 + 2
Tuollaiset löpinät voisi kaataa jollekin muulle palstalle!
- Haistapa tätä!
En usko homokaasuun, mutta Feromoneihin ihmisten pariutuminen perustuu, ja kyllä sitä kaikkea mahdotonta vain tapahtuu kaiken aikaa.
- Kersantti Ärjylä
Mutta tekeeköhän feromonit ihmisistä homoja ja lesboja?
- Haistapa tätä!
Kersantti Ärjylä kirjoitti:
Mutta tekeeköhän feromonit ihmisistä homoja ja lesboja?
En tiedä, enkä usko, en ole tutkinut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401440Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2971280- 1091115
- 191061
- 651048
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161029- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841