Ben amourille koko kauden kestävä kielto tollasen idiootin ei tarvi kiekkoo pelata koko narripelle porukka kieltoon ie palkkaa muutamalta kierrokselta valmentajalle kieltoo jne tollaset idiootit ulos koko liigasta. NAURETTAVAT PELLET.
PELLEILLE PITKÄ KIELTO
PELLEILYKIELLETTY
3
103
Vastaukset
- Semirfani
Hmmmm....yhden erän voisi Beniä istuttaa penkin päässä, lähinnä siitä syystä ettei muistuttanut kunnolla peltosta kapteenin velvollisuuksista. Peltonen ei sovi kapuksi, tai no joo, ei se sovi ylipäätään mihinkään, pois kaukalosta.
- nasu
Joukkueelle rangaistukset! Pistemenetyksiä ja toistuvista tapauksista alemmalle sarjatasolle. Alkaa tuntua johdossa ja omistajissa, silloin tapahtuu muutos!!
- raja tuli vastaan
Ben Amor ei ole se isoin paha tässä. Käskyttäjälle loppuiän kestävä porttikielto kaikkeen mikä jääkiekkoliiton alasiin tomiiin liittyy. Ja *********** isot sakot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006