On sanottu että kristityillä on maailman paras tuote mutta huonoimmat kauppiaat. Antirasismilla lienee 2:ksi huonoimmat.
No eihän se ole oikein että joku joutuu kärsimään siitä että on tietynlainen ihonväri.
Sellaisessa antirasismissa että puolustetaan jotakin tällaista henkilöä on järkeä ja oikeudenmukaisuutta.
Siinä taas mennään pieleen että otetaan ideologia mukaan kuvioon antirasismiin sotketaan anarkismia ja kommunismia.
Toinen ongelma on siinä että samalla kun puhutaan tasa-arvosta kuinka miesten, naisten etnisetja sukupuoliset vähemmistöt tasa-arvoisia. Samaan aikaan toiminnalla ilmoitetaan että muslimien tulisi saada olla niin suvaitsemattomia kuin haluavat että fasismi hiljaa hyväksyttään kun tekijä on muslimi tai tumma-ihoinen.
Esim. kun joku islam-vastainen taho järjestää mielenosoituksen antirasistisiksi itseään kutsuvat järjestävät vastamielenosoituksen.
Eli sanoilla sanovat kannattavansa tasa-arvoa teoilla jotain ihan muuta.
Mustatkin ovat ihmisiä joten niiltä voi odottaa ihmisen vastuuta.monien anti-rasistien asenne taas sanoo vuoroin että ne on ihan yhtä hyviä, ne on yli-ihmisiä, tai että ne on mun lemmikkejä eikä niiltä voi mitään vaatia. Tiedän 2 jotka ovat savimajatasosta nousseet arvostetun tutkijan tasolle. Toki jotkut mustat ovat idiootteja mutta niin ovat jotkut valkoisetkin.Mulla on kantaväestöön kuuluva kaveri joka on yli 30:n eikä halua ottaa vastuuta elämästään
Jumalan valtakunnassa taas tasa-arvo toteutuu kun Jeesus sanoo että "tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsia ja käskekää heitä pitämään kaikki mitä minä olen käskenyt teidän pitää." On yksi asia jonka suhteen kaikki ihmiset tulotasosta, etnisestä taustasta, rodusta, sukupuolesta, yms ovat tasa-arvoisia. ja samalla viivalla.Kukaan ei mene taivaaseen ilman Jeesus-tietä
"se tie on lavea mikä vie kadotukseen" "se tie on kaita joka vie elämään"
Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä.
Antirasismilla 2:ksi huonoimmat kauppiaat
2
<50
Vastaukset
- jalo-suomalainen
islamilaiset työnnettävä etelä-navalle
Miten vaikeeta maapallon asukkaiden on tajuta että islam usko on joko tuhottava tai islamilaiset työnnettävä jonnekin etelä-navalle Satavarmaa on ettei tästä yhteisestä elämästä mitään tule.
Ei ole ihan järkeä katsella tollasta sairaan tappaja-uskonnon palvomista
Oletteko kaikki ihan seonneita että palvotte tappajia ?
Miten vaikea on nähdä että islam tappaa jos ei kunnioita niiden lasten nussí´ja raiskaaja profettaa?
Jos te ette pysäytä islamia niin islam kyllä tappaa kaikki rasistisesti
sillä islamilla tappaminen on oikein ja rasismi on elämän ehto
http://yle.fi/uutiset/libya_konsulaatti-iskussa_kuoli_usan_suurlahettilas/6291607 - jalo-suomalainen
"No eihän se ole oikein että joku joutuu kärsimään siitä että on tietynlainen ihonväri."
Joo mustat vihaa valkoisi aja tahtoo tappa meidät - näytele ystäviä mutta tarkoituksen aon tappa kaikki valkoiste ja moverin hulttio suojelee islamia siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022122Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734