Viikon krapula yhdestä bileillasta

sadfdfh234

Elikkäs olen 18v ja ensimmäisenä krapulapäivänä on ihan normaalioireet, mutta sitten aivoissani tapahtuu jotain, ja se kestää ainakin viikon. Olen juonut vain alle 10 kertaa elämässäni känniin asti, joten mistähän johtuu?

Oireita:
-Välillä epätodellinen olo, en ole oma itseni. Tuntuu myös että en tunne surua tai "oikeaa" iloa, nauramaan kyllä kykenen
-Pelko että en pysty hallitsemaan itseäni, ja teen jotain noloa (ahdistus?)
-Sekava olo
-Väsymys

10

2133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aea3r

Joo ja siis en halua mitään "mitäs joit" kommentteja, on vain outoa kun tunnun olevani yksin oireiden kanssa.

• sdefrgthyu

MITÄS JOIT. Alkoholi ei selvästikään sovi sinulle. Jotkut "herkkäpäiset" saavat paniikkikohtauksia ym muuta mukavaa alkoholista paljon helpommin kuin toiset. Tällöin kannattaa miettiä, olisiko itselleen parempi olla ottamatta, ja usko minua, se kannattaa muutenkin vaikkei oireita tulisikaan.

• vittupääsikanatsi
        sdefrgthyu kirjoitti:

MITÄS JOIT. Alkoholi ei selvästikään sovi sinulle. Jotkut "herkkäpäiset" saavat paniikkikohtauksia ym muuta mukavaa alkoholista paljon helpommin kuin toiset. Tällöin kannattaa miettiä, olisiko itselleen parempi olla ottamatta, ja usko minua, se kannattaa muutenkin vaikkei oireita tulisikaan.

V**ttu Suomalainen on luotu juomaan. Täällä on vain näitä hurskastelijoita, joilla ei ole muuta hommaa kuin itsensä tehostaminen heikompien kustannuksella sdefrgthyu on juuri näitä (kokoomuslaisia),.

• dfhsdfhjfds

Niin. Kannattaisko harkita sitä, että ei käyttäis alkoa, vai? Ei tulis oireitakaan. Ah, niin joo, mutta eihän se käy.

• Uhubibiji

Heippa! Et ole yksin, minulla samanlaiset oireet! Siihen on vain yksi lääke, olla juomatta!

• 123123132

Kuten tuossa jo kerrottiin niin alkoholi ei vain sovi kaikille ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin se ei sovi kenellekkään.

Alkoholin yleisiä "sivuoireita" on mm. masennus sekä ahdistuneisuus. Monet masentuneet ja ahdistuneet ovatkin väsyneitä, joskus sekavia ja he myös kokevat noita epätavallisia oloja.

Joo, en jaksa kirjottaa enempää ku tuntuu tulevan aika sekavaa tekstiä mutta sun kannattaa kokeilla alkoholin käytön lopettamista kokonaan.

• Nuori lääkäri.

Suosittelen sopeutumisannokekseksi 17 olutta päivään ja löylykauhan pers eeseen.

• vittupäänatsisikahom

Joka päiväkö, oleko kandi jo?

• vittupäänatsikahomo
        vittupäänatsisikahom kirjoitti:

Joka päiväkö, oleko kandi jo?

Näillä lääkärinaluilla on säkillinen pillereitä krapulaan ja pirtua.

• SV007 valelääkäri

Teitä moralistiläääkäreitä löytyy joka foorumilta, teihin en luota valelekurit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe