Kiljuvat lapset, eli "lapsiterrorismi"

antikilju

Miksi nykylapset huutaa ja kiljuu? Onko tälläinen meluterrorismi oikeasti ihan suotavaakaan. En ole mikään tiukkapipo, mutta ainakin meidän taloyhtiön pihalla kakarat kiljuu, kuin viimestäpäivää.
Vanhemmille kun mainitsee, kiljuu lapset ja vanhemmat. Kesällä kiljunta alkaa jo aamullka klo 08.00 ja jatkuu myöhään iltaan, nyt kiljunta alkaa, kun pikku enkelit saapuu päivähoidosta.
Vinkkinä sinulle kiljuvaan kakaran vanhempi, jos sitä kakaraa ei jaksa kuunnella kiljumassa sisällä, ei sinun naapuritkaan jaksa sitä kuunnella pihalla.
Miksi kakaroiden kiljuminen on sallittua, vaikka siitä ei kukaan tykkää.. Ei varmasti lapset itsekkään...

14

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esimerkkejä löytyy

      Kerronpa sulle,meillä kiljuvia kakaroita on riittämiin ja meneppä sanomaan näiiden pentujen vanhemmille niin silmille tulevat.

      Kaikki sosiaalituet ne osaavat nauttia mutta työhaluja ei tunnu olevan,kaikki sosiaalituet haetaan ja voidaan jopa asua "omistusasunnossa" vaikka kumpikaan ei olisi ansiotyössäkään.

      Seuraavaksi julkaisen nimillä.

      • Totuus here

        Suomeen on tulossa suuri lama,sen jälkeen sosiaalitukia ei jaella ja palataan luontaisaikaaan kotiviljelyineen,kotiviljellyt perunat ym tosi herkkua.


      • Pieni punainen pille

        Muistakaa aina ottaa lääkärin määräämät lääkkeet. Onhan se törkeää että pienet lapset leikkivät sosiaalituen avulla hiekkalaatikoissa vaikka heidän tulisi olla töissä. On se niin väärin niin väärin


      • Hyvin oli sanat suuh

        Opettavat lisäksi naperoitaan haukkumaan iäkkäitä ihmisiä.


    • Aloittaja...

      En edes tarkoita sosiaalitapauksia, ihan normiperheitä.

    • METELI SEIS

      Katsopas joskus lastenohjelmia. Mitään muuta antia niissä ei ole kuin hirveä meteli ja huuto.
      Kaikissa ohjelmissa, jotka ovat suunnatut lapsille tuntuu olevan ainut pointti meteli - mitä kovempi- sitä parempi. Sitä kakarat perässä.

      • Riittiö

        Kun minä olin pieni nousin jo kohdussa seisomaan.


    • aika aikansa kutakin

      Jokaisella ikäpolvella on oma tapansa, nyt on kiljuminen.
      Mikähän seuraavaksi ja kuinka kauan tätä tapaa kestää, en usko että kovinkaan kauan. Nämä kiljujat ovat jo viidessä vuodessa kasvaneet ulos tästä ja seuraavilla on oma juttunsa.
      Mikä oli sinun nuoruutesi juttu?
      Olisi toki hyvä että tuo vähämielinen tominta loppuisi, mutta minkäs teet, kun on lusikalla annettu ei kauhalla voi vaatia.

    • Limppu

      Voi pyhä sylvi että voi olla hankala asua kun mikään ei ole hyvin :) 4 lapsen äitinä olen ajatellut että on parempi pitää lapset pihalla huutamassa kun sisällä mellakoimassa. Minulla on kaksi pientä lasta ja voi sitä naapureiden riemua jos ne alkaisivat vetää rinkiä ja kiljua sisällä 24/7, heitä kun ei voi tuoliin sidota.

      Ennen kuritusmuotoina oli selkäsauna, tukkapölly jne. Mitä en kuuna päivänä hyväksy, sairasta käydä pienemmän päälle. Tänä päivänä ainoa sallittu kasvatusmenetelmä on äänenkäyttö! Sanotaan että lapsi A) on putoamassa puusta ja lapsi B) on juuri hyppäämässä vesilätäkköön niin että naapurinsetä joka tämän on kirjoittanut kastuisi kauttaaltaan! Onhan äidin tässä tapauksessa karjuttava lapselle B) ja pelastettava lapsi A) samalla puusta. Tehokasta vai mitä?Haluaisin tietää kuinka moni voi oikeasti sanoa et jos 2v taapero seisoisi vilkkaan tien vieressä, niin kuka ei kiljuis? Siihen ei edes tarvii olla vanhempi. Miettikää näitä ennen kun tuomitsette vanhempia...ja kaikkein ihaninta kohta minä saan vielä vastaanottaa hoitolapsia, saadaan lisää lapsia pihalle

    • mitä muuta osaat?

      Hanki sinä ehkäisyvälineitä. Miksi minun pitää kärsiä sinun kakaroistasi, jotka ottavat koko tilan haltuun mekastuksineen 4h päivässä.
      Se että olet sikiävää sorttia, ei oikeuta siihen. Yksinkertaiset lisääntyvät eniten.
      Pidä kakarasi sisällä ja opeta käyttäytymään. Koko pihapiirin ei todellakaan tarvitse kärsiä vielä siitä, että sälytät työsikin (hoitokakarat) lieveilmiöineen muiden riesaksi.
      Sinähän varsinainen maailmannapa olet kakaralaumoinesi.

    • Työssäkäyvä äiti

      Hyvä teksti nim. Limppua :) Itse olen vain kahden lapsen äiti. Työssäkäyvä ja koskaan en ole mitään tukia saanut, kaikki joutunut hankkimaan itse.
      Kokeilin muuten yksi päivä tuota "ei huutamista" eli poikani 3 vee oli juoksemassa parkkipaikalle päin ja näin auton tulevan pihaan. Noh, jos en olisi rääkässyt, olisi poikani jäänyt ehkä auton alle. Jotkun idiootit kun ajaa pihaan tuhatta ja sataa.
      Pitäisköhän lähteä nytkin rääkymään pihalle sadevermeet vaan ensin päälle.

      Nim. Työssäkäyvä "huutavan" lapsen äiti :)

    • Tuki ja Tuki

      Varmaankin olet Äitiysrahan,Lapsilisän,LääkekorvauksetTerveyskeskusmaksut palauttanut Yhteiskunnalle,kun mainostat,että tukia et ole saanut.Myös koulunkäynti maksetaan veroeuroistamme.

    • Anonyymi

      Uuniin vaan kiljuvat kakarat vanhempineen

    • Anonyymi

      Sorkkarauta?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      526
      2671
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe