Pikkuserkkuni sai alkukeväällä kaksoispojat,mutta nyt on jo selvinnyt,että toisella on päässä kasvain. Tosin en tiedä onko hyvä vai pahanlaatuinen,mutta haluaisin jotenkin tätä pikkuserkkuani ns. piristää mieltä,joten olen ajatellut laittavani hänelle paketin,johon ainakin laitan hyvää musiikkia kuunneltavaksi,mutta mitä muuta siinä paketissa voisi teidän mielestänne olla ja onko muilla samanlaisia kokemuksia ja onko jouduttu leikkaamaan ja onko selvinnyt leikkauksesta?
Vastaukset 2
- Millamaariamalmi
Mun isosiskolla on ollu aikoinaan aivokasvain.Se leikattiin kun hän oli about 9 vuotias.Ei ollut pahanlaatuinen, eikä ole uusiutunut.Sisko on tällä hetkellä 27.Yhdellä kaverilla on myös hyvänlaatuinen aivokasvain ja se on leikattu hänen ollessa pieni koululainen.Hänelle tuli epilepsia, joka ajan myötä meni pois, eli ei ole saanut piitkiin aikoihin kohtausta. pois, enään ei tarvitse lääkkeitä.Kasvain on edelleen, mutta pienen kokoisena, ei ole suurentunut, eikä haittaa hänen arkipäiväänsä millään tapaa .Lääketiede on niin kehittynyttä, että en hyvänlaatuisesta ainakaan kuolemaa ajattele
- parikymppinen
Itseltäni leikattiin kasvain ollessani kolmen vuoden ikäinen. Kyseessä oli hyvän laatuinen kasvain, mutta se oli sijainniltaan sen verran huonossa paikkaa ettei sitä voinut kokonaan poistaa. Samalla minulle laitettiin shuntti jota on tähän mennessä jouduttu "putsaamaan" 10 kertaa. Lisäksi olen saanut sisäisistä verenvuodoista ym. Komplikaatioista johtuen aivovamman, joten jäin eläkkeelle heti valmistuttuani ammattikoulusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531353Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221085Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33862Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216829En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593