Hain ryhmähenkivakuutuskorvausta, sillä kuuluin korvauksen kattavaan piiriin (vakuutetun alle 22-vuotiaat lapset). Hakemukseen piti liittää mukaan maistraatista saatava virkatodistus, josta ilmenee huoltajani kun olin alle 18-vuotias.
Kävin hakemassa kyseistä todistusta, mutta ilmeni että koska olen täysi-ikäinen niin virkatodistuksessa ei lue huoltajan kohdalla mitään, vaan ainoastaan äidin ja isän nimet. Mainitsin virkailijalle, että tarvitsen lapun jossa lukee nimenomaan huoltajani kun OLIN alle 18-vuotias, en lappua jossa lukee vanhemmat tällä hetkellä ja se, ettei huoltajaa ole. Virkailija sanoi ettei tällaista todistusta ole mahdollista saada ja tulosti minulle vain tuon normaalin virkatodistuksen.
Lähetin sitten ryhmähenkivakuutuskorvaushakemuksen käyttäen tuota virkatodistusta jossa huoltajaksi ei enää täysi-ikäisyyden vuoksi mitään ole merkattu ja sain takaisin vastaukseksi selvityspyynnön. Selvityspyynnössä vaaditaan lähettämään heille lisäselvityksenä virkatodistus tai vastaava selvitys, josta selviää huoltajani ollessani alaikäinen.
Koska tällaista virkatodistusta ei ilmeisesti ole mahdollista saada, niin mitä ovat nämä "vastaavat selvitykset", joilla tuon asian voisi todistaa. Mistä saan lapun jossa lukee huoltajani kun olin alaikäinen?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Ryhmähenkivakuutus
Apuakiitos
1
108
Vastaukset
- Apuakiitos
Kelpaako todistukseksi avioeropäätös vanhempieni erotessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574