pe ja la iltaisin millainen on??
Revanssin karaoke
6
268
Vastaukset
- LadyX
Hyvä karaoke, suosittelen
- pillitpussiin
Menkäät reva-anssit muualle kehumaan itteänne.
- Paikkalinen 77
Mee sää pillitpussiin muualle ku et ymmärrä hyvänpäälle! luulenpa että mäkki on sun paikka jos ei oo varaa käydä syömässä kunnon ravintolassa, KATTEELISEN PANETTELUA... ( Kerranki joku jaksaa yrittää tehdä paikasta menestyvän.) Siitä saatte omistajat älkää kuunnelko noita muita, minä ja mun kaverit ei ainakaan jätetä teitä pulaan :) Kerava on kaivannut tuollaista ravintolaa jo pitkään ku ei täällää oo muutaku kebab sittii ja joku provenka p...a josta varmasti saa ruokamyrkytyksen, kokemusta on!
- paikallinen 77
Hyvä, porukkaa on ihan ok ja pääsee laulaa :)
- Hasanen
Päska paikka ei kannatane käydä.
- ukkeli551
tuashiisa huomenna männön sinhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838